Ik maak niemand uit voor wappie maar zeg wel griepJE. En nu?quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd ?
Ik zeg alleen dat het woord griepJE altijd wordt gebruikt door voorstanders van de lockdown die anderen graag voor wappie uitmaken
Maar tegenstanders van de lockdown, die hebben het niet over griepJE hoor
Ik ben geen wappie maar een wapJE ja!quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak niemand uit voor wappie maar zeg wel griepJE. En nu?
Op de markt bij m'n werk staat een viskraam waar ze "portje kibbeling" zeggen want "portie" is niet netjesquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ik ben geen wappie maar een wapJE ja!
Als 'ingrijpen' betekent dat er tienduizenden bedrijven moeten sluiten en de vrijheden&rechten van burgers ingeperkt worden. Dan kan de conclusie alleen maar zijn dat je niet moet ingrijpen op die manier en dat je wat anders moet bedenken als oplossingquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:10 schreef Tijn het volgende:Dat iets nodig is, betekent niet dat je er fan van bent. Ik ben ook geen fan van de tandarts. Maar soms is het nou eenmaal verstandig om in te grijpen om daarmee erger te voorkomen.
WAT tandsteen?! Dat roepen ook altijd alleen de mensen die fan van de tandarts zijn hequote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als 'ingrijpen' betekent dat er tienduizenden bedrijven moeten sluiten en de vrijheden&rechten van burgers ingeperkt worden. Dan kan de conclusie alleen maar zijn dat je niet moet ingrijpen op die manier en dat je wat anders moet bedenken als oplossing
Gaat jouw tandarts ook al jouw tanden trekken omdat hij wat tandsteen ziet ?
DAT is wat een lockdown is
Waarom ben jij wel voor strenge maatregelen als het corona betreft, maar bagetelliseer jij de griep tot griepJE, alsof de griep niets voorsteltquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik maak niemand uit voor wappie maar zeg wel griepJE. En nu?
Ben ik voor strenge maatregelenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:15 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Waarom ben jij wel voor strenge maatregelen als het corona betreft, maar bagetelliseer jij de griep tot griepJE, alsof de griep niets voorstelt
Waar slaat dat op ?
quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op de markt bij m'n werk staat een viskraam waar ze "portje kibbeling" zeggen want "portie" is niet netjes
Ik vind het een beetje overdreven om het zo te stellen. Ik wil niks afdoen aan hoe vervelend die lockdown is geweest voor sommigen, vooral omdat het zo ontzettend lang heeft geduurd, maar uiteindelijk was er natuurlijk maar een heel klein deel van de bedrijven dicht en krijgen getroffen ondernemers financiėle steun. Dat wil niet zeggen dat er een hoop op aan te merken valt, maar de vergelijking "al je tanden trekken" slaat daarmee nergens op.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Bij de NOS zie je alleen dit:quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:19 schreef Zwansen het volgende:
Mensen die het nu al hebben over het aankomende ‘slechte’ weer;
Kijk eens naar de regenverwachtingen. Komende dagen 1-4 mm, 0-2 mm en 0-4 mm voorspeld. Nou, dat lijkt me met een beetje mazzel nog gewoon prima weer.
Een enorm aantal bedrijven is dicht, en die financiele steun dekt lang niet alles, velen krijgen helemaal geen steunquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:19 schreef Tijn het volgende:Ik vind het een beetje overdreven om het zo te stellen. Ik wil niks afdoen aan hoe vervelend die lockdown is geweest voor sommigen, vooral omdat het zo ontzettend lang heeft geduurd, maar uiteindelijk was er natuurlijk maar een heel klein deel van de bedrijven dicht en krijgen getroffen ondernemers financiėle steun.
Klopt, dat was nog zacht uitgedruktquote:Dat wil niet zeggen dat er een hoop op aan te merken valt, maar de vergelijking "al je tanden trekken" slaat daarmee nergens op.
Altijd negatief, die NOS.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de NOS zie je alleen dit:
[ afbeelding ]
Vandaar dat het zo druk was in de ochtend- en avondspits, zeker.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een enorm aantal bedrijven is dicht
Angst zaaien. bah bahquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bij de NOS zie je alleen dit:
[ afbeelding ]
En die tandarts draagt zeker ook nog een mondkapje? Helemaal doorgeslagen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Inderdaad, die zagen die pandemie al jaren geleden aankomen..quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:24 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En die tandarts draagt zeker ook nog een mondkapje? Helemaal doorgeslagen.
Als ze open waren geweest, hadden ze ook te weinig klandizie gehad om rond te komen hoor.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:13 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als 'ingrijpen' betekent dat er tienduizenden bedrijven moeten sluiten en de vrijheden&rechten van burgers ingeperkt worden. Dan kan de conclusie alleen maar zijn dat je niet moet ingrijpen op die manier en dat je wat anders moet bedenken als oplossing
Ehm, enorm is relatief natuurlijk, maar in 2019 gingen er meer bedrijven dicht dan in 2020.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:21 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een enorm aantal bedrijven is dicht
Even cookies wissen of andere browser gebruiken. Had ik ook vandaag.quote:Op woensdag 12 mei 2021 16:26 schreef Discombobulate het volgende:
Waarom krijg ik een brief op de deurmat, u hebt een medische indicatie (heb ik al jaaaaaren niet meer), dat ik een afspraak kan maken. Ga ik vervolgens naar de website, probeer ik in te loggen zegt ie van "U kunt geen afspraak maken"
Weird. Volgens mij is het gewoon een zooitje.
Nee hoor, genoeg klandizie voordat die bedrijven dicht moestenquote:Op woensdag 12 mei 2021 16:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ze open waren geweest, hadden ze ook te weinig klandizie gehad om rond te komen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |