SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
De AIVD kijkt met je meequote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, iemand pleurt je foto op een forum.
Travelsnackvolgers zien deze foto al twee jaar op een forum staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
Je porem op een forumquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:15 schreef CherryLips het volgende:
M'n handen doen zeer.quote:
Nee, jij bent liefquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n handen doen zeer.
Of moest het over iets specifieks jammeren zijn?
Zomaar bekenden op internet plempenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
De buitenste twee zijn travelmaat en ik, de eerstvolgende naar binnen zijn Chris (links) en Sander (rechts). Sander heeft een eigen bedrijf in brandbeveiliging en daar ga ik nu mee afspreken. de rest zijn vrouwen en aanhang en zo. Buiten scope van dit onderzoek.
O ok. Dan is het goed.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Travelsnackvolgers zien deze foto al twee jaar op een forum staan.
Ik heb nog wel ergens een foto van een wijdbeense ex, lijkt me ook wel wat voor hier.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zomaar bekenden op internet plempen
quote:
Dus hou gewoon even je bijdehante smoel lamme retard. Ik ben er nou wel een keertje klaar mee. Bedanktquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnackvolgers zien deze foto al twee jaar op een forum staan.
Gedronken?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dus hou gewoon even je bijdehante smoel lamme retard. Ik ben er nou wel een keertje klaar mee. Bedankt
Je zou de wereld en vooral jezelf een groot plezier doen door eindelijk eens af te stappen van dit soort "statements"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dus hou gewoon even je bijdehante smoel lamme retard. Ik ben er nou wel een keertje klaar mee. Bedankt
Je ging toch lief doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Goh, zelf bedacht?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zou de wereld en vooral jezelf een groot plezier doen door eindelijk eens af te stappen van dit soort "statements"
Oké is dit lief doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
val je over "smoel" of over "retard"? Je kunt me best wel de boom in met je "beetje beschaafd" weet je?quote:
Lekker slapen Fles.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
val je over "smoel" of over "retard"? Je kunt me best wel de boom in met je "beetje beschaafd" weet je?
Eigenlijk alles na cobra is wel te winnenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest lachen om house cat en goose.
32 procent van de vrouwen denkt te verliezen van een rat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk alles na cobra is wel te winnen
Jij kan de boom in met jouw gedrag. Lees even terug morgen, als je weer normaal kunt doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
val je over "smoel" of over "retard"? Je kunt me best wel de boom in met je "beetje beschaafd" weet je?
Ze hebben natuurlijk wel een beetje een punt. Jij bent vrij makkelijk met het delen van foto's enzo van jezelf maar niet iedereen is dat, En natuurlijk staat hij ook al in travelsnacks maar dat is meer als vakantiekiekje. Van compleet onbekenden. Als je er namen bij gaat zetten en watvoor werk ze doen is toch een beetje anders. Ik begrijp dat je enthousiast bent over dat je met die gast hebt afgesproken hoor, maar we snappen je enthousiasme ook wel zonder precies te weten om wie het gaat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik het meeste niet win.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eigenlijk alles na cobra is wel te winnen
Eerst Castlevania.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hoeven mijn enthousiasme helemaal niet te snappen. Jullie willen gewoon trappen en klieren en zuigen en haten op elk aspect wat je maar kunt vinden. Maar IK ben het probleem. Okee joh. Welterusten.
Bij een gevecht op leven of dood ben je toch vaak sterker dan je denktquote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik het meeste niet win.
Want beestjes pijn doen.Toch meestal de schuld van de mens als ze aanvallen.
Nee. Ik vind het serieus niet oké om foto's van (voor ons) vreemden met naam en beroep op een forum te kwakken. Ook niet bij je reisverhalen. Heeft niks met zuigen en haten te maken, dat maak je er zelf van.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie hoeven mijn enthousiasme helemaal niet te snappen. Jullie willen gewoon trappen en klieren en zuigen en haten op elk aspect wat je maar kunt vinden. Maar IK ben het probleem. Okee joh. Welterusten.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij een gevecht op leven of dood ben je toch vaak sterker dan je denkt![]()
Niet dat ik graag met diertjes vecht hoor
Maar we begrijpen je enthousiasme heus wel. Ook zonder die foto. het voelt gewoon een beetje ongemakkelijk zo'n foto. Ik ga er maar vanuit dat je met het trappen, klieren en zuigen niet mij bedoelt?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja die Grizzly sla ik even overquote:
Malariamug.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Welk dier zou je niet winnen?
Een beer sowieso. Leeuwen of grote katachtigen.
Slangen kun je nog van winnen als je goed bent.
Een buffel ofzo wordt ook nog wel lastig zonder wapens.
Uit reflex, geen idee. Maar zodra ik ga nadenken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij een gevecht op leven of dood ben je toch vaak sterker dan je denkt![]()
Niet dat ik graag met diertjes vecht hoor
Slangen trap je toch de zo de kop af joh.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Welk dier zou je niet winnen?
Een beer sowieso. Leeuwen of grote katachtigen.
Slangen kun je nog van winnen als je goed bent.
Een buffel ofzo wordt ook nog wel lastig zonder wapens.
Een gifslang hoeft maar één keer raak te bijten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen trap je toch de zo de kop af joh.
Ik was in Montenegro een keer bijna op een slang gaan slaan en toen zag ik hem wegglibberen en denk dat ik er nog wel een half uur compleet van slag van was. Enge beesten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof dit meteen!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb US een keer een Afrikaanse olifant zien tackelen; daarna beende hij het hele beest uit, vrat het op en gebruikte de slagtanden als tandenstokers. Daarna bedreef hij de liefde met een heel Namibiaans dorp.
Origineel waar!
Ja dat zeg ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Namibische vrouwen zijn kontlelijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik heb US een keer een Afrikaanse olifant zien tackelen; daarna beende hij het hele beest uit, vrat het op en gebruikte de slagtanden als tandenstokers. Daarna bedreef hij de liefde met een heel Namibiaans dorp.
Origineel waar!
Och ik zie Teuntje2 nu pas.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm nog 7 minuten en 10 vieuws en ik heb mijn record van 442vieuws gebroken vandaag. Spannend.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Och ik zie Teuntje2 nu pas.Wat een leukerd!
Hopelijk heeft ie meer geluk om te gaan reizen.
Naar is die.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Meest bizarre vond ik wel dat grizzlyman verhaal.
Die heb ik op het werk wel een paar keer laten zien. Collega’s droomden ervan.
En bij een moeilijk gesprek zeggen we altijd “get the frying pan”![]()
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was vandaag best vaak bekeken dus ik heb goede hoop.
Mooi wel, dat gevecht en die vrouw die zegt dat hij moet vechten voor zijn leven.quote:
Heb je die foto's ook gezien dat ze opgevreten zijn?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mooi wel, dat gevecht en die vrouw die zegt dat hij moet vechten voor zijn leven.
Anders krijg je er gewoon nog eentje.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:00 schreef shiitake het volgende:
[..]![]()
Ik zat al te denken om 'm anders een ander reisdoel mee te geven. Gezellige terrasjes en het strand. Maar even afwachten inderdaad.
Ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je die foto's ook gezien dat ze opgevreten zijn?
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Anders krijg je er gewoon nog eentje.
Ja die grizzly is haar gevolgd en heeft haar opgejaagd en te pakken gekregen.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja.
Die vrouw moet je nagaan. Die heeft gezien dat haar man werd opgegeten en dat duurt best lang en is zelf daarna opgegeten, nog wel een paar km verder dacht ik.
leuk vooruitzicht ook.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die grizzly is haar gevolgd en heeft haar opgejaagd en te pakken gekregen.
Zo te horen is het ook niet geheel prettig om levend opgegeten te worden.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 00:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
leuk vooruitzicht ook.
Die had pas reden om te klagen
klopt wel jaquote:
Ja die is weg, lijkt het.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt wel ja
Maar ik bedoelde eigenlijk ook de algehele drukte
er waren tijden dat deze chat om 3:00 ook nog wel aardig liepquote:
wtfquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Pff gaat weer lekker met mijn bovenbuurtejes, Buum was pas net weer thuis uit het ziekenhuis, En nu is hun zoon net weer langsgekomen en volgens mij hoor ik hem nu een ambulance bellen. Hoorde buum nog wel praten eerder maar hoop dat het allemaal weer meevalt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
Pff gaat weer lekker met mijn bovenbuurtejes, Buum was pas net weer thuis uit het ziekenhuis, En nu is hun zoon net weer langsgekomen en volgens mij hoor ik hem nu een ambulance bellen. Hoorde buum nog wel praten eerder maar hoop dat het allemaal weer meevalt.
Ik ben er vaak nog op die tijd, maar dat is alleen deze dag van de weekquote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren tijden dat deze chat om 3:00 ook nog wel aardig liep
Als je nu om 3:00 drukte op Fok zoekt blijft alleen DTS over
Ojee, wat was er met buum aan de hand dan eerder? Ik lees hier niet mee, dus geen idee.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:10 schreef liesje1979 het volgende:
waarom alleen deze dag?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 01:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben er vaak nog op die tijd, maar dat is alleen deze dag van de week
En niet in dit topic.
Ik ben niet zo'n forummer.quote:
Weet het niet zeker hoor. De huizen zijn hier gehorig maar ook weer niet dat ik alles letterlijk kan verstaan. Zeg maar net niet zeg maar, wat soms irritant is want dan wil ik alles horen of niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |