SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ze haar borsten al bloot op het balkon?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Liep net naar de supermarkt en stond iemand op een balkon naar me te zwaaien. Paar uurtjes terras dan maar.
Als je onder de 15 meter lengte en 20 km per uur blijft mag iedereen bootje varen, dat is een beetje ons Nederlandse second amendment.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
er zijn hier veel van de kleine pleziervaartbootjes. Zou je daar nou vaarbewijs voor nodig hebben om dan zo de maas over te gaan?
Dus kan je als een idioot hier tussen het vrachtverkeer varen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je onder de 15 meter lengte en 20 km per uur blijft mag iedereen bootje varen, dat is een beetje ons Nederlandse second amendment.
Gewoon met je opblaasbare eenhoorn en een elektrische tandenborstel als buitenboordmotor.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:24 schreef bitterbal het volgende:
er zijn hier veel van de kleine pleziervaartbootjes. Zou je daar nou vaarbewijs voor nodig hebben om dan zo de maas over te gaan?
aangepastquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon met je opblaasbare flamingo en een elektrische tandenborstel als buitenboordmotor.
Weet niet zeker maar denk het wel, wij hebben een sloep van 13 meter met 8 koelkasten aan boord compleet gevuld met drank en die neemt iedereen altijd zomaar mee, ook lekker bootje botsen tijdens de Gay Parade en dat soort shit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus kan je als een idioot hier tussen het vrachtverkeer varen?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze haar borsten al bloot op het balkon?
Je lekker weer 14 voelen zekerquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar denk het wel, wij hebben een sloep van 13 meter met 8 koelkasten aan boord compleet gevuld met drank en die neemt iedereen altijd zomaar mee, ook lekker bootje botsen tijdens de Gay Parade en dat soort shit.
Gooi er een ketting naarquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ze haar borsten al bloot op het balkon?
Heh, zitten regelmatig gewoon compleet dronken volwassen op hoorquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je lekker weer 14 voelen zeker
Maar volwassen gedrag is er dus niet bij...quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh, zitten regelmatig gewoon compleet dronken volwassen op hoor
Ik ben denk ik de enige in mijn familie zonder vaarbewijs, haat aan bootjes (zelfs aan de extreem luxe jachten), verveel met kapot aan boord en voelt als kamperen op het water voor mij.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef bitterbal het volgende:
mijn vader had nog een keer zijn vaarbewijs gehaald maar nooit wat mee gedaan
Waarom zouden ze ook?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Maar volwassen gedrag is er dus niet bij...
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
ik timer gezet voor de quiche in de oven. Net naar de oven![]()
vergeten quiche er in te zetten
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
Tweelingzielquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:40 schreef bitterbal het volgende:
je moet niet harder kunnen dan 20..quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je onder de 15 meter lengte en 20 km per uur blijft mag iedereen bootje varen, dat is een beetje ons Nederlandse second amendment.
Quiche met doos in de oven.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nu alles gecheckt? Niet per ongeluk de oven uitgezet? Quiche uit het doosje gehaald?
I know.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet niet harder kunnen dan 20..
als je 10 gaat maar je kan 30 moet je nog steeds een bewijs hebben
Die visrommel van Iglo zit in een kartonnen bakje. Rook het hele huis alsof dat bakje in de hens stond.quote:
ja geloof dat ik alles goed heb gedaan nuquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je nu alles gecheckt? Niet per ongeluk de oven uitgezet? Quiche uit het doosje gehaald?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal zit nu zo voor de oven *insertkijkuithetraamsmiley*
oh das ook lekker jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb pinda's met een knapperig honinglaagje.
Ergste vind ik brood of stokbrood in de oven en dat vervolgens vergeten, die lucht is erger dan wat ze meemaakten in de kampen van de Tweede Wereldoorlog, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die visrommel van Iglo zit in een kartonnen bakje. Rook het hele huis alsof dat bakje in de hens stond.
#viesdikquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis diequote:Op donderdag 13 mei 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal zit nu zo voor de oven *insertkijkuithetraamsmiley*
Daarom is het wel handig om de timer te zettenquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergste vind ik brood of stokbrood in de oven en dat vervolgens vergeten, die lucht is erger dan wat ze meemaakten in de kampen van de Tweede Wereldoorlog, dat weet ik zeker.
Een speedo is toch een heeeeeeeeel strak broekje?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vorig jaar met die speedo hier in rotterdam gevaren en dan kwamen we daar waar die echt grote schepen liggen maar zie niet op maps waar dat dan is
ook jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een speedo is toch een heeeeeeeeel strak broekje?
Honing over de pindakaas is ook lekker.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Omg die zijn lekker. Met een snufje zout ook toch?quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:45 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg die zijn lekker. Met een snufje zout ook toch?
Jaquote:
Het is hier voor de verandering best rustig in Emmen, normaal vet veel Duitsers hier.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
Wat rijden er hier vandaag een hoop Belgen rond
Tsja er staan geen betonblokken op de grensquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:54 schreef LTVDK het volgende:
Wat rijden er hier vandaag een hoop Belgen rond
Geen betonblok heeft mij ooit tegengehouden hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja er staan geen betonblokken op de grens
Als het 9 van de 10 wel tegenhoudt dan is dat wel merkbaarquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen betonblok heeft mij ooit tegengehouden hoor.
M'n moeder had ze van de week voorgeschoteld dus heb ik ze gister opgezocht. Stom van drquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaNaja nooit van de AH gehad maar ik weet welke pinda's het zijn, mijn favoriet maar eet ze bijna nooit meer.
Survival of the horniestquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als het 9 van de 10 wel tegenhoudt dan is dat wel merkbaar
toen ik net thuis kwam, zag ik dat ik daar ook zometeen mag beginnenquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:03 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik begin zo wel met de voortuin, dat is minste werk.
Gewoon staande onkruid wieden en bij elke buk om een groen handje te plukken denken, godverdomme wat heb ik vanavond een strakke reet waar menig man hijgende op wil spartelen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:03 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik begin zo wel met de voortuin, dat is minste werk.
Ik wil geen tuin meer.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik net thuis kwam, zag ik dat ik daar ook zometeen mag beginnen
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon staande onkruid wieden en bij elke buk om een groen handje te plukken denken, godverdomme wat heb ik vanavond een strakke reet waar menig man hijgende op wil spartelen.
[..]
Gewoon staande onkruid wieden en bij elke buk om een groen handje te plukken denken, godverdomme wat heb ik vanavond een strakke reet waar menig man hijgende op wil spartelen.
godverdomme wat heb ik vanavond een strakke reet waar menig man hijgende op wil spartelen.
oh, dat wel. maar ik zag ook dat er een paar mierennesten ontstonden. die vind ik minder fijnquote:
Paardenbloemen zijn leukquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:07 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb gisteren nog paardenbloemen verwijderd uit het gras... En nu zitten er alweer
*fixedquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Paardenbloemen zijn hoerig teringsars satanistisch onkruid
in een wei met paarden wel. In mijn tuin niet.quote:
Dat laat ik hier wel, dan komen er nog meerquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paardenbloemen dat zijn toch van die bloemen waar je vroeger altijd op blies???
Is een beetje als jezelf aftrekken op een naaktstrand als het heel erg hard waait ja.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat laat ik hier wel, dan komen er nog meer
Blauwe druifjes ookquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Viooltjes groeien ook vaak op willekeurige plekken.
Deze moet je in een potje zaaien en op je buitentafel zetten, je blijft staren naar de microschoonheid ervan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Viooltjes groeien ook vaak op willekeurige plekken.
Watquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Zowel mijn wipmeisje als degene die ik afgelopen nacht een contract heb aangeboden slapen preutlang uit en ik zit op ze te wachten
Je wilt de broer van je slimste werknemer batsenquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zin in seks en ik heb kijk op de broer van mijn slimste werknemer, duidelijk toch?
Die twee hebben niets maar dan ook niets met elkaar te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je wilt de broer van je slimste werknemer batsen
zet gewoon Isaac Hayes op en geniet broerquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die twee hebben niets maar dan ook niets met elkaar te maken.
Dat heb ik bij wel meer posts van UitStraling, maar goed ik ben dan ook maar een simpele postbodequote:
WAAR BLIJFT MIJN PAKKET???quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heb ik bij wel meer posts van UitStraling, maar goed ik ben dan ook maar een simpele postbode
Ik heb waarschijnlijk niks te maken met de bezorgdienst. Dus doe maar..quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
WAAR BLIJFT MIJN PAKKET???
GA NU NAAR KLACHT.NL
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Daar word je toch ook gewoon vrolijk van. Die smilies van de site van @:Flory
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
link naar die site?quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:47 schreef shiitake het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Net zo hoog als jouw fallus in erecte toestand, dus astronomisch.quote:
Niet zo heel erg hoog dan, ik snaps.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Net zo hoog als jouw fallus in erecte toestand, dus astronomisch.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo heel erg hoog dan, ik snaps.
Hier begint het al weer helemaal dicht te trekkenquote:
Oh balen, ik ga maar even buienradar checken zo.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier begint het al weer helemaal dicht te trekken
quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij vind een dikke Wibra sok nog wel ordinair.
Op de satelliet kun je het goed zien https://www.buienradar.nl/home/satellietquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh balen, ik ga maar even buienradar checken zo.
Ik niet. ik ga wel zo naar de supermarkt. Maar ik heb schijt aan slecht weer danquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Gaat het?quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even naar poezewoezesnoezeloezepoezewoezescheetepoepelebeessie
Als ik dat wijf van je was zou ik je oorlellen afbijten en een foto laten zien van een recente gangbang.quote:Op donderdag 13 mei 2021 13:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo, even naar poezewoezesnoezeloezepoezewoezescheetepoepelebeessie
she dance divine,quote:
Lekker.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:00 schreef Goitske het volgende:
Net een paar radijsjes uit de tuin getrokken. Ik kom om in de radijsjes zoveel eet ik ook weer niet per dag.
SUPERMEGA-ASTRO-ORDINAIRquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dat wijf van je was zou ik je oorlellen afbijten en een foto laten zien van een recente gangbang.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
she dance divine,
when she goes round the stomp
she is mine
callllllllllllllllllllllll it sugar lump
cuz she's my hip shake woman
with a short short mini skirt
ALRIGHT
Neem een chillpil.quote:
Hier wordt vanaf uur of 5 regen verwachtquote:Op donderdag 13 mei 2021 13:57 schreef shiitake het volgende:
[..]
Saint-Barthélemy?quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Je raad nooit waar wij op het terras zitten?
Nou zeg het dan maar.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Je raad nooit waar wij op het terras zitten?
Ik ken het niet, maar aan de naam te zien gaat het over Draculaquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:25 schreef dud0r het volgende:
Castlevania S4 staat online![]()
Bingen dan maar
Het is een animatie serie gebaseerd op de games.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar aan de naam te zien gaat het over Dracula
Of sla ik de plank mis??
Dus toen zei je ik ga die boot stelen en was aan het kijken hoequote:Op donderdag 13 mei 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
ik heb even een rondje gemaakt. Naar Pernis gereden. Schattig plaatsje.
Eerst hier de haven in en daar lag dit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/XQygqoe
Na een tijdje kwam er iemand kijken van de beveiliging wat ik daar deed
nee snel weg geredenquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is een animatie serie gebaseerd op de games.
En die gaan inderdaad over dracula.
[..]
Dus toen zei je ik ga die boot stelen en was aan het kijken hoe
Ga je nou een botenspotter worden?quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee snel weg gereden
https://www.vesselfinder.(...)98094-MMSI-248214000
Dit is hem
That's what she saidquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat het doet maar het is groot
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je nou een botenspotter worden?
Beetje havens opzoeken en foto's van bootjes maken
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
geen idee wat het doet maar het is groot
Ballie wordt de socios van bootjes. Balciosquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zocht eigenlijk die hele grote maar dat is volgens Modus de maasvlakte
Volgende week is iedereen weer naar schoolquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Is het nu eens klaar met de schoolvakanties? Kan ik volgende week dat dekbed halen bij de Ikea of zal ik extra dokken zodat ik het gewoon bij dat pick-up point kan halen?
Dan is het nog steeds drukquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:47 schreef CherryLips het volgende:
Is het nu eens klaar met de schoolvakanties? Kan ik volgende week dat dekbed halen bij de Ikea of zal ik extra dokken zodat ik het gewoon bij dat pick-up point kan halen?
Waarschijnlijk wel minder druk tochquote:
nou ja boven de 10quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier man. WOrd je toch gewoon suicidaal van![]()
[ afbeelding ]
Dan haal ik het wel op.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat wel maar zal mij niks verbazen als je dan ook buiten in de rij moet wachten
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier man. Word je toch gewoon suïcidaal van![]()
[ afbeelding ]
Over vijf weken de langste dagquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Complete bagger inderdaad weerquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb meer last van suicidale gedachtes (heb ik sws snel) naar mate het warmer wordt...quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Als halve Schot ben ik blij en trek mijn rokje omhoog.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, best raarquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat blokkeren hier op Fok gaat soms mis.
Ga jij maar in de woestijn wonen bakbalquote:
quote:
quote:
Vooral in de live view. Dan pakt het het niet altijdquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Nee precies. Waardeloos.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vooral in de live view. Dan pakt het het niet altijd
lijkt mij lekker nu jaquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga jij maar in de woestijn wonen bakbal
[..]![]()
Dat is een uitstekende temperatuur om in korte broek te lopen zonder dat het zweet alle kanten op stroomt.
[..]![]()
Kom vechten dan
Als je mij blokkeert blijf je met wat slappe naar de preut praters, wat erg lelijke incels en wat slap geouwehoer over wat eten we vanavond over.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:10 schreef CherryLips het volgende:
Maar het is hartstikke lekker weer nu. Korte broek, korte mouwen. Helemaal prima.quote:
Ah iets met voetbal tokkies toch?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Rellen in Den Haag in aankomst..
Das allemaal wat overdrevenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het is hartstikke lekker weer nu. Korte broek, korte mouwen. Helemaal prima.
quote:
Ah :quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ADO is nu zo goed als zeker gedegradeerd..
Waarom heb jij zo vaak en graag een korte broek aan?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar het is hartstikke lekker weer nu. Korte broek, korte mouwen. Helemaal prima.
ADO degradeert: rellenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ADO is nu zo goed als zeker gedegradeerd..
quote:
Omdat het warm is in een lange broekquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo vaak en graag een korte broek aan?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:16 schreef Goitske het volgende:
Oooh m'n overbuuf kwam zonet versgebakken focaccia brengenhaar man is Italiaans en heeft deze vanmiddag gemaakt en was nog warm toen ze hem bracht
Meer die Italiaans kunnen kokenquote:
Om de hoek van waar je woontquote:Op donderdag 13 mei 2021 12:46 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vorig jaar met die spido hier in rotterdam gevaren en dan kwamen we daar waar die echt grote schepen liggen maar zie niet op maps waar dat dan is
Daar moet je misschien eens naar laten kijken.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:18 schreef LTVDK het volgende:
Begon al een paar keer te druppelen net toen ik buiten liepOok vies plakkerig benauwd
Pizzaquote:
Ik kan Italiaans kokenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:19 schreef Goitske het volgende:
Oooh m'n overbuuf kwam zonet versgebakken focaccia brengenhaar man is Italiaans en heeft deze vanmiddag gemaakt en was nog warm toen ze hem bracht
[..]
Meer die Italiaans kunnen koken
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Italianen die Engels praten![]()
nee?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:19 schreef Goitske het volgende:
[..]
Meer die Italiaans kunnen koken
Die druppels kwamen uit de lucht, daar hebben we het KNMI al voor.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet je misschien eens naar laten kijken.
Is die onderste lijn de nacht temperatuur? Ik moet geen nachtvorst meer hebben wil m'n tomaten naar buiten hebbenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja even boze brief schrijven dat ze dat weer van volgende week besteld hebben. Dat moet beter.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die druppels kwamen uit de lucht, daar hebben we het KNMI al voor.
Mannen die lopen te miepen dat andere mannen in een korte broek lopen heb ik altijd het idee bij dat die uit Tilburg of Zaandam komen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:22 schreef UitStraling het volgende:
Mannen in korte broek heb ik altijd het idee bij dat die uit Almere of Lelystad komen.
Jij hebt een slechte kijk daarop, kijk naar bal, je auto of je kraan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mannen die lopen te miepen dat andere mannen in een korte broek lopen heb ik altijd het idee bij dat die uit Tilburg of Zaandam komen.
Wat hbe ik er nou weer mee te makenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte kijk daarop, kijk naar bal, je auto of je kraan.
Ah ik heb een gevoelige snaar geraakt he.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een slechte kijk daarop, kijk naar bal, je auto of je kraan.
De hele gevoelige harp lijkt hetquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ik heb een gevoelige snaar geraakt he.
Blijkt straks gewoon dat die in Tilly T-Town Killburg woontquote:
"Als je maar genoeg moeite doet past alles"quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat hbe ik er nou weer mee te maken
@bitterbalquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
https://nos.nl/artikel/23(...)otorkap-in-rotterdam
Ja, ergens moet je gewoon zeggen "thierry, het is mooi geweest."quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van haga trok de grens bij die gekke 5 mei poster blijkbaar
Ik hoop dat ze er allemaal aan gaan. Achterlijke kutwappies.quote:Ruim een kwart van de volwassenen in
de EU zal inenting met een coronavaccin
waarschijnlijk weigeren,meldt het EU-
onderzoeksbureau Eurofound.Vooral in
Oost-Europa willen veel mensen geen
prik.
De vaccinatiebereidheid is het laagst
in Bulgarije en het hoogst in Ierland.
In Bulgarije noemt 61 procent het zeer
of tamelijk onwaarschijnlijk dat ze een
prik nemen,in Ierland 10 procent.
Nederland zit met 31 procent weigeraars
en twijfelaars in de middenmoot.Volgens
Eurofound weigeren mensen vaker een
vaccin naarmate ze hun informatie meer
van de sociale media halen.
Was ook een domme actie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die van haga trok de grens bij die gekke 5 mei poster blijkbaar
idiote actie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Was ook een domme actie.
Maar sowieso was het een kwestie van tijd.
Gelukkig vond ze antisemitisme en racisme wel oké. En dat dinosaurussen niet bestaan hebben ook.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ergens moet je gewoon zeggen "thierry, het is mooi geweest."
Snacks graag.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
Tijd voor boodschappen. Dan haal ik m'n stappen vandaag misschien ook nog wel
In dinosaurussen gelovenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig vond ze antisemitisme en racisme wel oké. En dat dinosaurussen niet bestaan hebben ook.
ik stel het uit tot morgenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
ik wil even op de bank liggen maar de droger staat nog aan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
wil je zeggen dat racisme niet oké is dan?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig vond ze antisemitisme en racisme wel oké. En dat dinosaurussen niet bestaan hebben ook.
ik heb er een keer op gegoogled en schijnbaar wordt er in de bijbel gesproken over draakachtige monsters ofzoquote:
Nou als het in de bijbel staat is het waarquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er een keer op gegoogled en schijnbaar wordt er in de bijbel gesproken over draakachtige monsters ofzo
Wat zegt je collega hier van?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er een keer op gegoogled en schijnbaar wordt er in de bijbel gesproken over draakachtige monsters ofzo
Klopt. De aarde is ook 6000 jaar oudquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het in de bijbel staat is het waar
nee maar dacht dat er nooit over geschreven was in de bijbel maar blijkbaar toch wel ietsquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als het in de bijbel staat is het waar
Minstens!quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt. De aarde is ook 6000 jaar oud
Power of in 3...2....1...quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, tokkievuur heeft gewoon samen met zijn mattie in een technische ruimte ingebroken om te kijken of hij zijn stroom weer aan kan zetten![]()
![]()
En, gelukt?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, tokkiebuur heeft gewoon samen met zijn mattie in een technische ruimte ingebroken om te kijken of hij zijn stroom weer aan kan zetten![]()
![]()
Ik zou er maar iemand over bellen anders zit jij en de rest van de buurt straks ook zonder stroomquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, tokkiebuur heeft gewoon samen met zijn mattie in een technische ruimte ingebroken om te kijken of hij zijn stroom weer aan kan zetten![]()
![]()
Gisteravond alquote:
Voor jou altijdquote:
Dan kan je toch alsnog gaan liggenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil even op de bank liggen maar de droger staat nog aan.
Als ik bel staat hij straks met de rest van de Antiliaanse drugsmaffia voor mijn deurquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou er maar iemand over bellen anders zit jij en de rest van de buurt straks ook zonder stroom
Vertel maar.quote:
als niemand er wat van zegt waarschijnlijk niet neequote:Op donderdag 13 mei 2021 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteravond alMaar ik zag het pas toen ik naar buiten ging. Echt, hoe aso kun je zijn? En hoe kun je denken dat dit geen problemen gaat opleveren?
Kan je wel gelijk drugs kopenquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik bel staat hij straks met de rest van de Antiliaanse drugsmaffia voor mijn deur
Hebben ze een beetje goeie prijzen?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik bel staat hij straks met de rest van de Antiliaanse drugsmaffia voor mijn deur
Er hangen camera’s dus hij staat er mooi op. Maar misschien hebben ze die camera ook wel geslooptquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als niemand er wat van zegt waarschijnlijk niet nee
maar als je geen stroom meer hebt zoek je het toch in je eigen stoppenkast ?quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er hangen camera’s dus hij staat er mooi op. Maar misschien hebben ze die camera ook wel gesloopt
Hij heeft nog nooit een prijslijst in mijn brievenbus gedaan.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze een beetje goeie prijzen?
Vraag het voor een vriend
Daar heeft hij het ook gezocht, maar ze kwamen er achter dat er geen stroomtoevoer was. En toen hoorde ik ze al zeggen dat er waarschijnlijk ergens een hoofdaardlek zit of zo.quote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar als je geen stroom meer hebt zoek je het toch in je eigen stoppenkast ?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft hij het ook gezocht, maar ze kwamen er achter dat er geen stroomtoevoer was. En toen hoorde ik ze al zeggen dat er waarschijnlijk ergens een hoofdaardlek zit of zo.
Ik denk dat hij gewoon weer afgesloten is
Nou ja eerst moet ik dan naar beneden lopen om te kijken hoe lang het nog duuurt. Dan ben ik alweer actief dus niet moe meer. En als ik nu ga liggen en ik slaap en de droger is dan over 10 minuten klaar of zo dan komt daarna het "antikreukelprogramma" waarin hij dus periodiek geluid maakt. 5 seconden herrie, 20 seconden stil, repeat. Dat is fucking iritant dus dan moet ik weer opstaan en naar beneden om de droger uit te zetten. Dus ik wacht liever even totdat het klaar is en dan ga ik daarna wel liggen. Maar ik weet dus niet hoe lang dat duurt. En ik kan wel naar beneden lopen om te gaan kijken maar dan moet ik straks twee keer lopen: 1 keer om te gaan kijken en 1 keer om hem uit te zetten voordat het antikreuk gezeik begint. En dan ben ik helemaal weer actief en kan ik ook niet slapen. Dus ik wacht liever tot hij klaar is en dan ga ik hem uit zetten en daarna ga ik wel liggen. Maar ik weet dus nog niet hoe lang dat nog duurt. Tsjonge.quote:
Slechte marketingquote:Op donderdag 13 mei 2021 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit een prijslijst in mijn brievenbus gedaan.
Wat is deze?quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja eerst moet ik dan naar beneden lopen om te kijken hoe lang het nog duuurt. Dan ben ik alweer actief dus niet moe meer. En als ik nu ga liggen en ik slaap en de droger is dan over 10 minuten klaar of zo dan komt daarna het "antikreukelprogramma" waarin hij dus periodiek geluid maakt. 5 seconden herrie, 20 seconden stil, repeat. Dat is fucking iritant dus dan moet ik weer opstaan en naar beneden om de droger uit te zetten. Dus ik wacht liever even totdat het klaar is en dan ga ik daarna wel liggen. Maar ik weet dus niet hoe lang dat duurt. En ik kan wel naar beneden lopen om te gaan kijken maar dan moet ik straks twee keer lopen: 1 keer om te gaan kijken en 1 keer om hem uit te zetten voordat het antikreuk gezeik begint. En dan ben ik helemaal weer actief en kan ik ook niet slapen. Dus ik wacht liever tot hij klaar is en dan ga ik hem uit zetten en daarna ga ik wel liggen. Maar ik weet dus nog niet hoe lang dat nog duurt. Tsjonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |