SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk nummer inderdaad, dacht dat de clip in 1x was opgenomen en ze tijdens het filmen verliefd op elkaar werden.quote:
Als die na afloop van deze opname niet urenlang of juist slechts 15 seconden geneukt hebben snap ik het leven niet meer.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk nummer inderdaad, dacht dat de clip in 1x was opgenomen en ze tijdens het filmen verliefd op elkaar werden.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die na afloop van deze opname niet urenlang of juist slechts 15 seconden geneukt hebben snap ik het leven niet meer.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik word altijd een tikje misselijk van zo’n cup a soup
Die ken je door mij he? Hahahaquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die na afloop van deze opname niet urenlang of juist slechts 15 seconden geneukt hebben snap ik het leven niet meer.
ik vind het nog te vroeg om te friturenquote:
Oeh ik ga bij jou eten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het nog te vroeg om te frituren
The horrorquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Collega zou komen eten, maar die moet zich laten testen.
Teveel eten in huis nu
@bitterbal bellen, zo opgelostquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Collega zou komen eten, maar die moet zich laten testen.
Teveel eten in huis nu
Ik heb hoerenpastaquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik zo maar iets ga halen. Weinig zin om nog te koken.
*zet bord klaar*quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stap wel in de auto. Zet maar een bord klaar.
Dankjequote:Op donderdag 13 mei 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moge het je smaken lief balletje.
Jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit is wel een van jouw favo gerechten hé?
Ga maken dan.quote:
Een goede bolognese moet ook een paar uur pruttelen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
maar hou sowieso erg van pasta maar een echt smaakvolle bolognaise is mij nog niet gelukt en deze dus wel
wat doe jij er allemaal in?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een goede bolognese moet ook een paar uur pruttelen.
Wordt Caesar salad vanavondquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga maken dan.
Ik heb patat uit de oven vanavond met broccoli en een worst
Cup-a-soup; slechte kwark. Leven is te kort om slecht te eten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
O, het is natuurlijk weer zo’n gefabriceerd nepmerk met een historie die niet verder teruggaat dan de marketingafdeling waar het is verzonnen
Nou, nou, nou, wat een grote woorden weer.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cup-a-soup; slechte kwark. Leven is te kort om slecht te eten.
Goed genoeg.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cup-a-soup; slechte kwark. Leven is te kort om slecht te eten.
Oef. Uit mijn hoofd tomaat, gehakt, wijn, pancetta, ui, wortel, bleekselderij, laurierblad, knoflook.quote:
En bouillon en een scheutje melkquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oef. Uit mijn hoofd tomaat, gehakt, wijn, pancetta, ui, wortel, bleekselderij, laurierblad, knoflook.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
PLus tafel!!
@:ijsdraakje
https://rebelhouse.nl/bijzettafel-octopus-aluminium-marble
En ditquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En bouillon en een scheutje melk
Holy wat kitschquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
PLus tafel!!
Jij gaat echt nog zwanger raken va iemand die iedere dag naar knoflook ruikt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
PLus tafel!!
Ik zag laatst iemand op IG met een kroonluchter van een inktvipquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:50 schreef bitterbal het volgende:
PLus tafel!!
Mijn oma vroeg zich dan meestal af of ze de oven wel had uitgezet.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooi gesprek gehad met mijn oma vanmiddag. Over het Rotterdam van voor de oorlog. Terwijl ze aan het vertellen was, staarde ze in het niets. Ik weet zeker dat ze toen die stad weer voor zich zag
Je hebt een Duitse oma?quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oma vroeg zich dan meestal af of ze de oven wel had uitgezet.
Ik had eerst 'het gas uitgedraaid' willen zeggen maar bij oven viel het kwartje niet.quote:
Ik ga zo weer BBQenquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik zo maar iets ga halen. Weinig zin om nog te koken.
Mooizoquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil even melden dat het me geen fuck interesseert wat je eet vanavond.
Einde mededeling.
Jij kunt gewoon doorlopen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil even melden dat het me geen fuck interesseert wat je eet vanavond.
Einde mededeling.
Varkensshaslick en Texas gekruide worstjes. En een gele paprika erbij en een half blokje halloumi. Mini magnum toe. En een boertje laten dan denk ikquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:27 schreef Amarantha het volgende:
Kom laten we allemaal nu vertellen wat we eten.
Ook lekkerquote:
Gelukkig heb ik snacks voor je gehaaldquote:
Pff wel ver weg.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik snacks voor je gehaald
Ja dat wel ja. Dan maar honger lijdenquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij gaat echt nog zwanger raken va iemand die iedere dag naar knoflook ruikt.
Ik ga even mijn kussens opzij zetten danquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt hier wel zo'n Aziatisch land waar het in het regenseizoen elke dag aan het eind van de middag gaat regenen, kwam net alweer met bakken uit de lucht
Hou dat gewoon nog ff daar plzquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:40 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt hier wel zo'n Aziatisch land waar het in het regenseizoen elke dag aan het eind van de middag gaat regenen, kwam net alweer met bakken uit de lucht
Heb het al richting ballie doorgestuurdquote:
Als we nou ook die temperaturen zouden hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het al richting ballie doorgestuurd
Oh dat mag ookquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het al richting ballie doorgestuurd
Snelle service wel vandaag.quote:
Mooi. Waar? Ga ik morgen even kijkenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
in filemon en de gekkies zon gekkie die lezingen geeft over dat er 14 families zijn die afstammen van lucifer. En ze misbruiken ook kinderen en het verhandel punt zit in zwolle
Dat heeft hij nog niet gezegd maar hoopte al dat er een fokker een kijkje wilde gaan nemenquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Waar? Ga ik morgen even kijkenMoet daar toch wezen.
Waarschijnlijk onder een pizzeria net als in Amerikaquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi. Waar? Ga ik morgen even kijkenMoet daar toch wezen.
Dan ben je almachtig en dan kies je ervoor om je te vestigen in Zwollequote:Op donderdag 13 mei 2021 17:48 schreef bitterbal het volgende:
in filemon en de gekkies zon gekkie die lezingen geeft over dat er 14 families zijn die afstammen van lucifer. En ze misbruiken ook kinderen en het verhandel punt zit in zwolle
nee het verhandel puntquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je almachtig en dan kies je ervoor om je te vestigen in Zwolle![]()
Als je de l en w combineert kan je er bijna een pentagram van maken dus dus dat zal daar wel mee te maken hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben je almachtig en dan kies je ervoor om je te vestigen in Zwolle![]()
Denk dat lucifer zich dan schaamt als Georgie junior z'n afstammeling is.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het verhandel punt
De Bush familie stamt bv af van lucifer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |