SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk nummer inderdaad, dacht dat de clip in 1x was opgenomen en ze tijdens het filmen verliefd op elkaar werden.quote:
Als die na afloop van deze opname niet urenlang of juist slechts 15 seconden geneukt hebben snap ik het leven niet meer.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk nummer inderdaad, dacht dat de clip in 1x was opgenomen en ze tijdens het filmen verliefd op elkaar werden.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die na afloop van deze opname niet urenlang of juist slechts 15 seconden geneukt hebben snap ik het leven niet meer.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word altijd een tikje misselijk van zo’n cup a soup
Die ken je door mij he? Hahahaquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die na afloop van deze opname niet urenlang of juist slechts 15 seconden geneukt hebben snap ik het leven niet meer.
ik vind het nog te vroeg om te friturenquote:
Oeh ik ga bij jou eten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog te vroeg om te frituren
The horrorquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Collega zou komen eten, maar die moet zich laten testen.
Teveel eten in huis nu
@bitterbal bellen, zo opgelostquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Collega zou komen eten, maar die moet zich laten testen.
Teveel eten in huis nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |