SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuken op zolder maar dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier donderdag kutweer, net de dag dat we beiden vrij zijn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Is het urgent? Ik kan er over 12 dagen en 3u zijn volgens google maps".
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik merk nu wel dat ik in een team met allemaal vrouwen zit. No offence, maar wat een krijsend kippenhok
Ik ook niet, dat wordt een saaie dag.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al: ik heb geen zolder.
https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat zou dat zijn als ik gewoon hele dagen zou werken![]()
Oh ja, ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al: ik heb geen zolder.
Wat leukquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/
Ik wel, ligt alleen geen vloer in en heb geen trap er naartoequote:
Dat zijn de tofste.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk dat ze er zoveel moeite in gestoken hebben
Zelfs geen vlizotrap?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wel, ligt alleen geen vloer in en heb geen trap er naartoe
Nope, alleen een klein luikje waar je amper doorheen pastquote:
Dan moet jij donderdag ook wat anders doenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, alleen een klein luikje waar je amper doorheen past
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
https://reizendekabouters.nl/61tg3-richard/
Omzetquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Laten er bidden voor de zonnebanken jongens
Bidden voor alles!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
Ben je bijna een albinobal?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo'n bal die zo wit uit de vriezer komt
dan wordt het echt tijd om te friturenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo'n bal die zo wit uit de vriezer komt
Al meer dan een jaar niet meer..quote:
Alsof die stil hebben gelegenquote:
In je sportkleding komen en gaan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
kleedkamers en douches blijven gesloten?En dan? Lekker in de open lucht omkleden?
Thuis?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
kleedkamers en douches blijven gesloten?En dan? Lekker in de open lucht omkleden?
hetzelfde als wat ze een paar maanden terug hadden in de sportscholen. In je sportkleding er heen en weer naar huis.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is het leukste gedeelte van de dierentuinquote:
Zit toch glas tussenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een mondkapje opzetten bij die beesten, net als de UI van ballie.
Aan de andere kant die man krijgt zoveel shit over zich heen, ik zou niet graag in zijn schoenen staan. Lijkt mij echt een kut baan...quote:
Ditquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Aan de andere kant die man krijgt zoveel shit over zich heen, ik zou niet graag in zijn schoenen staan. Lijkt mij echt een kut aan...
je kijkt toch niet naar Hugo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hugo heft dat genot gelijk weer op.
ik denk dat ik zijn schoenen niet pas. Dan vallen ze uit.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Aan de andere kant die man krijgt zoveel shit over zich heen, ik zou niet graag in zijn schoenen staan. Lijkt mij echt een kut aan...
En nu snacken?quote:
Eerst douchen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat ik zijn schoenen niet pas. Dan vallen ze uit.
[..]
En nu snacken?
luister naar hem, kijk naar haar. Dan leer je vanzelf gebarentaalquote:
neem een douchesnackje meequote:
Eén meter voor de grens testen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit kan helemaal niet mafkees. "Negatieve test verplicht als je terugkomt" En als je toch onderweg besmet raakt?
en als je positief bent lekker in Duitsland blijven? Die willen niks liever dan je uitzetten.quote:
bijvoorbeeld. stukje chocolade kan ook. paar flinke brokken in je mik duwen en dan laten smelten omdat je extra warm wordt van het douchenquote:
ze zetten je zo op de trein.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als je positief bent lekker in Duitsland blijven? Die willen niks liever dan je uitzetten.
Nou vertel jij dan eens hoe het allemaal zit he, jij weet het tenslotte NOG beterquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:20 schreef datismijnmening het volgende:
Dat mensen naar deze poppenkast blijven kijken
Wat een farce
Daarom is dit allemaal zo’n onzin. Hier heb je corona, daar heb je corona.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en als je positief bent lekker in Duitsland blijven? Die willen niks liever dan je uitzetten.
Ik wel. Land zou binnen een jaar weer op orde zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:14 schreef Goitske het volgende:
[..]
Aan de andere kant die man krijgt zoveel shit over zich heen, ik zou niet graag in zijn schoenen staan. Lijkt mij echt een kut baan...
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vertel jij dan eens hoe het allemaal zit he, jij weet het tenslotte NOG beter
Sta je met van die hamsterwangen onder de douchequote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. stukje chocolade kan ook. paar flinke brokken in je mik duwen en dan laten smelten omdat je extra warm wordt van het douchen
Wat ga je blenderen?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:21 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe blender besteld. Nu nog 3 dagen wachten
Ja droom lekker verderquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wel. Land zou binnen een jaar weer op orde zijn
Ja, dat zeg ik dusquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom is dit allemaal zo’n onzin. Hier heb je corona, daar heb je corona.
ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sta je met van die hamsterwangen onder de douche
Hmm chocolade... Ik begreep dat ik post had van de dag van de zorg.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
bijvoorbeeld. stukje chocolade kan ook. paar flinke brokken in je mik duwen en dan laten smelten omdat je extra warm wordt van het douchen
En nu is het wegquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hmm chocolade... Ik begreep dat ik post had van de dag van de zorg.
Alleen het is verdwenen naar de werkkamer van mijn lieftallige wederhelft die er achter kwam dat er blijkbaar Tony chocolony in zat...
Daar komt dan water in onder de doos.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou daar liever een handig tupperwarebakje voor gebruiken.
Ik zou hem helemaal door de werkkamer heen meppen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Alleen het is verdwenen naar de werkkamer van mijn lieftallige wederhelft die er achter kwam dat er blijkbaar Tony chocolony in zat...
Uhuh, je gaat van de zomer gewoon frozen margaritas makenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Smoothies, net 3 nieuwe smoothie boeken gekocht gaat m'n blender na 4 jaar precies nu dood
O ja goed ideequote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhuh, je gaat van de zomer gewoon frozen margaritas maken
Water in je doos moet je niet willenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar komt dan water in onder de doos.
[..]
Ik zou hem helemaal door de werkkamer heen meppen.
Kun je met de nieuwe nķg beter blenderenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Smoothies, net 3 nieuwe smoothie boeken gekocht gaat m'n blender na 4 jaar precies nu dood
Hopelijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je met de nieuwe nķg beter blenderen
Dat droogt zo uitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Water in je doos moet je niet willen
Dat is idd fijnquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:19 schreef Goitske het volgende:
Ik ben blij dat ik mijn eerste vaccinatie heb gehad. Half juni krijg ik de 2de
Ja, en verder heb je dus niks te melden. Okeequote:
Waren hartjes zag ik/dacht ik . Ik mocht ze namelijk bezorgenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Godver dat is irritantquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor een neusfluiter in de persconferentie
en je aan het beschrijven wat je in de spiegel ziet elke ochtendquote:
Zijn we al aanbeland bij vragen van de Telegraaf, de Yes en de Viva?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoor een neusfluiter in de persconferentie
Christmaspunaniquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:33 schreef dud0r het volgende:
B
[..]
en je aan het beschrijven wat je in de spiegel ziet elke ochtend
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en verder heb je dus niks te melden. Okee
Dat zijn trouwens wel dingen die ik niet mis nu tijdens het thuiswerken, smakkende collega's, door-de-mond-ademers, etcquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik zou hem/haar/het de zaal uit laten slepen.
hijgers op je Teams?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens wel dingen die ik niet mis nu tijdens het thuiswerken, smakkende collega's, door-de-mond-ademers, etc
Ik ook niet. En ook de collega’s niet die hardop het mailtje dat ze tikken zitten te murmelenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zijn trouwens wel dingen die ik niet mis nu tijdens het thuiswerken, smakkende collega's, door-de-mond-ademers, etc
Kijk ik gooi die dingen meteen weg, maar wat ik anderen daar me zie doen is GekkenHAUS. bah.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Stap 1 is al die gekke mondkapjes per direct afschaffen. Alle sportgelegenheden open (want 80% op de IC heeft overgewicht), horeca en winkels weer open en alle buitenevents kunnen gewoon doorgaan.
Ordi Budaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan na een paar minuten een wit fonteintje die door je beeld spuit?
Ja ik wilde haar dat gemis niet alleen laten dragenquote:
Zonder zoom kom ik ook raar over.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:39 schreef christmastsunami het volgende:
Dat Zoomen, heeft een vertraging, je komt raar over. Niet doen, tenzij je wat technische kennis hebt. Want je mist wat non verbale communicatie.
samequote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zonder zoom kom ik ook raar over.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lijk in eerste instantie meestal nog normaal ...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is vandaag nou een Sushi & Slasaus-dag? Ik heb het niet helemaal gevolgd.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik wilde haar dat gemis niet alleen laten dragen
Hier regent het, dus ik blijf nu boos achter m'n laptop zittenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
het is droog vriendjes, dus ik ga nog even een blokje om
ja.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is vandaag nou een Sushi & Slasaus-dag? Ik heb het niet helemaal gevolgd.
Met 20.000 kasverschilquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die ze zelf mag betalenquote:
Nee, nooit meer.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan zonnebanken nou weer open of niet?
Boeiend... jij had toch een hekel aan negers. Blijf Arisch broer.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
don't know, don't carequote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
Wanneer gaat het dan mis?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lijk in eerste instantie meestal nog normaal ...
we hadden er vroeger 1 thuis, maar ik als ginger ga daar niet onder liggenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Daar ben ik nou echt nog nooit geweest, een zonnebank.
Ja daar ergens in Schubbekutteveen dat ze pas weer om 22.00 uur thuis is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vat je gelijk vlam.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden er vroeger 1 thuis, maar ik als ginger ga daar niet onder liggen
De tweede instantie ofzoquote:
Even pre-tannen voor het strandweer wordt tochquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Daar ben ik nou echt nog nooit geweest, een zonnebank.
O, ik dacht dat jij donker haar had. Nergens op gebaseerd eigenlijkquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hadden er vroeger 1 thuis, maar ik als ginger ga daar niet onder liggen
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Boeiend... jij had toch een hekel aan negers. Blijf Arisch broer.
Eigenlijk heb ik net gelogen, ik doe helemaal niet aan Zoomquote:
Ze doen maar gewoon de zonnebril op als ik aan kom flanerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even pre-tannen voor het strandweer wordt toch
ik weet mijn gebrek aan ziel goed te verbergenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat jij donker haar had. Nergens op gebaseerd eigenlijk
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze doen maar gewoon de zonnebril op als ik aan kom flaneren![]()
Voor feestjes met jurkjes doe ik nog wel eens bondi
bondi?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat is een bondi?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
oh, dat heb ik toevallig laatst in een vlog zien langs komenquote:
Volgens mij deden de oude Egyptenaren dat ook al dus écht iets nieuws is het nietquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat heb ik toevallig laatst in een vlog zien langs komen
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh je mummificeert je dus?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij deden de oude Egyptenaren dat ook al dus écht iets nieuws is het niet![]()
Meh, doe ik niet aan. Boeit me niet als ik eerst een melkflesje benquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Even pre-tannen voor het strandweer wordt toch
de enige oude egyptenaar die ik ken is een harige pizza bakker.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij deden de oude Egyptenaren dat ook al dus écht iets nieuws is het niet![]()
Maar in Egypte is het altijd zonnigquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Shine bright like a diamondquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat wil ik niemand aandoen.
Twee van die melkflessen onder een jurkje is ook geen gezicht nee.
Beter dan de uitgedroogde rozijnen-look a Rasjel Hazesquote:
Denk dat Rasjel wel snel opgebrand is.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beter dan de uitgedroogde rozijnen-look a Rasjel Hazes![]()
maar nee... als ik dood ben wil ik in de fik
Die waren dan sowieso ook al niet witquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar in Egypte is het altijd zonnig
Geen aanmaakblokjes nodigquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat Rasjel wel snel opgebrand is.
zet die naast je bbq en je hebt instant rook smaak aan je vlees zitten zonder je bbq te ontstekenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Denk dat Rasjel wel snel opgebrand is.
Oeh mag ikquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:59 schreef Ygritte het volgende:
maar nee... als ik dood ben wil ik in de fik
ik ga het niet uitproberenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zet die naast je bbq en je hebt instant rook smaak aan je vlees zitten zonder je bbq te ontsteken
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
crematorium hier in de buurt zoekt nog personeel
jammer, te ver wegquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een geweldige krachtige en mooie stemquote:
Damn te ver wegquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zullen we samen een stookoven beginnen?quote:
Ik al sinds dat het 'mocht'. Toen wel dingen uitgesloten die ik misschien eens moet heroverwegen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:12 schreef Karzai het volgende:
maar ook verbranden als ze er verder niets mee kunnen, ik ben wel een donor
Rokerij het laatste couplet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen we samen een stookoven beginnen?
Meh, BN'ers die over elkaar heen vallen.quote:
Niet voor wetenschappelijk onderzoek?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik al sinds dat het 'mocht'. Toen wel dingen uitgesloten die ik misschien eens moet heroverwegen.
ik ook, al had ik toen nog een levensstijl waarbij ik dacht: "die organen wil je echt niet nog eens hergebruiken"quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik al sinds dat het 'mocht'. Toen wel dingen uitgesloten die ik misschien eens moet heroverwegen.
Nee, jaar op de snijtafel door studenten met een alcoholwalm binnenstebuiten gekeerd worden gaat me toch net wat ver.quote:
Zo dat was weer lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
het is droog vriendjes, dus ik ga nog even een blokje om
Mijn ouders moesten vroeger bij de studie op mensenhoofden oefenen. En die dreven dan in een grote bak formaldehyde met een nummertje eraan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, jaar op de snijtafel door studenten met een alcoholwalm binnenstebuiten gekeerd worden gaat me toch net wat ver.
Ik ook niet, wel partner en genoeg lieve familie en vrienden. Dus ze bedenken zelf maar wat ze met mij willen doen. Ik hoef alleen dus echt niet zelf de grond in en daar een beetje liggen te rotten tussen de wormen en kevers. *ril*quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:21 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen kinderen, dus het maakt allemaal niet zoveel uit
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten vroeger bij de studie op mensenhoofden oefenen. En die dreven dan in een grote bak formaldehyde met een nummertje eraan.
En dan moest je dat hoofd uit die bak vissen![]()
Nee bedankt
@bitterbal je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn ouders moesten vroeger bij de studie op mensenhoofden oefenen. En die dreven dan in een grote bak formaldehyde met een nummertje eraan.
Nee bedankt
Klinkt als dat museum in Amsterdam. Grote glazen potten met kinderhoofdjes.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee bedankt
Ik ken wel iemand die het wel heeft gedaan. Rare 'begrafenis' is dat overigens ook....quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee bedankt
of wel?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij woont niet bij mij in de buurt.
je laat er geen gras over groeien en stonden de dames al op bokkingshang?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo dat was weer lekker2,35 km, ruim 3000 stappen
![]()
Misschien kan ze lang studeerder worden... neeeee... al weer het vak 'hoofdontleden' niet gehaald... mehhh toch maar voor de her.....quote:
klinkt als een museum waar ik niet naar toe wilquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als dat museum in Amsterdam. Grote glazen potten met kinderhoofdjes.
Je kwam gelukkig ook alleen met een speciale rondleiding in dat gedeelte.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt als een museum waar ik niet naar toe wil
Wel eens bij 'bodies the exhibition' geweest?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als dat museum in Amsterdam. Grote glazen potten met kinderhoofdjes.
Ja twee verschillende geloof ik. Eentje in de beurs van Berlage en eentje in Rotterdam. Maar die vaste expositie nog niet gezien maar dat zal wel een van die twee zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens bij 'body's the exhibition' geweest?
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:29 schreef Karzai het volgende:
Is in het AMC geloof ik waar ze allerlei rariteiten op sterk water hebben, nooit geweest
Daar word ik niet vrolik vanquote:
Ik heb hem ooit in Vegas gezien. Grenst aardig aan wat ik überhaupt over het lichaam wil wetenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja twee verschillende geloof ik. Eentje in de beurs van Berlage en eentje in Rotterdam. Maar die vaste expositie nog niet gezien maar dat zal wel een van die twee zijn.
Gesloten kist ofzo?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die het wel heeft gedaan. Rare 'begrafenis' is dat overigens ook....
Wel een beetje TMI soms jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit in Vegas gezien. Grenst aardig aan wat ik überhaupt over het lichaam wil weten
Nee er was geen kist. Gewoon een herdenkingsdienst met een foto op het 'podium'. Paar sprekers en dat was het dan.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gesloten kist ofzo?
Of überhaupt geen kist?
Fijn. Moet je naar het ziekenhuis staan daar allemaal dooie mensen op sterk waterquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:29 schreef Karzai het volgende:
Is in het AMC geloof ik waar ze allerlei rariteiten op sterk water hebben, nooit geweest
Die kant kom ik nooitquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
je laat er geen gras over groeien en stonden de dames al op bokkingshang?
Ongemakkelijk lijkt me dat jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee er was geen kist. Gewoon een herdenkingsdienst met een foto op het 'podium'. Paar sprekers en dat was het dan.
Meestal staan die niet direct in de publieke aankomsthalquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fijn. Moet je naar het ziekenhuis staan daar allemaal dooie mensen op sterk water
En daaarna lekker samen uit eten. Lijkt me prima.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee er was geen kist. Gewoon een herdenkingsdienst met een foto op het 'podium'. Paar sprekers en dat was het dan.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fijn. Moet je naar het ziekenhuis staan daar allemaal dooie mensen op sterk water
Klinkt als het martelmuseum in <insert naam Europese hoofdstad>.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal staan die niet direct in de publieke aankomsthal![]()
Ben ook wel eens ergens geweest waar ze een hele tentoonstelling hadden van chirurgische werktuigen e.d. uit het verleden.... ook dat je denkt 'dat is kut als je dat moest ondergaan'.
Komt je hoofd wel in de ballenbak met kans dat Bitterbal het hele jaar er in loopt te snijdenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daaarna lekker samen uit eten. Lijkt me prima.
Als je nierstenen had, dan was je het haasjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Meestal staan die niet direct in de publieke aankomsthal![]()
Ben ook wel eens ergens geweest waar ze een hele tentoonstelling hadden van chirurgische werktuigen e.d. uit het verleden.... ook dat je denkt 'dat is kut als je dat moest ondergaan'.
Of die half begraven lijken in Peruquote:
quote:
Willen jullie dat mens eens niet op ideeën brengenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kan ze lang studeerder worden... neeeee... al weer het vak 'hoofdontleden' niet gehaald... mehhh toch maar voor de her.....
Ah jaaaaaaa.... net als en publiek aan de ganges in de fikquote:
quote:
Nou ja dan maarquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt je hoofd wel in de ballenbak met kans dat Bitterbal het hele jaar er in loopt te snijden
Ging dat via je reet ofzo of je ballen, wat was het ook alweer?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je nierstenen had, dan was je het haasje
Er werd een stuk ijzer in je plasbuis geduwd die hem oprektequote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging dat via je reet ofzo of je ballen, wat was het ook alweer?
Mensen konden ook beter thuis geopereerd worden want dat was minder smerig.
En een chirurg moest vooral snel kunnen amputeren.
Leuk boek nog over gelezen, The Butchering Art.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er werd een stuk ijzer in je plasbuis geduwd die hem oprekte
Of die op dias de muertos lekker uit het graf getrokken worden om nog ff een dagje gezellig met de familie door te brengen....quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die half begraven lijken in Peru
Dat ze nieuwe kleren krijgen en een nachtje blijven logerenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of die op dias de muertos lekker uit het graf getrokken worden om nog ff een dagje gezellig met de familie door te brengen....
bahbah goorlapjequote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ging dat via je reet ofzo of je ballen, wat was het ook alweer?
Mensen konden ook beter thuis geopereerd worden want dat was minder smerig.
En een chirurg moest vooral snel kunnen amputeren.
Leuk boek nog over gelezen, The Butchering Art.
Ik wil dan wel opgevreten worden door een mooie sierlijke paradijsvogel op zijn gemakje of een hele troep pimpelmeesjes of zo.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]maar ja, of het nou vogels zijn die je lijk opvreten of wormen..🤔
Die ja....quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ze nieuwe kleren krijgen en een nachtje blijven logeren
Brengt ook geen ziektes enzo met zich meequote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of die op dias de muertos lekker uit het graf getrokken worden om nog ff een dagje gezellig met de familie door te brengen....
Nou ja, als ze zo uitgedroogd en gemummificeerd zijn is er volgens mij weinig meer aan de hand. Beetje schimmel misschien.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Brengt ook geen ziektes enzo met zich mee
Van levende mensen kun je ook ziektes krijgenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
klinkt echt als een feestdagquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zo uitgedroogd en gemummificeerd zijn is er volgens mij weinig meer aan de hand. Beetje schimmel misschien.
Feestmutsje op en gaan.quote:
Niet aan opa likken........ Aapo wat zeg ik nou... niet aan opa likken!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stephanie, niet op opa zitten zeg ik je!!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet aan opa likken........ Aapo wat zeg ik nou... niet aan opa likken!
Ja, moet je dat in je laatste wensen/testament ofzo zettenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil dan wel opgevreten worden door een mooie sierlijke paradijsvogel op zijn gemakje of een hele troep pimpelmeesjes of zo.
Ik vraag mij dan ook af of er dan ook wel eens iets 'af krakt'.... ik bedoel er wordt aardig met die mensen geleurd.... probeer je opa mooi aan tafel te positioneren en dan krak heb je ineens een arm in handen.... gebeurd dat???quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stephanie, niet op opa zitten zeg ik je!!!!
pimpelmeesjes zijn op zich wel geschikt.... bloeddorstige rukkersquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, moet je dat in je laatste wensen/testament ofzo zetten
Ja vast wel, zo'n gedroogd lijk lijkt me niet al te stevig.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook af of er dan ook wel eens iets 'af krakt'.... ik bedoel er wordt aardig met die mensen geleurd.... probeer je opa mooi aan tafel te positioneren en dan krak heb je ineens een arm in handen.... gebeurd dat???![]()
Struisvogels dan, zouden die mensen lusten?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, moet je dat in je laatste wensen/testament ofzo zetten
Ik heb de autobiografie van Johnny Rotten/Lydon, en hij vertelt daarin over hoe z'n opa opgebaard lag met de grootste erectie everquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook af of er dan ook wel eens iets 'af krakt'.... ik bedoel er wordt aardig met die mensen geleurd.... probeer je opa mooi aan tafel te positioneren en dan krak heb je ineens een arm in handen.... gebeurd dat???![]()
Hopelijk breken je crackers.quote:
Je zweepslag is God z'n manier om te tonen wat er gebeurt als je kaas haatquote:
Oh lordquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb de autobiografie van Johnny Rotten/Lydon, en hij vertelt daarin over hoe z'n opa opgebaard lag met de grootste erectie ever![]()
Geen idee...heel vriendelijk tegenover mensen lijken ze niet iig, dus wie weetquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Struisvogels dan, zouden die mensen lusten?
Wat de neuk!!???!!! Hahaha wat erg!!quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lordIk vind dat Amerikaanse extreme embalming body staging ook zo apart. Zit je daar een beetje op een motor of met een glas wijn in je hand....
Keith Richards heeft de as van zijn vader opgesnoven.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb de autobiografie van Johnny Rotten/Lydon, en hij vertelt daarin over hoe z'n opa opgebaard lag met de grootste erectie ever![]()
Trapt struisvogels aan de kant, dit wil ik.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:49 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
nopequote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Struisvogels dan, zouden die mensen lusten?
Zo'n opa of zo'n erectiequote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trapt struisvogels aan de kant, dit wil ik.
Wat een paardenlul is het dan zeg.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zweepslag is God z'n manier om te tonen wat er gebeurt als je kaas haat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |