Ik zou de telefoon ook niet opnemen als een klant van een klant belt, je moet bij je reseller zijn, die moet contact zoeken met neostrada.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef WebBeestje het volgende:
Ik heb een website via een reseller die een cloudserver bij Neostrada afneemt. Nu zijn er problemen maar Neostrada is niet bereikbaar
Het antwoord is de overname TWS: de strategie daar lijkt te zijn: opkopen, analyseren, uitknijpen, maximaal cashen en dood laten bloedenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:53 schreef WebBeestje het volgende:
Punt is dat de reseller amper iets loslaat maar mijn website offline is daarom dat ik met Neostrada in contact wil komen om te vernemen wat er nu speelt. Buiten het feit dat er een reseller tussen zit is het merkwaardig dat een bedrijf niet bereikbaar is.
Tja, voor informatie moet je toch echt gewoon bij de reseller zijn. De uiteindelijke partij is jou niets verplicht. Als de reseller niet kundig genoeg is om je vragen te beantwoorden, is dat geen nieuw probleem.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 13:53 schreef WebBeestje het volgende:
Punt is dat de reseller amper iets loslaat maar mijn website offline is daarom dat ik met Neostrada in contact wil komen om te vernemen wat er nu speelt. Buiten het feit dat er een reseller tussen zit is het merkwaardig dat een bedrijf niet bereikbaar is.
Jij bent geen partij in deze zaak, je had dit eerder moeten bedenken en niet via een of andere knullige reseller moeten werken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:48 schreef WebBeestje het volgende:
De host lijkt een conflict te hebben met de reseller en de host haalt daarop alles offline. Nu ben ik de dupe van dat conflict en daarom wil ik met de host in contact komen omdat ik de indruk krijg dat de reseller niet open is over bepaalde zaken. Als er financiële problemen zouden zijn dan ben ik ook bereid een oplossing te zoeken maar dan moet contact mogelijk zijn.
Als dit echt waarde heeft dan zorg je zo snel mogelijk dat je wel een backup hebt.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 17:35 schreef WebBeestje het volgende:
Nee geen backup, ... Gezien de waarde ...
Het vervolg binnen 1.5 week?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:15 schreef WebBeestje het volgende:
Klopt, ik zal morgen een update delen dan zou het in orde zijn. Vervolg komt dan binnen 1,5 week, de timing van dit probleem is vervelend.
Misschien niet netjes maar op zich heb jij geen relatie met Neostrada maar met die reseller.quote:Op woensdag 12 mei 2021 10:31 schreef WebBeestje het volgende:
Dom is het inderdaad, zeker door het blind vertrouwen en dat het bijna een decennium goed ging.
Blijft dan nog steeds vreemd dat Neostrada al dagen nergens op reageert, zelfs als ik aanbied een oplossing te kunnen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |