Outlet Center Roermondquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
What's going on in noord Limburg daar bij de Duitse grens?
Dat vind ik dus ook. Als je het hebt over het verzetten van de doelpalen, dan is dit wel een heel bijzonder voorbeeld. Corruptie zal het niet zijn, maar je komt nu wel in een schemergebied waarin financiele belangen lijken te prevaleren boven welzijnsbelangen.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat suggereert corruptie. Daar wil ik niet aan.
Maar hele dubieuze prioriteiten zijn dit wel…
Brandstoftankpiekquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
What's going on in noord Limburg daar bij de Duitse grens?
HUGODquote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:23 schreef Noppie2000 het volgende:
147.675 prikken erbij, totaal nu 7.022.775
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
10 gemeentes met 0 besmettingen
13 gemeentes met 1 besmettingen
48 gemeentes met 2-4 besmettingen
102 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Een beetje een natrapper die Hugo, als het virus al bijna op z'n gat ligt nog net even een zetje geven.quote:
De komende twee weken worden cruciaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:22 schreef Tijn het volgende:
Met ~5500 positieve tests en een negatieve trend, zitten we ongeveer weer op het niveau van half januari. Nou maar hopen dat het deze keer wel doorzet.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:27 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
De komende twee weken worden cruciaal.
Ferd wants to know your location.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:35 schreef DonDruiper het volgende:
Sinds de avondklok eraf is kelderen de cijfers.
Proberen kan sowieso. Zeker je huisarts bellen zou best kunnen werken.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 15:45 schreef Zwansen het volgende:
Heeft het enige kans om je huisarts te bellen of de GGD voor als er mogelijk tijdslots openblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |