O, wij hebben hetzelfde vak.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:33 schreef Momazie het volgende:
Ik heb geappt en tijdslot dinsdagavond is van 20.00 uur - 20.15 uur. Vak Ej.
Bij mij staat in de app bij instructies dat je een niet medisch mondkapje op moet bij rondlopen en dat je m op de tribune af mag.quote:Op zondag 16 mei 2021 17:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ik lees in alle FAQ's en regels trouwens nergens wat voor mondkapje je moet hebben. Zo'n zwarte medische zoals de pers ook moet dragen, of is een niet medische ook ok?
quote:Op zondag 16 mei 2021 20:33 schreef Momazie het volgende:
Ik heb geappt en tijdslot dinsdagavond is van 20.00 uur - 20.15 uur. Vak Ej.
Hee daar zit ik dinsdag ookquote:
Bij mij staat daar alleen "a facemask", er wordt niet gespecificeerd welke.quote:Op zondag 16 mei 2021 20:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij mij staat in de app bij instructies dat je een niet medisch mondkapje op moet bij rondlopen en dat je m op de tribune af mag.
Hier staat:quote:Op zondag 16 mei 2021 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hier bij mijn instructies:
Draag altijd een mondkapje behalve als je op je plek zit.
Ik ben ook benieuwd hoe het voelt na anderhalf jaar niet meer zo tussen de mensen te hebben gezeten.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ook op mijn plek zittend lijkt een mondkapje mij geen overbodige luxe.
Volgens die fieldlab voorwaarden kan je er gewoon voor kiezen beschermende maatregelen te nemen, ook op momenten waar verzocht wordt dat niet te doen. Ik denk toch dat ik me daar een stuk prettiger zou voelen met een goed mondkapje op.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:38 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe het voelt na anderhalf jaar niet meer zo tussen de mensen te hebben gezeten.
Ik denk dat veel mensen toch flink gaan aanmoedigen/meezingen. Ik neem gewoon vier grote vlaggen mee om me in te pakken![]()
Voor Ahoy gelden gewoon de algemene regels m.b.t. de mondkapjesplicht zoals ze in elke publieke binnenruimte in Nederland gelden. Ofwel een niet medische mondkapje volstaat.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens die fieldlab voorwaarden kan je er gewoon voor kiezen beschermende maatregelen te nemen, ook op momenten waar verzocht wordt dat niet te doen. Ik denk toch dat ik me daar een stuk prettiger zou voelen met een goed mondkapje op.
En vlaggen heb ik niet.
Ik neem gewoon mijn medische mondkapjes mee. Voelt toch zekerder.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:59 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Voor Ahoy gelden gewoon de algemene regels m.b.t. de mondkapjesplicht zoals ze in elke publieke binnenruimte in Nederland gelden. Ofwel een niet medische mondkapje volstaat.
Als je ze hebt ook zeker doen!quote:Op zondag 16 mei 2021 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik neem gewoon mijn medische mondkapjes mee. Voelt toch zekerder.
Aah leuk!quote:
quote:Op zondag 16 mei 2021 21:09 schreef Funhouse het volgende:
[..]
[..]
Hee daar zit ik dinsdag ook![]()
Ik heb ook maar even nagevraagd hoe het zit met de timeslots, maar ik verwacht dat ik dan hetzelfde antwoord krijg
Ik heb zwarte FFP2 maskers gekocht.quote:Op zondag 16 mei 2021 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens die fieldlab voorwaarden kan je er gewoon voor kiezen beschermende maatregelen te nemen, ook op momenten waar verzocht wordt dat niet te doen. Ik denk toch dat ik me daar een stuk prettiger zou voelen met een goed mondkapje op.
En vlaggen heb ik niet.
Dit zou ik ook heel erg op prijs stellenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Kunnen de mensen die dinsdag gaan verslag doen van hoe het is geregeld. De procedures met binnenkomst en hoe het zit met de "bar" en etenswaren? Bedankt!! Dan kan ik mij al voorbereiden en verheugen!
Ik heb een ticket voor morgenquote:Op zondag 16 mei 2021 22:57 schreef FrietOliebolKaas het volgende:
Kunnen de mensen die dinsdag gaan verslag doen van hoe het is geregeld. De procedures met binnenkomst en hoe het zit met de "bar" en etenswaren? Bedankt!! Dan kan ik mij al voorbereiden en verheugen!
Vooral dat eten ben ik wel benieuwd naarquote:Op zondag 16 mei 2021 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb een ticket voor morgenAls de test negatief is ben ik van plan in Ahoy te gaan eten en kan ik daar 's nachts of op dinsdag wel wat over vertellen
Naast het eten in de zin van een maaltijd ook benieuwd naar de snacks, drankjes en de prijzen (muntenverkoop?). Naar verwachting zit ik die zaterdag van 11 tot ~17:30 in Ahoy, genoeg tijd om mijzelf vol te vreten dus.quote:Op zondag 16 mei 2021 23:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vooral dat eten ben ik wel benieuwd naar
Hebben vrijdag relatief weinig tijd tussen dochter naar opa/oma brengen, testen en entree, dus eten kan dan mooi tussen 19:00 en 21:00 in Ahoy zelf als dat goed geregeld is
Ik denk dat ik donderdag ook ffp2 draag. Wil het risico beperken dat we zaterdag de GF missen.quote:Op zondag 16 mei 2021 22:22 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik heb zwarte FFP2 maskers gekocht.
Ondanks dat ik volledig gevaccineerd ben, voelt het fijner. Ik geef degene waarmee ik ga ook medische maskers. Dan is het aan hen of ze ze willen dragen of niet.
Ik draag vanwege mijn werk zo vaak maskers dat het voor mij niet meer vervelend is, ik ben eraan gewend. Ik kan me wel voorstellen dat dit voor anderen anders is.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 mei 2021 01:26 schreef Evenstar het volgende:
![]()
![]()
test was negatief
![]()
![]()
![]()
Geen idee wat ik dan weer heb opgelopen, voel me wel belabberd, maar in ieder geval geen COVID-19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |