SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There was a time dat ik 1:56 verwelkomde als een baanrecord. Het is maar hoe je erin staat. En als het alleen deze ene keer is... Get over it. WEEKENDquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Trein gaat over 9 minuten. Dan moet k een metro dus kwart voor 10 thuis ofzo. Bijna 2 uur er over gedaan om thuis te komen
Morgen weer ditquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
There was a time dat ik 1:56 verwelkomde als een baanrecord. Het is maar hoe je erin staat. En als het alleen deze ene keer is... Get over it. WEEKEND
Nee want dan zijn de werkzaamheden voor bij :pquote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Little Miss Sunshine [ afbeelding ]
Deze meneer zijn dochters worden echt Nobelprijswinnaars laterquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op waar is je doorzettingsvermogen!
lang.. maar gelukkig niet permanentquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef bitterbal het volgende:
Trein gaat over 9 minuten. Dan moet k een metro dus kwart voor 10 thuis ofzo. Bijna 2 uur er over gedaan om thuis te komen
Waar is dat nieuwe POMAPEMFOEP empire van je eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee want dan zijn de werkzaamheden voor bij :p
Maar goed bijna 2 uur om van den haag in Rotterdam te komen trek k niet nee :p
Uhm coolhaven heet het geloof. Aan de overkant van mijn huis :pquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is dat nieuwe POMAPEMFOEP empire van je eigenlijk?
Gewoon in Rotjeknorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is dat nieuwe POMAPEMFOEP empire van je eigenlijk?
Modus heeft een schip gevonden met webcam. Kwam net langs mijn huisquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Deze om je even op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Lekker met het rubberbootje naar huis peddelen na de vrijmibo HIPSquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uhm coolhaven heet het geloof. Aan de overkant van mijn huis :p
Erg slim om de grootste stalker van Fok! binnen te laten kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Modus heeft een schip gevonden met webcam. Kwam net langs mijn huis![]()
![]()
Zal straks plaatje posten
Ze hebben lekkage gevonden vandaag in huis dus wilde er eigenlijk even langs. Niet gedaan want kon niet eerder weg. Misschien morgen na werkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
dus ja wat rukt het überhaupt nog of er werkzaamheden zijn op de RR?
Laat je gewoon weer opnemen godvergeten teringdebiel.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erg slim om de grootste stalker van Fok! binnen te laten kijken
Je moet maar zo denken, nog een paar weekjes en 80% van dit gezeik is ineens ALLEMAAL achter de rugquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben lekkage gevonden vandaag in huis dus wilde er eigenlijk even langs. Niet gedaan want kon niet eerder weg. Misschien morgen na werk
Crap.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben lekkage gevonden vandaag in huis dus wilde er eigenlijk even langs. Niet gedaan want kon niet eerder weg. Misschien morgen na werk
Ja hoop dat ze het kunnen fixen. Moet uit zoeken hoe een aansprakelijkheids verzekering werktquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, nog een paar weekjes en 80% van dit gezeik is ineens ALLEMAAL achter de rug
Tijdens klussen gebeurd?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze het kunnen fixen. Moet uit zoeken hoe een aansprakelijkheids verzekering werkt
Daar gaat misschien wel vervelend veel tijd in zittenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoop dat ze het kunnen fixen. Moet uit zoeken hoe een aansprakelijkheids verzekering werkt
Nee ze zagen nu vochtplekken op de muur. En kozijn kapot. Bij de beneden buren. Die zelfde kamer als waar ze door het plafond heen gingen. Dus ze zeggen is oude lekkage. Dus ga het laten schilderen en dan moet k iemand zoeken die dat kozijn kan fixen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat misschien wel vervelend veel tijd in zittenMaar hey, ZIJ mollen de boel toch? Jij niet?
Laat hullie het maar met zullie aansprakelijkheidsverzekering uitzoeken
Ze zeggen van niet. Ze zeggen dat het een oude is. Aannemer is wezen kijken met een vochtmeterquote:
Wie zou je aansprakelijk willen stellen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ze zagen nu vochtplekken op de muur. En kozijn kapot. Bij de beneden buren. Die zelfde kamer als waar ze door het plafond heen gingen. Dus ze zeggen is oude lekkage. Dus ga het laten schilderen en dan moet k iemand zoeken die dat kozijn kan fixen.
Maar heb aansprakelijkheids verzekering Dus misschien hoef k dan niet alles zelf te betalen?
Ja die badkamer is gewoon slechtquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:37 schreef CherryLips het volgende:
Het klinkt alsof dat halve huis wordt afgebroken.
het is net vrijdag mafkeesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Helft van lang weekend alweer voorbij, man man man
Normaal weekend, dus het is net begonnen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Het glas is dus halfvolquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Donderdag- vrijdagquote:
Ga je nou echt negatief doen terwijl je nog vol IN het lange weekend zit?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik vind dit ook niet nodig Koenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nou echt negatief doen terwijl je nog vol IN het lange weekend zit?
Ja sorry ik had een kut avondquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je nou echt negatief doen terwijl je nog vol IN het lange weekend zit?
Bijna vakantiegeldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nog steeds een open zenuw geloof ik. Zou die film ook eens moeten zien.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
De Oost op Prime.
Over hoe NL heeft huisgehouden in Indonesië. Vond m wat tam beginnen, maar dat veranderde wel.
Wel een ondergeschoven kindje / doofpot in de NL geschiedenis lessen.
Het was inderdaad de kraan, maar niet mijn wasmachine. Maar 1 op een leegstaand appartement binnen de woonbegeleiding. Dus durfde er zelf niet aan. Maar inmiddels is het opgelost en heb ik daar kunnen wassen en mag dat het hele weekend nog doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké.
De wasmachine van Bos staat de kraan van dicht
Koen is shaggie door zijn vrouw
Bitterbal door haar werk
Liesje door website problemen
LTVDK is euh ook
Yupquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nog steeds een open zenuw geloof ik. Zou die film ook eens moeten zien.
Zijn wel meer vergeten zaken rondom oorlogen; in Nederland leren we best maar beperkt over onze geschiedenis.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:53 schreef FranticDJ het volgende:
De Oost op Prime.
Over hoe NL heeft huisgehouden in Indonesië. Vond m wat tam beginnen, maar dat veranderde wel.
Wel een ondergeschoven kindje / doofpot in de NL geschiedenis lessen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel meer vergeten zaken rondom oorlogen; in Nederland leren we best maar beperkt over onze geschiedenis.
heeft ze een foto laten zien dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je wedijveren met de Olympische norm die @:IJsdraakje vanmorgen haalde denk je?
Het is een Jopen geworden. dus toch bier en/met tieten..quote:
Check.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Indonesië was bij ons een uurtje. Terwijl we een heel jaar aan Vietnam besteed hebben, want ‘eindexamenonderwerp’
Ik heb niet eens geschiedenis als eindexamenvak gehad. Kon bij ons ook nietquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Indonesië was bij ons een uurtje. Terwijl we een heel jaar aan Vietnam besteed hebben, want ‘eindexamenonderwerp’
Je gelooft me maar op mijn woordquote:
entje uit de Kerkquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een Jopen geworden. dus toch bier en/met tieten..
Frannie en ik moesten zo'n beetje alles als examen doen. Yaaaay, tweedefase.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geschiedenis als eindexamenvak gehad. Kon bij ons ook niet
Problemen? Ik was juist positief.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké.
De wasmachine van Bos staat de kraan van dicht.
Cherrylips moet weer eens werken
Bitterbal door haar werk
LTVDK is euh ook
Bieden we nog meer?
Wat je niet wilt horen als je je broek laat zakken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Lijstje kan nog veel langerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké.
Bitterbal door haar werk
LTVDK is euh ook
Bieden we nog meer?
Modus Buda en US hebben ook problemen. EN voor mezelf verzin ik nog wel watquote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Oké.
Bitterbal door haar werk
LTVDK is euh ook
Bieden we nog meer?
De grauwe eeuw.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn wel meer vergeten zaken rondom oorlogen; in Nederland leren we best maar beperkt over onze geschiedenis.
Is toch allemaal oud nieuwsquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geschiedenis als eindexamenvak gehad. Kon bij ons ook niet
Wel de klassieke quotequote:
Ja ik moest toch nog die quote zoeken johquote:
Dit.quote:
Het was wel intrigerend hoe een Russische klasgenoot over Stalin geleerd had.quote:
Ik heb geen problemen, ik ben het probleemquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Modus Buda en US hebben ook problemen. EN voor mezelf verzin ik nog wel wat
Ik heb geen problemen hoor, integendeel, ik ben wat dat betreft net een balletje rubber in een prachtige porseleinen schaal met vissensnotquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Fail.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik moest toch nog die quote zoeken joh
Ik zat op een kleine school. Het was in de tijd van de basisvormingquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frannie en ik moesten zo'n beetje alles als examen doen. Yaaaay, tweedefase.
Strijken, stofzuigen, wassen... ?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen idee welke vakken ik erbij had. Volgens mij echt zo ongeveer allemaal inderdaad.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen hoor, integendeel, ik ben wat dat betreft net een balletje rubber in een prachtige porseleinen schaal met vissensnot
Ik ben volkomen normaalquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geleerd of erin geramd ?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was wel intrigerend hoe een Russische klasgenoot over Stalin geleerd had.
VBO deden ze bij mij al niet meer aan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zat op een kleine school. Het was in de tijd van de basisvorming. Maar omdat het dus een kleine school was, hoefde de school daar niet aan te voldoen..
En natuurlijk was het bij mij VBO, dat zal ook wel een hoop uitmaken..
Ze had het ervaren als geleerd.quote:
"Evry Rassjen skoelbojj nooz"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was wel intrigerend hoe een Russische klasgenoot over Stalin geleerd had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zoveel matties heb ik nietquote:
NS/IS... what‘s the diff.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Evry Rassjen skoelbojj nooz"
Ik heb afgelopen jaar geleerd dat vier Russen een gevaar zijn voor de wereldbevolkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Niet meer dan dat?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar geleerd dat vier Russen een gevaar zijn voor de wereldbevolking
Oh DAAR komt jouw ongeloof vandaan. Okeequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen jaar geleerd dat vier Russen een gevaar zijn voor de wereldbevolking
Godverquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie nou pas die cookie monster op die Toyo
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Klinkt als iets waarmee je beter even langs de huisarts kunt gaanquote:
Plausibelquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt bij de NS ook nog wel eens voor hoor
Ergens eind jaren 90 helemaal hip Sesamstraatfiguren bij grappige plaatjes.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja.dat zal ook wel wat uitmaken ja. Ik had ook best wel een hoog VBO diploma zover dat kon. Had alle vakken op MAVO niveau (D) maar omdat ik boekhouden had op VBO niveau was het geen echt MAVO diploma. Maar boekhouden is dan wel weer mijn redding geweest, had denk ik niet geweten hoe ik dan terecht was gekomen.. Boekhouden bleek gewoon mijn ding te zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:08 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/242690]IJsdraakje[/ureenl] het volgende:
[..]
VBO deden ze bij mij al niet meer aan.
Maar zit ook zo'n zes jaar tussen? (Ik ben van '87)
Ja achteraf ben ik dus heel ergens anders terecht gekomen dan waar ik m'n profielkeuze in gedaan hebquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frannie en ik moesten zo'n beetje alles als examen doen. Yaaaay, tweedefase.
Doen beide aanquote:
nee van boko haramquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harig, agressief en grijze huid waar je sensueel roze verwacht?
Die profielen waren ook wel echt om te janken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja achteraf ben ik dus heel ergens anders terecht gekomen dan waar ik m'n profielkeuze in gedaan heb
Prima moment om dat te ontdekken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.dat zal ook wel wat uitmaken ja. Ik had ook best wel een hoog VBO diploma zover dat kon. Had alle vakken op MAVO niveau (D) maar omdat ik boekhouden had op VBO niveau was het geen echt MAVO diploma. Maar boekhouden is dan wel weer mijn redding geweest, had denk ik niet geweten hoe ik dan terecht was gekomen.. Boekhouden bleek gewoon mijn ding te zijn...
Helmond is dichtbij EHV dus vast welquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt toch zeker niet naar de mooiste stad van Nederland ook?
Eerder iets explosiefs in haar ondergoed, maar dan niet op de manier die jij verwacht.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Harig, agressief en grijze huid waar je sensueel roze verwacht?
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die profielen waren ook wel echt om te janken.
Hier kwamen ook opeens hele donkere wolken aan net voordat de zon onder ging, zijn zo te zien onderweg naar Buda.quote:
Oehquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kwamen ook opeens hele donkere wolken aan net voordat de zon onder ging, zijn zo te zien onderweg naar Buda.
Verwacht geen flinke staaf dynamiet 🧨quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder iets explosiefs in haar ondergoed, maar dan niet op de manier die jij verwacht.
Is al een tijdje het geval trouwens.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Die helene Hendriks ziet er ook best wel niet verkeerd uit zeg maar
Mooie meid iddquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Zou toch ervoor gaan, misschien nog net een lauw likje voordat de wekker gaat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder iets explosiefs in haar ondergoed, maar dan niet op de manier die jij verwacht.
Die heeft bredere schouders dan jij.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Zo niet mijn type qua uiterlijk.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb gewoon geswitcht op m'n 15e hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]maar je moe(s)t ook op je 13e al 'voor de rest van je leven' kiezen
Ik nog minder dan jijquote:
Ik heb toen latijn en Grieks laten vallen, zodat ik 2 middagen per week vrij hadquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geswitcht op m'n 15e hoor![]()
omdat ik te lui was voor natuurkunde
Dit, te boers en stuurs en blij om niks ook, denk ook dat die naar bloemkool ruikt, zo'n type dat de hele dag op de plee zit ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo niet mijn type qua uiterlijk.
Waarom dat laatste?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit, te boers en stuurs en blij om niks ook, denk ook dat die naar bloemkool ruikt, zo'n type dat de hele dag op de plee zit ook.
Dat heb ik aangehouden omdat gymquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb toen latijn en Grieks laten vallen, zodat ik 2 middagen per week vrij had
NLquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had
Nederlants
Engels
Duits
Wiskunde
Natuurkunde
en dus "bedrijfseconomie"
Dit is expres hč?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had
Nederlants
Engels
Duits
Wiskunde
Natuurkunde
Op mijn eindlijst:quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had
Nederlants
Engels
Duits
Wiskunde
Natuurkunde
LO danquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat gymnasium kon me gestolen worden
Wij hadden ook Hockey, Boksen en Badminton...quote:
Economie & Maatschappij-boksquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op mijn eindlijst:
NL
EN
Geschiedenis
Economie 1,2
Wiskunde a1,2
Aardrijkskunde
Latijn
Informatica
CMquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
d
[..]
NL
EN
DE
FR
Wiskunde A1,2
Economie 1,2
management & organisatie
informatica
Geschiedenis
aardrijkskunde
culturele en kunstzinnige vorming
(en dus een tijdje latijn en Grieks)
Natuurkunde is echt het gaafste vak ooit. Eerste keer dat ik de 4e deed snapte ik er geen ene bliksem van. Bleef ik zitten. Jaar erop was er een maansverduistering geweest en had ik me in dat soort dingen verdiept en daarna was ik echt god met dat soort dingenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had
Nederlants
Engels
Duits
Wiskunde
Natuurkunde
In ruil voor Latijn kon ik gym, wis en een knutselvak overslaan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg je dat extra dan?
ik nietik kreeg extra lessen engels
Nicequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurkunde is echt het gaafste vak ooit. Eerste keer dat ik de 4e deed snapte ik er geen ene bliksem van. Bleef ik zitten. Jaar erop was er een maansverduistering geweest en had ik me in dat soort dingen verdiept en daarna was ik echt god met dat soort dingen
Ik was vooral goed met formules. In het vierde jaar (we deden 5 jaar over, wat normaal 4 jaar is, want speciaal onderwijs. Hadden we eenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurkunde is echt het gaafste vak ooit. Eerste keer dat ik de 4e deed snapte ik er geen ene bliksem van. Bleef ik zitten. Jaar erop was er een maansverduistering geweest en had ik me in dat soort dingen verdiept en daarna was ik echt god met dat soort dingen
Nice.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ruil voor Latijn kon ik gym, wis en een knutselvak overslaan.
Partij fruitbomen op mijn eiland neergepleurd jongequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
Al is mechanica/sterkteleer meer mijn ding.
En dat hele sterrengebeuren ook wel uit interesse (en omdat het ook wel aardig vakgerelateerd is)
De extra talen zetten me op het verkeerde been.quote:
Oh ja handvaardigheidquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ruil voor Latijn kon ik gym, wis en een knutselvak overslaan.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Partij fruitbomen op mijn eiland neergepleurd jonge
KOEKOEK
Kleine piemeltjesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
Gym
En dan in de kou en regen om 8 uur 's ochtends een beetje rondjes rennen
Check. In plaats van CKV, dus ik hoefde niet tig zinloze voorstellingen te bezoeken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice.
Degenen die full on latijn/grieks deden moesten bij ons KCV doen. (klassieke culturele vorming ofzo)
ja stonden wel op de eindlijst bedenk ik me net, maar in de 6e kregen we geen Duits en frans meer (en ook geen eindexamen)quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De extra talen zetten me op het verkeerde been.![]()
Geen CE in gedaan, staan wel op mijn lijst.
Ik las @crvquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check. In plaats van CKV, dus ik hoefde niet tig zinloze voorstellingen te bezoeken.
Ja vastestoffysica is smerig taaiquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nice
Al is mechanica/sterkteleer meer mijn ding.
En dat hele sterrengebeuren ook wel uit interesse (en omdat het ook wel aardig vakgerelateerd is)
Handvaardigheid is echt voor randdebielen ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja handvaardigheid
Met zo'n zweverige hippie als docent
Sta ik op je lijst?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De extra talen zetten me op het verkeerde been.![]()
Geen CE in gedaan, staan wel op mijn lijst.
ik heb thermodynamica/hydrodynamica/mechanica/astro pas vanaf de zeevaartschool gekregenquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vastestoffysica is smerig taai![]()
Maar in het laatste jaar van mijn studie had ik ook nog drie vakken Grondmechanica en drie vakken Vloeistofmechanica, samen bijna een compleet jaar. Het is niet alsof ik de makkelijkste weg genomen heb.
Wat kun JIJ eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Handvaardigheid is echt voor randdebielen ja.
Ik heb ze idd wel op mijn lijst staan.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja stonden wel op de eindlijst bedenk ik me net, maar in de 6e kregen we geen Duits en frans meer (en ook geen eindexamen)
Ik zit nu vooral in stromingsleer.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vastestoffysica is smerig taai![]()
Maar in het laatste jaar van mijn studie had ik ook nog drie vakken Grondmechanica en drie vakken Vloeistofmechanica, samen bijna een compleet jaar. Het is niet alsof ik de makkelijkste weg genomen heb.
Hij had een 10 voor zijn opstel Nederlandsquote:
quote:
Eendjes heb ik wel.quote:
Astro is echt geweldig. Weet nog wel dat we vlak voor een proefwerkperiode stonden. Leraar tekent zo casually op het bord "Nou je hebt hier de aarde, 6 x 10^24 kg, en hier een satelliet van 150 kg, op 30.000 km afstand. Wat kun je nu berekenen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb thermodynamica/hydrodynamica/mechanica/astro pas vanaf de zeevaartschool gekregen
Mja das niet mijn soort astroquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Astro is echt geweldig. Weet nog wel dat we vlak voor een proefwerkperiode stonden. Leraar tekent zo casually op het bord "Nou je hebt hier de aarde, 6 x 10^24 kg, en hier een satelliet van 150 kg, op 30.000 km afstand. Wat kun je nu berekenen?"
Dus ik zo "De omlooptijd!"
iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"okee Fles hier heb je een krijtje doe maar"
Derde Wet van Kepler erbij gehaald, van alles ingevuld en weggestreept en YOLO omlooptijd. Had de massa van de satelliet niet eens nodig
Fles als Marskolonistquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Astro is echt geweldig. Weet nog wel dat we vlak voor een proefwerkperiode stonden. Leraar tekent zo casually op het bord "Nou je hebt hier de aarde, 6 x 10^24 kg, en hier een satelliet van 150 kg, op 30.000 km afstand. Wat kun je nu berekenen?"
Dus ik zo "De omlooptijd!"
iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"okee Fles hier heb je een krijtje doe maar"
Derde Wet van Kepler erbij gehaald, van alles ingevuld en weggestreept en YOLO omlooptijd. Had de massa van de satelliet niet eens nodig
Er klopt iets niet aan je idee van "volgorde".quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
Keertje Elon pijpen en de volgende Travelsnack komt van de de top van Olympus Mons.
Ftfyquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er klopt iets niet aan je idee van "volgorde".
Every Russian school boy knows... No baptise.. no candle... Isse simple!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Orthodoxe Rus![]()
"Kind gedoopt? Nee? Dan geen kaarsje."
Teveel in het fietsenhok rondgehangen?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, qua school zou ik vooral m'n luie reet een schop willen verkopen. Met een béétje moeite was NG echt zo onhaalbaar niet.
Je vraagt nu om een FTFY met kruidenkaas ipv kruidenbotertje...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tuuuduuduu pompidompidom... kruidenbotertje...
dit ken ikquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt, qua school zou ik vooral m'n luie reet een schop willen verkopen. Met een béétje moeite was NG echt zo onhaalbaar niet.
gatverdammequote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vraagt nu om een FTFY met kruidenkaas ipv kruidenbotertje...
Je boek?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hey Etto had je nog gereageerd op mijn boek?
Het is wel ironisch dat ik vooral met natuurkunde te maken heb nu.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ken ik
al ben ik met een omweg alsnog op NT equivalent uitgekomen.
enige wat ik nu kan zeggen aan mensen die de keuze meoten maken : kies je interesse en kijk niet naar waar je goede cijfers in hebt
Ik ookquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel ironisch dat ik vooral met natuurkunde te maken heb nu.![]()
Ik had ook beter wat andere keuzes kunnen maken. Maar toen lagen mijn prioriteiten elders laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij zijn we aardig terecht gekomen, dus eh.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook beter wat andere keuzes kunnen maken. Maar toen lagen mijn prioriteiten elders laten we maar zeggen.
Ik had popmuzikant moeten worden, was ook het enige advies dat verschillende decanen me gaven, eentje zei zelfs ga jij nou maar op een podium BH's vangen want anders zou ik het echt niet weten wat.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ook beter wat andere keuzes kunnen maken. Maar toen lagen mijn prioriteiten elders laten we maar zeggen.
Ik ging in z'n pohi kijken, maar ik trek het nu echt niet om daar over te lezen.quote:
Stalkerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging in z'n pohi kijken, maar ik trek het nu echt niet om daar over te lezen.
knuffel op je buffel bosmanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar
Proberen deze dag te vergeten ofzo
Sup, BOSSIE?!quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar
Slaap lekker Bosquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar
Welterusten.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar
Ook weer compleet uit de dikke duim ditquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
En dat komt nog regelmatig terug zelfs, twee jaar geleden stond ik op een kantoor waar ik niet zo vaak kom in een glazen ruimte met iemand te praten en er kwamen zoveel mensen naar binnen springen en om mijn nek vliegen dat die vrouw zei, lijkt wel of ik hier met een popmuzikant sta te praten, wtf is dit dan?
Morgen is het beter en anders en zo niet dan zijn wij er voor je.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar
Nopesquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook weer compleet uit de dikke duim dit
Rockacademie.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had popmuzikant moeten worden, was ook het enige advies dat verschillende decanen me gaven, eentje zei zelfs ga jij nou maar op een podium BH's vangen want anders zou ik het echt niet weten wat.
Moet je wel wat kunnen wil je daar aangenomen wordenquote:
Je eigen vrouw ook erbij?quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:53 schreef Haags het volgende:
Ja zo had ik laatst een orgie met 3 vrouwen, 4 ezels en 2 kamelen.
Dat was rot wakker worden zeg.
wel gratis worst onnidanquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:53 schreef Haags het volgende:
Zou je wel willen ja zo fluisteren de kleine vogeltjes in de burelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:53 schreef Haags het volgende:
Precies. Je hebt alleen talent en een drugsprobleem nodigquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind ik zo knullig...
'Rock'-academie...
"Ik studeer voor rockmuzikant".
Als iets niet rock & roll is, is dat het..
Dit, doet me aan Dinand Woesthoff denken, dat ei.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Vind ik zo knullig...
'Rock'-academie...
"Ik studeer voor rockmuzikant".
Als iets niet rock & roll is, is dat het..
Staat hier niet in de platenkast...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
Van DJ Hardwell via Krezip tot Danny Vera en Intwine. Zomaar wat artiesten die studeerden aan de Rockacademie in Tilburg. Citaat even snel van internet gepikt.
Ja dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
Van DJ Hardwell via Krezip tot Danny Vera en Intwine. Zomaar wat artiesten die studeerden aan de Rockacademie in Tilburg. Citaat even snel van internet gepikt.
Vooral die kamelen waren jammer zekerquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:53 schreef Haags het volgende:
Ja top.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
Vriend van me kan het nog 4 jaar doen als hij wil, heeft nog paar cadeaubonnen. Maar die vond een PhD in een ander vakgebied leuker om te doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat klinkt muf en te blij en te SBS6, Conservatorium gewoon.
Leugensquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:59 schreef shiitake het volgende:
Oké dan niet. Krezip heeft wel goede nummers trouwens.
Ahum. We hadden het over Rock en Rollquote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:57 schreef shiitake het volgende:
Ja, zo'n matje...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Muziek moet je niet bestuderen, muziek moet je doen
Hoewel, er is NOG een ding dat NOG minder rock en roll was...
REO Speedwagon lead-zanger Kevin Cronin die, met zijn '80s matje wapperend in de wind - op zijn sportfiets naar de studio racete.
Vriend van mijn nichtje heeft een absoluut gehoor en het Conservatorium gehad, speel daar wel eens mee samen. als die een nieuw nummer hoort speelt hij het bijna foutloos na de eerste keer, denk dat je toch wel zulk talent moet hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me kan het nog 4 jaar doen als hij wil, heeft nog paar cadeaubonnen. Maar die vond een PhD in een ander vakgebied leuker om te doen.
That's why it's called SOUL... baby...quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goede muziek hoeft technisch niet perfect te zijn, het moet ziel hebben.
Nee, soul kan ik niks mee, maar ik moet 't wel voelen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
That's why it's called SOUL... baby...
Can u dig it?
Soul is voor muffe saaie mensen, sorry maar dat is nu eenmaal zo.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
That's why it's called SOUL... baby...
Can u dig it?
Ik was fan op m'n 12e.quote:
OK, Chippendale van mequote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soul is voor muffe saaie mensen, sorry maar dat is nu eenmaal zo.
Je zou de wereld en vooral jezelf een groot plezier doen door eindelijk eens af te stappen van dit soort "statements"quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soul is voor muffe saaie mensen, sorry maar dat is nu eenmaal zo.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ken wel wat mensen die totaal niet van muziek houden maar die aardig wat Soulplaten meezingen in hun paarse broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |