abonnement Unibet Coolblue
pi_199398366
De praktijk leert het ons al als we er komen en iedereen die er geweest is kan het beamen, wat uit Engeland komt is niet te vreten!

"Om over de Engelse keuken een (gefundeerde) mening te kunnen hebben, moet je er het wel eens hebben geprobeerd", zo wordt wel eens gezegd. Dit is betrekkelijk. Zou ik geen enkele informatie hebben of kunnen krijgen dan alleen door erheen te gaan, dán zou ik er geen mening over kunnen vormen of hebben, omdat ik gelukkig nog nooit in dat kutland ben geweest!

Maar mijn vader is er wél een keer geweest en heeft er uitgebreid restaurants bezocht én hij heeft met verscheidene "topkoks" binnen de Engelse Horeca gesproken. Dit alles was alleen maar óf uiterst negatief óf zeer bedenkelijk van karakter. Verder heb ik genoeg van en over de Engelse keuken gelezen om tot de volgende stelling te komen: de hele schijtzooi is voor mij -voorzover ik de Engelse keuken ken!- verwerpelijk en verfoeilijk. Mijn vader zei het heel crue, "Welke idioot eet er nu slappe friet en vis uit een krant?"

En is het gezond om te ontbijten met vette wost en gebakken eieren?? Iedere ochtend?? Ik geloof er NIETS van.

Ik ben erg scherp, vind je niet? Ik durf te zeggen dat ik nog niet scherp genoeg ben geweest! Want het ergste van alles is dat ze het ook nog eens "Britse quisine" durven te noemen!
Nou, die hele "Engelse quisine" zijn gewoon stil voor stuk vette ranzigheden die niets met verfijnde smaak te maken hebben!

Klacht lijkt me duidelijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 13-05-2021 01:02:23 ]
pi_199398413
Engels onbijt is fucking heerlijk! Idd niet voor elke dag, maar eens per week: yes please!
People assume too much.
pi_199398448
Engels ontbijt om de kater tegen te gaan _O_
  donderdag 13 mei 2021 @ 01:18:16 #4
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199398449
Als je niet bij de Dubbele Dobipiep hebt gegeten heb je niet in Engeland gegeten.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199398456
quote:
4s.gif Op donderdag 13 mei 2021 00:57 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Ik ben erg scherp, vind je niet?
Google translate belde, ze willen hun vertaling terug.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 13 mei 2021 @ 01:29:47 #6
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_199398492
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_199398910
Cuisine.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_199398969
Engels ontbijt niet kunnen waarderen :')
pi_199399038
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_199399182
nee de nederlandse keuken is top :').!!!!

Lekker fish en chips vreten _O_
U MAD?
pi_199399198
De Engelse keuken bestaat ook eigenlijk nauwelijks, zo’n beetje alles (incl fish en chips) komt van anderen
pi_199399286
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 01:09 schreef very het volgende:
Engels onbijt is fucking heerlijk! Idd niet voor elke dag, maar eens per week: yes please!
Engelsen ontbeten behoorlijk licht maar de verkoop van boerenproducten moest op een gegeven moment een boost krijgen en daarom is het gecreeerd.

Ik ben redelijk vaak in Engeland geweest en het is van alle landen binnen Europa wel de meest teleurstellende qua voedsel.

weke met azijn overgoten patat of met smurry (curry) bedekte friet is ook typisch Engels.
pi_199399299
Terechte klacht! Ik ontbijt nog liever niet dan dat ik die ranzige bende moet eten.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199399435
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:05 schreef de_boswachter het volgende:
nee de nederlandse keuken is top :').!!!!
De Nederlandse keuken is top.

Het is een van de rijkste keukens ter wereld.
Stamppot, pizza, macaroni, babi pangang met nasi, shoarma, goulash, couscous, curry, roti, kroketten, etc... Je vindt in de Nederlandse keuken invloeden van over heel de wereld. Ga eens in Duitsland naar de supermarkt en verbaas je over hoe klein het aanbod daar eigenlijk is vergeleken met zelfs een kleine buurtsuper hier (ja, ze hebben driehonderd soorten varkensworst, dat dan weer wel).

En dan hoor ik je denken:" ja, maar pizza en macaroni zijn toch Italiaans?!".
Zoals wij het maken, heeft het weinig meer van doen met het Italiaanse origineel. Onze pizza is Nederlandse cuisine.

Datzelfde argument gaat trouwens op voor de Engelse keuken, maar waar wij onze niet-Europese invloeden vooral uit Indonesië halen, halen de Britten die meer uit India.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_199399479
Als je ziet hoe de gemiddelde engelse eruit ziet weet je dat dat eten nooit gezond kan zijn.
pi_199399484
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De Nederlandse keuken is top.

Het is een van de rijkste keukens ter wereld.
Stamppot, pizza, macaroni, babi pangang met nasi, shoarma, goulash, couscous, curry, roti, kroketten, etc... Je vindt in de Nederlandse keuken invloeden van over heel de wereld. Ga eens in Duitsland naar de supermarkt en verbaas je over hoe klein het aanbod daar eigenlijk is vergeleken met zelfs een kleine buurtsuper hier (ja, ze hebben driehonderd soorten varkensworst, dat dan weer wel).

En dan hoor ik je denken:" ja, maar pizza en macaroni zijn toch Italiaans?!".
Zoals wij het maken, heeft het weinig meer van doen met het Italiaanse origineel. Onze pizza is Nederlandse cuisine.

Datzelfde argument gaat trouwens op voor de Engelse keuken, maar waar wij onze niet-Europese invloeden vooral uit Indonesië halen, halen de Britten die meer uit India.
Ik denk eerder aan Midden Oosterse pizza's.
pi_199399519
quote:
1s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:37 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De Nederlandse keuken is top.

Het is een van de rijkste keukens ter wereld.
Stamppot, pizza, macaroni, babi pangang met nasi, shoarma, goulash, couscous, curry, roti, kroketten, etc... Je vindt in de Nederlandse keuken invloeden van over heel de wereld. Ga eens in Duitsland naar de supermarkt en verbaas je over hoe klein het aanbod daar eigenlijk is vergeleken met zelfs een kleine buurtsuper hier (ja, ze hebben driehonderd soorten varkensworst, dat dan weer wel).

En dan hoor ik je denken:" ja, maar pizza en macaroni zijn toch Italiaans?!".
Zoals wij het maken, heeft het weinig meer van doen met het Italiaanse origineel. Onze pizza is Nederlandse cuisine.

Datzelfde argument gaat trouwens op voor de Engelse keuken, maar waar wij onze niet-Europese invloeden vooral uit Indonesië halen, halen de Britten die meer uit India.
OK Cas Spijkers
U MAD?
pi_199399954
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

OK Cas Spijkers
jij lijkt me een vrij dom persoon :P
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_199400022
Je kennis is gebaseerd op teksten van anderen.

Nee, dan koop ik je mening niet, ga er zelf eens heen en eet her en der.
Ga gesprekken aan met de locals en of chef-kok's

Het leest ook een beetje als een "Lief dagboek" tekst.
Lekker van je af schrijven
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_199400053
In de uk zitten wel heel veel erg goede Indiase restaurants. Zelfs sommige met een michelin ster. _O_
pi_199400104
Oh wacht, dit is die TS die huilie deed omdat zijn vadurrr de stekker van de Xbox eruit trok omdat hij huiswerk moest maken...

I have spoken.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 13 mei 2021 @ 09:52:32 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199400171
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199400316
Quisine :')
pi_199403298
Vmbo-ers die moeilijke taal proberen maar falen...
  Tettenkoning donderdag 13 mei 2021 @ 13:41:55 #25
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199403389
TS en z'n vader hebben obviously nooit van chefs als Gordon Ramsey en Heston Blumenthal gehoord :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')