abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199374975
Wat is dit toch een lelijk gezicht.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_199374976
Hup Demarchi
pi_199374984
Sinds wanneer kan Dobrouskie dit.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:11:44 #124
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374985
Jezus jongen Joe Dombrowski, dat dat nog bestaat.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199374989
Hey Joe, where you goin' with that gun of your hand?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:12:26 #126
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199374998
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Sinds wanneer kan Dobrouskie dit.
10 jaar geleden een keer.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199374999
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Sinds wanneer kan Dobrouskie dit.
Die heeft dit wel vaker laten zien, maar rijdt nog vaker achteruit
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:12:46 #128
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_199375008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Sinds wanneer kan Dobrouskie dit.
Ooit een groot talent toch? Was gedoodverfde nieuwe klassementsman van Vohters als ik het me goed herinner
pi_199375016
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef Mani89 het volgende:

[..]

10 jaar geleden een keer.

[ afbeelding ]
Livestrong genot
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:07 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199375018
Dombrowski heeft toch wel keer in grote ronde zulke aanvallen gedaan. Al is het vaak meer als het draait
pi_199375019
Schakel nog een tandje groter De Marrekie.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:09 #132
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199375021
Rot op Dombrowski.
Antifa
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:11 #133
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375023
Tot ziens Markie.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:15 #134
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199375024
Leek me echt Hindley die net moest lossen, en tenzij regenjack, zie ik ook maar een DSM en dat is Bardet.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:15 #135
333483 Aguero
oooooooo
pi_199375025
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Sinds wanneer kan Dobrouskie dit.
Toch zo'n type eeuwig talent.
Citius, Altius, Fortius.
pi_199375029
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef Mani89 het volgende:

[..]

10 jaar geleden een keer.

[ afbeelding ]
Daar zit dus de hele carrière van Ilnur tussen ;( .
pi_199375037
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Leek me echt Hindley die net moest lossen, en tenzij regenjack, zie ik ook maar een DSM en dat is Bardet.
Dat zou erg jammer zijn.
pi_199375038
Alessandro komt terug
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:13:56 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199375041
Wij wachten op de aanval van Baggerijn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199375043
Sjors is lossende.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:14:01 #141
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_199375044
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ooit een groot talent toch? Was gedoodverfde nieuwe klassementsman van Vohters als ik het me goed herinner
Inderdaad, maar heeft vreselijk lang gesukkeld met twee benen die niet even lang zijn en een slagader.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:14:09 #142
333483 Aguero
oooooooo
pi_199375046
Sjors op hangen en wurgen?
Citius, Altius, Fortius.
pi_199375051
Djumbo verliest posities
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_199375054
Het is wat gezapig in het peloton.
pi_199375056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ooit een groot talent toch? Was gedoodverfde nieuwe klassementsman van Vohters als ik het me goed herinner
Net als Danielson.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 17:14:35 #146
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_199375057
Waarom laten ze Bilbao op kop rijden?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_199375059
Ik mis de Tour of California.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:14:44 #148
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375062
George het wordt Slaaf Sjors, en anders niks. Sorry.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:14:47 #149
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199375063
Zou Caruso ooit gaan knechten?
Antifa
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:14:52 #150
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199375064
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:14 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]

Net als Danielson.
De altijd doperende Tommy D.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:15:00 #151
333483 Aguero
oooooooo
pi_199375067
LANDA
Citius, Altius, Fortius.
pi_199375069
:9~
pi_199375072
Zag Molkema ook nog harken
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:15:14 #154
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_199375073
Landa jawel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_199375074
Mooie Mikel
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:15:22 #156
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_199375075
Landa demarreerde achteruit kijkend. @showtimer
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_199375076
Oorlogje in het peloton
pi_199375077
Landani genot
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:15:25 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199375078
Jajajaaa
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:15:26 #160
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199375079
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom laten ze Bilbao op kop rijden?
Caruso moet nog 9e worden.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')