Nu alleen nog een shot van Mike Snoei in de spelersbus.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:10 schreef Simmertje het volgende:
Zo voelt het, 8 mei 2016 eindelijk gewroken.
Ik heb niets tegen de Vetkampstraat. Meer die circlejerk eromheen. Kunnen we ooit eens iets leuk vinden zonder het uit te melken of er een kansloze gimmick van te maken?quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, jij hebt daar een pokkehekel aan
Die wordt achter de bus gehangen denk ik.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nu alleen nog een shot van Mike Snoei in de spelersbus.
Het ging meer om een wel grappig patroon dat Feyenoord vaak tegen de Eagles hun beste (met een monsterscore als gevolg) of hun slechtste wedstrijd van het jaar speelt. Zelden saaie potjes dusquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beginnen ze de wedstrijd toevallig ook 11 tegen 11 met een ronde bal?
Die hebben onder politiebegeleiding het stadion verlatenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat er nog geen interviews vanuit Doetinchem zijn
Stijn is er gewoon nog nooit geweestquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja, jij hebt daar een pokkehekel aan
Dat klopt, absoluut.quote:
Ik heb het vermoeden dat de sfeer niet goed is in Doetinchem, omdat ze zojuist een buitenkans op promotie hebben verspeeld.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
Jammer dat er nog geen interviews vanuit Doetinchem zijn
De Graafschap - Roda. Ik zou me er niet te veel op verheugen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste ronde,zaterdag,16.30 uur:
NAC Breda - FC Volendam -
18.45 uur:
De Graafschap - Roda JC -
21.00 uur:
Almere City FC - NEC -
Halve finales,donderdag 20 mei,18.45 u:
Graafschap/Roda - Almere City/NEC -
21.00 uur
Nr.16 eredivisie - NAC/Volendam -
Mwah zelfs Klaas heb ik vaak in de Kuip horen gillen dus ik denk dat de begeleiders van de meeste users het af en toe wel toelatenquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Ik durf te stellen dat een groot deel van de VBL users nog nooit in een stadion is geweest.
Volgens mij valt dat wel mee. Alleen voor Ajax users gaat die vlag op.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Ik durf te stellen dat een groot deel van de VBL users nog nooit in een stadion is geweest.
Is er ander voetbal, dan? Eredivisie/Liga is toch pas op zondag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Graafschap - Roda. Ik zou me er niet te veel op verheugen.
Ik vul een 2 in.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De Graafschap - Roda. Ik zou me er niet te veel op verheugen.
jij bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 mei 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
Dat de nummer 16 van de Eredivisie een ronde later instroomt is toch wel matig.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
Eerste ronde,zaterdag,16.30 uur:
NAC Breda - FC Volendam -
18.45 uur:
De Graafschap - Roda JC -
21.00 uur:
Almere City FC - NEC -
Halve finales,donderdag 20 mei,18.45 u:
Graafschap/Roda - Almere City/NEC -
21.00 uur
Nr.16 eredivisie - NAC/Volendam -
Absoluut, zo voelt het wanneer een team dat voor niets speelt keihard zijn best gaat doen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Alleen voor Ajax users gaat die vlag op.
En over een duel ook.quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat de nummer 16 van de Eredivisie een ronde later instroomt is toch wel matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |