abonnement Unibet Coolblue
pi_199371221
Ik heb een website via een reseller die een cloudserver bij Neostrada afneemt. Nu zijn er problemen maar Neostrada is niet bereikbaar omdat de chat inactief is (gisteren hetzelfde verhaal), via mail nog geen reactie binnen ca. 24 uur, telefonisch onbereikbaar want dan krijg je een ingesproken bandje te horen.

De problemen zijn behoorlijk groot omdat de website offline is en ik contact zoek met Neostrada. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpakken?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 13:13:54 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199371269
Elke vijf min een email sturen.
Als je kan inloggen in hun support systeem, elke vijf min een ticket aanmaken.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199371714
Dat lijkt bijna de enige optie. Ik maar denken dat een bedrijf contactgegevens op de website moet hebben staan waaronder het telefoonnummer. Dat nummer hebben ze wel, je moet even zoeken maar als je belt krijg je een bandje te horen dat je een mail moet sturen. Stuur je een mail dan krijg je niet eens binnen 24 uur een reactie.
pi_199371747
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb een website via een reseller die een cloudserver bij Neostrada afneemt. Nu zijn er problemen maar Neostrada is niet bereikbaar
Ik zou de telefoon ook niet opnemen als een klant van een klant belt, je moet bij je reseller zijn, die moet contact zoeken met neostrada.

edit: tegenwoordig eigendom van TWS https://www.tws.eu/

Ik zou een andere hoster gaan zoeken ;)

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2021 13:49:52 ]
pi_199371822
Punt is dat de reseller amper iets loslaat maar mijn website offline is daarom dat ik met Neostrada in contact wil komen om te vernemen wat er nu speelt. Buiten het feit dat er een reseller tussen zit is het merkwaardig dat een bedrijf niet bereikbaar is.
pi_199372191
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:53 schreef WebBeestje het volgende:
Punt is dat de reseller amper iets loslaat maar mijn website offline is daarom dat ik met Neostrada in contact wil komen om te vernemen wat er nu speelt. Buiten het feit dat er een reseller tussen zit is het merkwaardig dat een bedrijf niet bereikbaar is.
Het antwoord is de overname TWS: de strategie daar lijkt te zijn: opkopen, analyseren, uitknijpen, maximaal cashen en dood laten bloeden
pi_199372593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:53 schreef WebBeestje het volgende:
Punt is dat de reseller amper iets loslaat maar mijn website offline is daarom dat ik met Neostrada in contact wil komen om te vernemen wat er nu speelt. Buiten het feit dat er een reseller tussen zit is het merkwaardig dat een bedrijf niet bereikbaar is.
Tja, voor informatie moet je toch echt gewoon bij de reseller zijn. De uiteindelijke partij is jou niets verplicht. Als de reseller niet kundig genoeg is om je vragen te beantwoorden, is dat geen nieuw probleem.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_199374510
De host lijkt een conflict te hebben met de reseller en de host haalt daarop alles offline. Nu ben ik de dupe van dat conflict en daarom wil ik met de host in contact komen omdat ik de indruk krijg dat de reseller niet open is over bepaalde zaken. Als er financiële problemen zouden zijn dan ben ik ook bereid een oplossing te zoeken maar dan moet contact mogelijk zijn.
pi_199374566
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:48 schreef WebBeestje het volgende:
De host lijkt een conflict te hebben met de reseller en de host haalt daarop alles offline. Nu ben ik de dupe van dat conflict en daarom wil ik met de host in contact komen omdat ik de indruk krijg dat de reseller niet open is over bepaalde zaken. Als er financiële problemen zouden zijn dan ben ik ook bereid een oplossing te zoeken maar dan moet contact mogelijk zijn.
Jij bent geen partij in deze zaak, je had dit eerder moeten bedenken en niet via een of andere knullige reseller moeten werken.
pi_199374752
Helaas ga je bij Neostrada geen uitslag krijgen. Dit is voor hen ook absoluut niet te doen. Ze kennen de wachtwoorden niet, hebben geen recht deze data zomaar te verstrekken en kunnen je ook geen data geven. Dit gaat een duurdere operatie zijn dan je website je waarschijnlijk waard is als je bij zo een reseller zit.

Sterkte! Heb je een backup van je website?
pi_199375445
Nee geen backup, morgenvroeg zou het conflict opgelost moeten zijn als ik de reseller mag geloven. Duimen dan maar want het ging bijna een decennium goed en nu dit. Gezien de waarde is er ook veel om gelegen om dit achter de rug te hebben.
pi_199375641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:35 schreef WebBeestje het volgende:
Nee geen backup, ... Gezien de waarde ...
Als dit echt waarde heeft dan zorg je zo snel mogelijk dat je wel een backup hebt.
En ga je bedenken hoe je een volgende keer meteen weer in de lucht bent, met of zonder die reseller.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199376067
Klopt, ik zal morgen een update delen dan zou het in orde zijn. Vervolg komt dan binnen 1,5 week, de timing van dit probleem is vervelend.
pi_199376089
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef WebBeestje het volgende:
Klopt, ik zal morgen een update delen dan zou het in orde zijn. Vervolg komt dan binnen 1,5 week, de timing van dit probleem is vervelend.
Het vervolg binnen 1.5 week?
pi_199376440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:35 schreef WebBeestje het volgende:
Nee geen backup
Dat is echt fucking dom. Laat het een les zijn voor de volgende keer.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 21:33:17 #16
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199380113
> Digital corner
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_199385162
Dom is het inderdaad, zeker door het blind vertrouwen en dat het bijna een decennium goed ging.

Blijft dan nog steeds vreemd dat Neostrada al dagen nergens op reageert, zelfs als ik aanbied een oplossing te kunnen hebben.
pi_199385533
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:31 schreef WebBeestje het volgende:
Dom is het inderdaad, zeker door het blind vertrouwen en dat het bijna een decennium goed ging.

Blijft dan nog steeds vreemd dat Neostrada al dagen nergens op reageert, zelfs als ik aanbied een oplossing te kunnen hebben.
Misschien niet netjes maar op zich heb jij geen relatie met Neostrada maar met die reseller.
En ik kan ook wel begrijpen dat Neostrada geen zin heeft om zaken te doen met klanten van klanten.

Die reseller heeft jou een dienst verkocht en die reseller moet dus leveren.
Als hij dan problemen krijgt met Neostrada dan regelt hij maar iets zodat jouw site online blijft.

Ga hem maar eens aan de tand voelen over hoe hij dit een volgende keer wil aanpakken.
En wees dan ook streng, zijn problemen met Neostrada zijn niet die van jou.
Vraag hem bijvoorbeeld hoe snel jij mag verwachten dat hij jouw site weer online kan krijgen.
Of hoe hij jou gaat compenseren bij uitval.

Vraag hem om het verhuistoken voor je domein.
Dan kun je de volgende keer meteen vertrekken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199386841
Per mail bied ik zelfs aan om er met Neostrada uit te komen. De belangen voor mij zijn te groot en inderdaad zo gauw dit is opgelost alles verhuizen.

Valt mij dan toch tegen dat Neostrada geen reactie geeft en dat in het verleden wel deed. Dat ook de chatsupport al enige tijd inactief is geeft ook weinig vertrouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')