quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Nu ik die namen weer lees moet ik toch zeggen dat het toen nog treuriger was.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan me van dat seizoen alleen de traditionele winst op PSV herinneren als positieve noot. Uiteindelijk was een ploeg met spelers als Huysegems, Kolkka, Swerts, De Cler..etc..denk ik bijna net zo treurig als de huidige ploeg.
Je had ook wel een aantal talenten waar je goede hoop van kon krijgen met Wijnaldum, Fer, Castaignos, De Vrij, Martins Indi, Leerdam. Maar de helft vertrok dus toen leek het volgende seizoen helemaal een verloren zaakquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kan me van dat seizoen alleen de traditionele winst op PSV herinneren als positieve noot. Uiteindelijk was een ploeg met spelers als Huysegems, Kolkka, Swerts, De Cler..etc..denk ik bijna net zo treurig als de huidige ploeg.
Je haalt twee seizoenen door elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2011/2/quote:Op vrijdag 14 mei 2021 00:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je haalt twee seizoenen door elkaar
Met Huysegems en Kolkka was 06/07 wat in mijn ogen de slechtste selectie was. 10/11 was met Swerts en de Cler maar die selectie viel nog wel mee, alleen presteerden we dat seizoen belabberd
Theo Lucius die aanvoerder van Feyenoord was vond ik toch wel rock bottom, al was het Beenseizoen wel echt het absolute dieptepunt voor mij. Maar dat had ook meer te maken met de staat van de club en iets minder met de selectie.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2011/2/
"Viel wel mee".
Eens hoor, Lucius, Charisteas ipv Kuyt, Tiendalli, etc. Lucius die met een vingertje naar het publiek gaatquote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Theo Lucius die aanvoerder van Feyenoord was vond ik toch wel rock bottom, al was het Beenseizoen wel echt het absolute dieptepunt voor mij. Maar dat had ook meer te maken met de staat van de club en iets minder met de selectie.
Vlaar, De Vrij, BMI, Fer, Wijnaldum. Kon slechter, qua potentie. Aanvallend was het wel echt janken, en dat je Rob van Dijk op moest stellen was ook geen feest.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
https://www.voetbal.com/teams/feyenoord/2011/2/
"Viel wel mee".
Dat zijn ook de enige namen van die selectie die nog een beetje kunnen ja. En dan waren vooral De Vrij en Wijnaldum nog geen schim van de spelers die het nu zijn uiteraard.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vlaar, De Vrij, BMI, Fer, Wijnaldum. Kon slechter, qua potentie. Aanvallend was het wel echt janken, en dat je Rob van Dijk op moest stellen was ook geen feest.
Eigenlijk het seizoen erop alquote:
In zijn laatste seizoen was Clasie inderdaad echt wel goed. Had ook strijdlust. In combinatie met El Ahmadi ging dat wel lekker. Als je dat vergelijkt met het huidige middenveld..tsjaquote:Op vrijdag 14 mei 2021 09:58 schreef Caland het volgende:
Clasie groeide toch uit als een prima speler voor Feyenoord. Zou hem nu nog steeds graag zien, al heeft dat meer te maken met het huidige middenveld.
Vooral het niet doorselecteren inderdaad. Meteen al afscheid moeten nemen van Botteghin/Baco-Arie/Vilhena/Jorgensen. Dan had je echt weer een vruchtbare basis kunnen leggen voor de seizoenen erop.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eigenlijk het seizoen erop al
1) Belangrijke spelers vertrokken
2) De vervangers maakten het niet waar
3) De spelers die bleven werden op een uitzondering na alleen maar minder
Het is bij Feyenoord inderdaad een beetje gebaseerd op het motto: op goed geluk. Spelers die je echt beter maakten zoals Guidetti en Pelle werden ons in de schoot geworpen. En de spelers die opvielen bij subtoppers en waarvan Martin dacht: ja, die gok kunnen we wel nemen.. dat pakte bijna steeds verkeerd uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het niet doorselecteren inderdaad. Meteen al afscheid moeten nemen van Botteghin/Baco-Arie/Vilhena/Jorgensen. Dan had je echt weer een vruchtbare basis kunnen leggen voor de seizoenen erop.
Nu werd het classic Martin bord op schoot scouting en een beetje angstvallig en zonder plan de boel in stand blijven houden.
Achteraf blijkt hoe belangrijk El Ahmadi was. Volgens mij de grootste reden dat Clasie zo goed was, en volgens mij gold hetzelfde voor Vilhena.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In zijn laatste seizoen was Clasie inderdaad echt wel goed. Had ook strijdlust. In combinatie met El Ahmadi ging dat wel lekker. Als je dat vergelijkt met het huidige middenveld..tsja
Inderdaad. El Ahmadi kon goed voetballen maar die strijdlust mis ik vooral. Dat heeft hij zichzelf later aangeleerd, wat ik knap vind. En dan Vilhena..Clasie..geen geweldenaars misschien maar ook zij hadden een goede instelling.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Achteraf blijkt hoe belangrijk El Ahmadi was. Volgens mij de grootste reden dat Clasie zo goed was, en volgens mij gold hetzelfde voor Vilhena.
(ik schrok heel even)quote:Frank Boer nieuwe teammanager Feyenoord 1
Feyenoord heeft in de persoon van Frank Boer een nieuwe teammanager gevonden voor het eerste elftal. Boer volgt met ingang van komend seizoen Bas van Noortwijk op, die na veertien seizoenen als teammanager van Feyenoord 1 met pensioen gaat.
Frank Arnesen, technisch directeur van Feyenoord, denkt dat Boer uitermate geschikt is voor de rol. ‘De afgelopen maanden hebben we uitgebreid gezocht naar iemand met de kwaliteiten voor de veeleisende functie teammanager Feyenoord 1. We hebben met een groot aantal kandidaten gesproken, mensen van zowel buiten als binnen de club, en Frank kwam daarbij als beste uit de bus. Hij is doortastend, duidelijk, een uitstekende communicator en bovendien iemand uit eigen gelederen die de spelersgroep en organisatie goed kent. Een goede match dus.’
Boer, die hiervoor als sociaal-maatschappelijk spelersbegeleider werkte bij Feyenoord en in die hoedanigheid trainingscomplex 1908 als thuisbasis had, denkt dat er veel raakvlakken zijn tussen zijn oude en nieuwe rol. ‘In beide gevallen ben je nadrukkelijk bezig met het creren van randvoorwaarden waardoor anderen kunnen presteren op de plek waar het moet: het veld. Dat is iets wat me goed ligt en waar ik heel veel belang aan hecht. Ik kijk er dan ook naar uit om Bas van Noortwijk op te volgen als teamanager van Feyenoord. Een eer en een nog mooiere uitdaging.’
Ik heb vooral nooit begrepen waarom we zo lang door zijn gegaan met Baco/Bot. Daar had je in ieder geval al een opvolger voor moeten hebben. In de achterhoede hebben we zo ontzettend aangemodderd. Zo’n aankoop als Larsson begreep ik eigenlijk prima, al pakte dat niet echt goed uit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is bij Feyenoord inderdaad een beetje gebaseerd op het motto: op goed geluk. Spelers die je echt beter maakten zoals Guidetti en Pelle werden ons in de schoot geworpen. En de spelers die opvielen bij subtoppers en waarvan Martin dacht: ja, die gok kunnen we wel nemen.. dat pakte bijna steeds verkeerd uit.
Achteraf gezien wel, maar was jij niet ook gewoon dolblij dat Jorgensen bleef? Net als de rest van de feyenoordsupporters.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral het niet doorselecteren inderdaad. Meteen al afscheid moeten nemen van Botteghin/Baco-Arie/Vilhena/Jorgensen. Dan had je echt weer een vruchtbare basis kunnen leggen voor de seizoenen erop.
Nu werd het classic Martin bord op schoot scouting en een beetje angstvallig en zonder plan de boel in stand blijven houden.
Het enige positieve is de upgrade van varkenoord en 1908 dat gerealiseerd is met die kampioensmiljoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |