Die val-van-de-trap-af-schoenen van jou en dan daarmee in bedquote:
Ik overwoog een Siswet-TT, maar dat wilde ik jullie niet aandoen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef Molo het volgende:
TT![]()
IJs stelt nooit teleur.
[..]
Die val-van-de-trap-af-schoenen van jou en dan daarmee in bed![]()
Douchekop heb ik nooit zo gesnapt tbh.quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik overwoog een Siswet-TT, maar dat wilde ik jullie niet aandoen.
En ik heb betere bedschoenen hoor.
[..]
Douchekop heb ik nooit zo gesnapt tbh.
Oefenen!quote:
Verloor die vib ook zijn vorm? Of was het puur clitoraal precisiewerk?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:58 schreef Candaasje het volgende:
Sorry, ik ben weer eens in the mood.
Alleen dus vriend op kantoor en een kapotte vib. FML
Meh, de fapvinger werkt prima.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oefenen!
[..]
Verloor die vib ook zijn vorm? Of was het puur clitoraal precisiewerk?
Heb je wel gegarandeerd de hele dag wat te doen...quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:13 schreef Molo het volgende:
En +1 voor anti douchekop
Nou gebruik ik ook vooral mijn regendouche dus dat is ook wat minder stimulerend op die manier, maar dan nog
Zeker.quote:
Voor als je je echt verveeltquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb je wel gegarandeerd de hele dag wat te doen...
Je moet vernieuwend blijven voor ¤50.000 in de maandquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef Molo het volgende:
Die Siswet stopt eerdaags nog eens een hele Smeg koelkast in haar darm joh
Echt, zo absurd
Nu breek je mijn hart.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:14 schreef Molo het volgende:
Softwareontwikkeling is níet mijn ding kwam ik vandaag achter. Bleh![]()
Dat zijn veel Smegs.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je moet vernieuwend blijven voor ¤50.000 in de maand
Dat laatste, hoewel niet eens heel precies. Het is niet eens dat ie niks meer doet, het is meer dat het siliconenrubber volledig heeft losgelaten en ik weinig behoefte aan kortsluiting. (Misschien werkt het wel heel stimulerend...)quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oefenen!
[..]
Verloor die vib ook zijn vorm? Of was het puur clitoraal precisiewerk?
Het idee alleen alquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je moet vernieuwend blijven voor ¤50.000 in de maand
In 1 maand heb je genoeg geld om de rest van je leven aan Tena’s te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het idee alleen alDe rest van je leven aan de Tena Lady Maxi...
Gelachen.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat laatste, hoewel niet eens heel precies. Het is niet eens dat ie niks meer doet, het is meer dat het siliconenrubber volledig heeft losgelaten en ik weinig behoefte aan kortsluiting. (Misschien werkt het wel heel stimulerend...)
Maar goed, 6 jaar volgehouden, en tot nu toe favoriet dus ik ga maar gewoon een nieuwe bestellen.![]()
Oh en nee, fapvingers gaan hem niet worden. Douchekoppen evenmin. Er is wat meer overtuigingskracht nodig vrees ik.
Tenzij het ding aan een netsnoer hangt lijkt het mij niet heel schokkend (hi ha ho) qua kortsluiting. Stimulerend zal het wel werken ja. Afhankelijk van je tolerantie kan het genot opleverenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat laatste, hoewel niet eens heel precies. Het is niet eens dat ie niks meer doet, het is meer dat het siliconenrubber volledig heeft losgelaten en ik weinig behoefte aan kortsluiting. (Misschien werkt het wel heel stimulerend...)
Maar goed, 6 jaar volgehouden, en tot nu toe favoriet dus ik ga maar gewoon een nieuwe bestellen.![]()
Oh en nee, fapvingers gaan hem niet worden. Douchekoppen evenmin. Er is wat meer overtuigingskracht nodig vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |