SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het raar dat ik geen idee heb over wie je het hebt?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Robert Maxwell had ook de gewoonte om te schijten in de aanwezigheid van anderen![]()
Bijzonder volk
Zou die vermoord zijn?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Robert Maxwell had ook de gewoonte om te schijten in de aanwezigheid van anderen![]()
Bijzonder volk
Op zich niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik geen idee heb over wie je het hebt?
Zou heel goed kunnen. Maar zelfmoord ook. Zijn dood kwam precies op het moment dat zijn imperium op instorten stond.quote:
Turbulent leven wel, las laatst iets over dat geld en macht knettergek maken na een tijdje, na een poosje gaan mensen geloven in zichzelf dat ze inderdaad wel heel bijzonder moeten zijn en verliezen ze wat belangrijke facetten van het mens zijn uit het oog.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Maar zelfmoord ook. Zijn dood kwam precies op het moment dat zijn imperium op instorten stond.
O ja, maar dat zie ik al bij sommige managersquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Turbulent leven wel, las laatst iets over dat geld en macht knettergek maken na een tijdje, na een poosje gaan mensen geloven in zichzelf dat ze inderdaad wel heel bijzonder moeten zijn en verliezen ze wat belangrijke facetten van het mens zijn uit het oog.
Beetje een voorloper van hem wel ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, maar dat zie ik al bij sommige managersMaxwell leek qua doen en laten enorm op Trump, vooral goed in het bouwen van enorme luchtkastelen.
Fascinerend. Ook hoe Brits hij klonk terwijl hij eigenlijk een Tsjech was. Geen spoortje van een accent te bekennen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje een voorloper van hem wel ja.
Sommige mensen kunnen niet met die schaamte lezen. Laatst docu over Eppstein gezien en mevrouw Maxwell die was echt minstens zo erg.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Maar zelfmoord ook. Zijn dood kwam precies op het moment dat zijn imperium op instorten stond.
Ja, die docu op Netflix? Die was ook heel boeiendquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet met die schaamte lezen. Laatst docu over Eppstein gezien en mevrouw Maxwell die was echt minstens zo erg.
Met die langbenige roodharige vrouw die geen anus meer overhad, of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die docu op Netflix? Die was ook heel boeiend
Eeeeeehm, dat feitje is bij mij niet zo blijven hangenquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met die langbenige roodharige vrouw die geen anus meer overhad, of ben ik in de war?
Ze staat vandaag niet achter de kassaquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Benieuwd welk kastekort Ballie vandaag ter ere van haar afscheid voor de voeten geworpen krijgt
Ahja nu je het zegt, naam is toch niet helemaal onbekendquote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich niet.![]()
Robert Maxwell was een Britse mediatycoon. Zijn dochter Ghislaine was de de tienermeisjesronselaar van Jeffrey Epstein.
Lekkere naam om uit te spreken na een paar glazen whisky.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
4 jaar geleden dobberde ik nu in de grotbaden van Miskolctapolca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |