Ja, ik dacht van; de mensen van Dumpert gaan Braddie keihard trollen, maar blijkbaar is er een niveau bij de reaguursels.quote:Op donderdag 13 mei 2021 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is 't nou echt nodig om hier met z'n allen een wat simpel iemand met de grond gelijk te maken? Deze jongen doet niemand kwaad.
Verbaas me wel over zulke genuanceerde comments op dumpert moet ik zeggen
Ben nog steeds verbaasd hoe je met een fucking uitkering zoveel via thuisbezorgd kan bestellenquote:
Wat een luxe, hoeft niet eens te lopen om naar een restaurant te gaan!quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:13 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd hoe je met een fucking uitkering zoveel via thuisbezorgd kan bestellenIk denk dat hij minstens 300 euro per maand aan thuisbezorgd besteedt.
En dat afvallen gaat niet gebeuren. Als je de hele dag geen flikker te doen hebt, dan is de verleiding groot om iets te laten bezorgen en elke keer jezelf wijs te maken dat dit toch echt de laatste keer is
Ruilen voor een airfryer?quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:07 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ze mogen die postzegel van mij zo komen hebben en ik hoef er niet eens iets voor te krijgen.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:17 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Helaas, de woningen die nu worden gebouwd zijn voor immigranten en asielzoekers. hoogopgeleide chirurgen en architecten met een niet Westerse achtergrond
Balkon mag ook. En ietsjes meer oppervlakte, meer vraag ik nietquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:17 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Helaas, de woningen die nu worden gebouwd zijn voor immigranten en asielzoekers.
Zoek een partner.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Balkon mag ook. En ietsjes meer oppervlakte, meer vraag ik niet
Goeiequote:
Met jou doe ik geen zaken meer aangezien ik nog steeds op die schone deerne wacht. Niks persoonlijks maatje, maar ik ben geen filantropische instelling.quote:
Ja en dat is de goedkoopste oplossing voor de samenleving (op euthanasie na)quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wij betalen het huidige onderkomen van Braddie nu toch ook?
Call me naïve maar ik geloof dit nog steeds niet. Hij laat alleen de hulp (nog steeds) niet toe.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Want het is niet alsof hij beter kan worden
Hoe ga je terug draaien dat hij teveel zuurstof kreeg bij de geboorte?quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Call me naïve maar ik geloof dit nog steeds niet. Hij laat alleen de hulp (nog steeds) niet toe.
Ja nee da's wat anders. Maar zijn kwaliteit van leven kan echt wel omhoog, als hij tot op zekere hoogte meewerkt.quote:Op donderdag 13 mei 2021 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe ga je terug draaien dat hij teveel zuurstof kreeg bij de geboorte?
Acht keer per dag neuken.quote:
Iemand zoeken om 8 keer per jaar mee te neuken is al vermoeiendquote:
Al jaren niet geluktquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand zoeken om 8 keer per jaar mee te neuken is al vermoeiend
Heftig!quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:15 schreef Modus het volgende:
Brad gisteren
[ twitter ]
Brad net op stream
"als het niet gezellig gaat in de chat trap ik hem er meteen uit"
@Azulaquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Met jou doe ik geen zaken meer aangezien ik nog steeds op die schone deerne wacht. Niks persoonlijks maatje, maar ik ben geen filantropische instelling.
een plek waar ik liever niet tussen staquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:azula
@:Fugue
@:Naardegallemiezen
Geen dank, maat
Is een veelvoorkomend probleem bij de FOK! (ex)crewleden.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor die 1e moet hij acht keer per dag aan de bak.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen dank, maat
Maak ik een lijst met schone deernes, is het weer niet goedquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
een plek waar ik liever niet tussen sta
je mag wel naast mij in de AMG.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je smaak in fok dames is erbarmelijkquote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen dank, maat
Een dag heeft niet genoeg uur om dat voor elkaar te kunnen krijgen.quote:Op donderdag 13 mei 2021 17:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Voor die 1e moet hij acht keer per dag aan de bak.
Zo makkelijk kom je er niet vanaf natuurlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geen dank, maat
Je mag ook blijven zitten.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Één keer per jaar kost mij al teveel energie.quote:Op donderdag 13 mei 2021 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kost moeite maar is wel het waardquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Één keer per jaar kost mij al teveel energie.
Om je vervolgens alsnog belazerd te voelen en een matig tot slechte ervaring hebt, omdat je door die ambivalentie geen focus kunt behouden. Nee, mijn prioriteiten liggen tegenwoordig elders.quote:
Pardonquote:Op donderdag 13 mei 2021 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je smaak in fok dames is erbarmelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |