@Calandquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dagje Zeeland. Ik kan het voetbal van mijn eigen club niet meer aanzien. En dan lees ik rond 5 uur wel of we Europa in gaan.
Geef ze eens ongelijk. Alsof het gros van de spelers van Twente nog zin heeft in de NCquote:
Mwah...quote:
Maar meestal is dat niet na een wolkbreuk van een halfuurquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is toch de hele identiteit van De Graafschap?
Oh goed dat je het zegt!!! Ik dacht dat wedstrijden 's avonds waren!quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Om 14:30 naar Emmen-Heerenveen kijken!
eens. De altijd vervelende M. Snoei.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou het prachtig zijn als Snoei dit misloopt.
Net als de kampioensschalen van de eredivisie toch?quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:56 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nog een schild? Zijn die krengen in de uitverkoop ofzo?
Ah, oké. Atlético zit toch al op rozen dus dan pik ik het wel even mee.quote:
Plek 2 verdient geen schild. Badjas en bosje bloemen is genoeg.quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Net als de kampioensschalen van de eredivisie toch?
Roel, Mats en Harmen-Jan uit Doetinchem die zichzelf dan brigata tifosi noemen kan ik echt met geen mogelijkheid serieus nemenquote:
Hier denken ze in Rotterdam anders overquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Plek 2 verdient geen schild. Badjas en bosje bloemen is genoeg.
ESPN2 is er ook hequote:
En bij andere clubs kun je dat wel? Stelletje paupersquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Roel, Mats en Harmen-Jan uit Doetinchem die zichzelf dan brigata tifosi noemen kan ik echt met geen mogelijkheid serieus nemen
Ze zijn bij ons vaak vrij stil. Al kan dat ook komen omdat ze zelden winnen...quote:Op woensdag 12 mei 2021 22:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitpubliek van De Graafschap zorgt altijd voor een mooi sfeertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |