SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
De tour wordt in de zomer gereden, de kans op zo'n waaiers berg op is veel kleinerquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
waarom doen ze dit nu nooit in de tour
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Ag2r deed het een paar jaar geleden ook in een bergrit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Anders ga je het echt niet in je hoofd halen om Mohoric te volgen in de regenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gino kan zelf ook aardig dalen, Jeroen.
Als Landa gisteren niet was gevallen, dan vandaag welquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:53 schreef DeeBee het volgende:
De Mohoor gaat eraan beginnen, verschrikkelijk wegdek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |