Oh ja! Inderdaad. Sorry Tyr80quote:Op maandag 17 mei 2021 20:46 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Je verward hem met mij.
Uit je reactie maak ik op dat je de ontwikkelingen niet nauw hebt gevolgd de afgelopen maanden.
Manieuit hoor, begint allebei met een T.quote:
Riemen vast.quote:
Ik doe alleen mee op m'n watchlist, te pussy voor. Succes allen.quote:
Ha, op welke prijs ben je fictief ingestapt?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 11:03 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee op m'n watchlist, te pussy voor. Succes allen.
Komt wel goedquote:Op dinsdag 18 mei 2021 10:02 schreef Beursaap het volgende:
Jullie ook Lucas Bols? Ik drink mezelf rijkGekocht voor 8,- in totaal 1800 euro toen.
Ik zal het eerder gevraagd hebben en niet goed opgelet, maar heb je ergens de case voor TELL uitgelijnd?quote:Op dinsdag 18 mei 2021 05:31 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Riemen vast.
De instituten die massaal hebben ingekocht, deden dat in de bull-run van Januari niet eens.
Het gaat echt een van de laatste keren zijn om mee te doen.
Dan brengen ze gewoon wat nieuwe aandelen op de markt. Ik keek net even en op 24 april 2020 hadden ze 257m uitstaande aandelen en op 30 april 2021 409m. Dat is een stijging van bijna 60% aan uitstaande aandelen in een jaar tijd.quote:Op maandag 17 mei 2021 19:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoelang kunnen ze nog interen op hun cash?
Als het normaal en naar verwachting is zul je geen negatieve impact zien op de aandelenprijs bij uitgave van nieuwe aandelen.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan brengen ze gewoon wat nieuwe aandelen op de markt. Ik keek net even en op 24 april 2020 hadden ze 257m uitstaande aandelen en op 30 april 2021 409m. Dat is een stijging van bijna 60% aan uitstaande aandelen in een jaar tijd.
Aardige verwatering al is dit volgens mij niet heel vreemd in een kapitaalintensieve industrie wat een lange aanlooptijd heeft (al weet ik niet wat 'normaal' is). Mits het ook daadwerkelijk gebruikt om geld op te halen voor investeringen.
idd, want dat geld zit dan in het bedrijf en heeft daarmee de waarde verhoogd. Daarom ook m'n laatste zin.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als het normaal en naar verwachting is zul je geen negatieve impact zien op de aandelenprijs bij uitgave van nieuwe aandelen.
quote:For the three months ended March 31, 2021, we issued 38.7 million shares of our common stock under our at-the-market program for net proceeds of approximately $89.2 million.
Zoiets? Beetje biased wel, maar het blijven feiten.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zal het eerder gevraagd hebben en niet goed opgelet, maar heb je ergens de case voor TELL uitgelijnd?
Een case van seeking alpha oid?
Rond de rijksdaalder zeg ik als oude man, maar je kan dat niet vlaggen in de DeGiro volgens mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:39 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ha, op welke prijs ben je fictief ingestapt?
Al gedaan, maar zo goed als 0 response destijds. Inmiddels ook al weer veel veranderd (ten gunste van TELL).quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zal het eerder gevraagd hebben en niet goed opgelet, maar heb je ergens de case voor TELL uitgelijnd?
Een case van seeking alpha oid?
Het is wel een gevoelig puntje onder de retail investors, en terecht ook wel. Maar zoals je zelf al aangeeft is dit gedoseerd en naar verwachting gedaan. Ze zijn hier altijd al heel transparant over geweest.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 13:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als het normaal en naar verwachting is zul je geen negatieve impact zien op de aandelenprijs bij uitgave van nieuwe aandelen.
Ik kan me iets herinneren, weet je nog in welk topic je het kwijt was? Lees ik het nog een keertje.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 16:55 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Al gedaan, maar zo goed als 0 response destijds. Inmiddels ook al weer veel veranderd (ten gunste van TELL).
Geen idee, maar ik heb ook een paar epistels gepost en na 0 respons 2 dagen later weer verwijderd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 17:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik kan me iets herinneren, weet je nog in welk topic je het kwijt was? Lees ik het nog een keertje.
Zpu ik nog wel terug kunnen halen als er interesse voor isquote:Op dinsdag 18 mei 2021 20:42 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb ook een paar epistels gepost en na 0 respons 2 dagen later weer verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |