Een verslaving nog wel.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat er intussen wel wat mensen zijn die er een verslaving aan hebben.
Ken ook iemand in mijn familie die op bezoek komt met een mondkapje op.
quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Mensen voelen zich veilig bij familie en vrienden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Een gevoel van veiligheid is ook wat waard.
Ken iemand die met argusogen kijkt naar de 'drukte' in bijv supermarkten of sportscholen en deze liever mijdt, maar ondertussen wel zijn weekenden volplant met langdurige bezoekjes aan familie etc. Nou, als er één manier is waarop het virus bij uitstek rondgaat..
Of je vind het teveel gedoe om hem op of af te doen. Iedere zaterdagochtend zie ik mensen de supermarkt uitkomen met boodschappen in hun handen en moeilijk doen om dat mondkapje af te doen zodra ze buitenstaan. Ik zet mijn mondkapje op als ik uitstap maak mijn rondje qua boodschappen en doe het ding dan pas weer afquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik verbaas me wel over mensen die hier (gewoon in een woonwijk) met mondkapje over straat lopen. Of zelfs mensen die op de fiets een mondkapje dragen. Dan zit er toch wel iets van angst in, anders doe je dat niet.
Ik fiets wel eens een flink stuk langs/door het bos waar je bij warm weer moet oppassen om niet om de 40-45 meter een hap vliegjes te nemen. Moet zeggen dat die mondkapjes dan wel een uitstekende uitvinding zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij echt gewoon een boel mensen die denken dat zo'n virus in de lucht hangt boven fiets- en wandelpaden etc. Vooral slechte voorlichting, denk ik dan.
Daarom zie je ook de besmettingen oplopen als de maatregelen strikter worden en afnemen als de maatregelen versoepeld worden.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:22 schreef galantis het volgende:
[..]
Een gevoel van veiligheid is ook wat waard.
Ken iemand die met argusogen kijkt naar de 'drukte' in bijv supermarkten of sportscholen en deze liever mijdt, maar ondertussen wel zijn weekenden volplant met langdurige bezoekjes aan familie etc. Nou, als er één manier is waarop het virus bij uitstek rondgaat..
Kom dan helemaal niet op bezoek zou ik zeggen. Daar kan ik veel meer begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat er intussen wel wat mensen zijn die er een verslaving aan hebben.
We gaan het zien wanneer de verplichting voor mondkapjes zal worden opgeheven.quote:
Ik adviseer om gewoon met je mond dicht te fietsen.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens een flink stuk langs/door het bos waar je bij warm weer moet oppassen om niet om de 40-45 meter een hap vliegjes te nemen. Moet zeggen dat die mondkapjes dan wel een uitstekende uitvinding zijn.
Je weet dat door je neus ademen ook een optie is?quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik fiets wel eens een flink stuk langs/door het bos waar je bij warm weer moet oppassen om niet om de 40-45 meter een hap vliegjes te nemen. Moet zeggen dat die mondkapjes dan wel een uitstekende uitvinding zijn.
Gezondheifsvaardigheden qua kennis en idee van zijn ook gewoon niet zo top bij de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Mensen voelen zich veilig bij familie en vrienden.
Ook door het idee dat ze toch geen klachten hebben.
Pre/asymptomatische besmetting is net zo onbekend voor veel mensen als verschil in risico tussen binnen en buiten.
Als je 'm dan nog op doet ben je verslaafd, ok.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We gaan het zien wanneer de verplichting voor mondkapjes zal worden opgeheven.
Ja maar een mondkapje is dan net iets fijner imoquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je weet dat door je neus ademen ook een optie is?
Als iemand dat doet omdat ie denkt dat dat helpt en voorzichtig is omdat ie niet besmet wil raken is dat inderdaad supergrappigquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
Het enige wat ik nog wel humor vind is die enkele boomer die grondig het winkelwagentje aan het schoonmaken is. Elke keer weer inwendig een harde gniffel.
Mondkapjes werken uitstekend tegen hooikoorts.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik verbaas me wel over mensen die hier (gewoon in een woonwijk) met mondkapje over straat lopen. Of zelfs mensen die op de fiets een mondkapje dragen. Dan zit er toch wel iets van angst in, anders doe je dat niet.
Klassiekerquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:29 schreef Molo het volgende:
Heb wel gelachen om mijn schoonmoeder, lekker mutsig besje is dat. Die had FFP2 maskers gekocht want veiliger. Maar in de winkel zat dat toch niet zo prettig met ademen (COPD klant) dus dan deed ze haar neus er maar bovenuit. En gaandeweg zat ie dan gewoon op haar kin.
Lekker wijffie
Loop er over 6 uur nog een keer langs, dan zal het vast rustiger zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:29 schreef Questular het volgende:
Net even een stukje gaan wandelen in mijn pauze, wat een hoop mensen op de terrassen, wat een schande!
Wat was het ook alweer, één keer in de - ik meende - 10.000 keer een besmet oppervlak aanraken leidt tot een besmetting?quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef Caland het volgende:
Het enige wat ik nog wel humor vind is die enkele boomer die grondig het winkelwagentje aan het schoonmaken is. Elke keer weer inwendig een harde gniffel.
Mensen, gotta love mquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
KlassiekerBeetje in de lijn van mensen die hem wél normaal dragen maar deze vervolgens afzetten om te telefoneren, niesen of hoesten
Ja maar het zijn altijd dezelfde types en het is toch al een tijd bewezen dat het geen fuck uitmaaktquote:Op woensdag 12 mei 2021 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iemand dat doet omdat ie denkt dat dat helpt en voorzichtig is omdat ie niet besmet wil raken is dat inderdaad supergrappig
Afzetten bij niezen heb ik al meerdere malen gezien, classic idd.quote:Op woensdag 12 mei 2021 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
KlassiekerBeetje in de lijn van mensen die hem wél normaal dragen maar deze vervolgens afzetten om te telefoneren, niesen of hoesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |