Of voor Vlasov, Evenepoel en Landaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Dit had echt een prachtige dag kunnen zijn voor Mohoric, Fabbro, Moscon Guerreiro, Ciccone.
Evenepoel wel ja, die andere 2 heb ik niet.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of voor Vlasov, Evenepoel en Landa
Om cyclingmaster tranen op te drinken.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh jemig peloton op 8 minuten. Waarvoor reed INEOS en Astana het dan naar 4 minuten
Bizar die boosheid om een spelletje.quote:
Ik ben blij dat ik het niet meer serieus neem.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bizar die boosheid om een spelletje.
Was dat wat Bramati meenam?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco heeft bij zijn val in Lombardije een fazant vermoord, de dierenbeul.
Het schaven aan het concept-Mani gaat je niet goed af, hé?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik had Vendrame in mijn eerste draft herrinner ik me net. Net als Q Hermans.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het niet meer serieus neem.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik had Vendrame in mijn eerste draft herrinner ik me net. Net als Q Hermans.
Zijn DM's worden met terugwerkende kracht nóg lachwekkender.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het schaven aan het concept-Mani gaat je niet goed af, hé?
Misschien moet hij er net als JW Schippie er een project van maken. project Manicuriquote:Op dinsdag 11 mei 2021 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het schaven aan het concept-Mani gaat je niet goed af, hé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |