abonnement Unibet Coolblue
pi_199371100
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:56 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dit komt vast door de/het <insert>-effect.
Moederdag-piek.
pi_199371107
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wie controleert dat? Ik krijg die dingen ook keurig bezorgd…
Je moet ze opsturen aan de NHS.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 13:01:40 #253
408813 crew  trein2000
pi_199371110
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:01 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Je moet ze opsturen aan de NHS.
Serieus? Wat een waanzin.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199371112
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:53 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

[ twitter ]

Heb je maar even bedankt met een hashtag _O-
Je kunt de instroom beter vergelijken met 7 dagen terug.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:02:13 #255
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199371116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Gelukkig staat India bekend om haar goede hygiëne, zodat dit soort ziektes geen voet aan de grond krijgen...
Ik heb gehoord dat toen vorig jaar corona India bereikte, het virus eerst 14 dagen in quarantaine moest.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:02:50 #256
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199371126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wie controleert dat? Ik krijg die dingen ook keurig bezorgd…
Dunno. Mischien de school? Ik heb mij niet echt in de Engelse situatie verdiept, de tests die wij als (2x in 8 dagen) inreizigers moeten doen worden door Public Health England gecontroleerd en daar word over nagebeld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199371140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet echt wat we willen zien, lijkt mij. Ik had toch wel op meer daling verwacht/gehoopt.
Een daling van wat?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:05:32 #258
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199371158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Een daling van wat?
Instroom IC is gewoon erg mooi
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199371162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dunno. Mischien de school? Ik heb mij niet echt in de Engelse situatie verdiept, de tests die wij als (2x in 8 dagen) inreizigers moeten doen worden door Public Health England gecontroleerd en daar word over nagebeld.
Zou het in het VK dan toch niet alleen voor vaccinatie komen? Zou het grootschalige testen dan toch niet zo'n rare gedachte zijn? Zou De Jonge in de achterkamertjes ervoor willen zorgen dat heel Europa een testcontinent wordt?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:06:51 #260
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199371176
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:00 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Gelukkig staat India bekend om haar goede hygiëne, zodat dit soort ziektes geen voet aan de grond krijgen...
Normaal 500 gevallen per jaar wereldwijd, nu 300 alleen in een provincie in India, lijkt mij wel significant. Covid is niet de oorzaak maar creeert een vector die er nomaliter niet is, lijkt het.
Ik denk niet dat het iets waar wij ons in Europa druk over hoeven maken maar voor India is dit natuurlijk wel uitermate vervelend dat het er nog eens bovenop komt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 mei 2021 @ 13:06:58 #261
367000 roos94
pi_199371178
Ook graag het verplichte winkelwagentjes in supermarkten zsm eruit
pi_199371198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:45 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat was een Fieldlab waarbij iedereen getest is https://www.trouw.nl/binn(...)-het-leven~bbb8ee70/
[..]

Volstrekte waanzin dat je voor een evenement in de buitenlucht een corona sneltest moet doen
Dat soort evenementen hadden nooit verboden moeten worden
[..]

Songfestival gaat met heel veel restricties door ja
Te dikke mensen wordt geadviseerd niet te komen
Oud Songfestivaldeelnemers zijn kwaad omdat mensen boven de 70 niet mogen komen
En dat terwijl die mensen allemaal gevaccineerd zijn....
https://www.telegraaf.nl/(...)coryfeeen-zijn-woest
[..]

En dus gaan ze niet terug naar normaal maar blijven ze hangen in de hysterie van testen en 'besmettingen'
[..]

Ook dat feest in Engeland was met sneltesten
[..]

Ik heb er geen enkel vertrouwen in
Volgende herfst zitten we gewoon weer in deze ellende
Ja, dus? Het boeit mij nogmaals echt niet als ik eerst ff een gratis blaastest moet doen ergens als ik daarna weer zonder beperkingen van een conventie kan genieten. Zoals in vlaanderen UK dus bv. Hier gelden bij die fieldlabs ook nog beperkingen binnen, maar dan spring ik gewoon op trein of vliegtuig naar vlaanderen of London voor een con 🤷‍♂️

Ik wil dat volgend jaar ook niet meer hoeven doen, maar ik vertrouwen erop dat het tijdelijk is omdat elke partij in de tweede kamer daar als havikken boven op zit.

Voor nu ben ik blij als ik weer gewoon van ouds normaal van een gezellig event kan genieten, dan maar met sneltest, zal me jeuken.
#WeesGeenWhales
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:09:11 #263
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199371210
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zou het in het VK dan toch niet alleen voor vaccinatie komen? Zou het grootschalige testen dan toch niet zo'n rare gedachte zijn? Zou De Jonge in de achterkamertjes ervoor willen zorgen dat heel Europa een testcontinent wordt?
Als ik naar Wales kijk met een zeer lage positieve test respons en hoge vaccinatie graad dan zijn de massa bijeenkomsten die toegestaan zijn onder de nieuwste versoepelde regels nog altijd enorm beperkt, voetbal wedstrijd met tussen de 750 en 1000 toeschouwers buiten, een bijeenkomst in Cardiff met 500 etc etc.
Ik zie nog geen toegestande evenementen met meer dan 1000 deelnemers hier in Wales op de kalender staan.

En dat is met toch wel enorm betere cijfers dan Nederland.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:10:50 #264
5428 crew  miss_sly
pi_199371227
Ik vond deze post van @George_of_the_Jungle wel een mooi overzicht geven van een deel van het testbeleid mbt het reizen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:30 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Dan nog moet je in de UK in quarantaine voor 10 dagen, alleen dan kun je thuis in quarantine. Je moet nog steeds je PCR testen boeken voor dag 2 en dag 8 na aankomst (kost £170-400) en je passenger locator form invullen waar je precies aangeeft waar je in quarantine bent, en nog steeds moet je een negatieve PCR test hebben voordat je vliegt. Die moet van max 72u voor vertrek zijn, maar die kunnen ze dan niet in India doen, want dan worden ze in een overheidshotel in quarantaine gezet. Dus die moeten ze dan in Turkije doen, en om naar Turkije te komen moet je ook een negatieve test hebben. Dus op zich heb je dan al 2 negatieve PCR-testen gedaan over een periode van enkele dagen, voor je in de UK aankomt. Dat verlaagt het risico ook wel.
Breek je je quarantine regels dan kan de boete oplopen tot £11.000. Ik kwam recent hier in de buurt een flink track & trace team tegen die oa controleren of mensen zich wel aan die regels houden.
Als je bekijkt hoe dit is opgezet, kan ik me voorstellen dat ze voor de zelftesten voor scholen ook behoorlijk wat hebben opgetuigd/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:10:56 #265
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199371228
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Ja, dus? Het boeit mij nogmaals echt niet als ik eerst ff een gratis blaastest moet doen ergens als ik daarna weer zonder beperkingen van een conventie kan genieten. Zoals in vlaanderen UK dus bv. Hier gelden bij die fieldlabs ook nog beperkingen binnen, maar dan spring ik gewoon op trein of vliegtuig naar vlaanderen of London voor een con 🤷‍♂️

Ik wil dat volgend jaar ook niet meer hoeven doen, maar ik vertrouwen erop dat het tijdelijk is omdat elke partij in de tweede kamer daar als havikken boven op zit.

Voor nu ben ik blij als ik weer gewoon van ouds normaal van een gezellig event kan genieten, dan maar met sneltest, zal me jeuken.
Je begrijpt nog steeds niet, geloof ik, dat restricties op buitenlandse instroom iig in het VK gewoon van kracht blijven. Als jij nu naar Engeland reist en denkt dat je gewoon je gang mag gaan vergis jij je danig.
De versoepelingen zijn geldig voor mensen die in Engeland woonachtig zijn, niet voor bezoekers.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:11:13 #266
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199371233
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:56 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Dit komt vast door de/het <insert>-effect.
Ligt aan ons gedrag! We houden ons niet meer genoeg aan de maatregelen!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199371235
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als ik naar Wales kijk met een zeer lage positieve test respons en hoge vaccinatie graad dan zijn de massa bijeenkomsten die toegestaan zijn onder de nieuwste versoepelde regels nog altijd enorm beperkt, voetbal wedstrijd met tussen de 750 en 1000 toeschouwers buiten, een bijeenkomst in Cardiff met 500 etc etc.
Ik zie nog geen toegestande evenementen met meer dan 1000 deelnemers hier in Wales op de kalender staan.

En dat is met toch wel enorm betere cijfers dan Nederland.
Dat lijkt me wel de kern van het verhaal. Velen hier doen alsof Nederland gekke henkie is door niet of traag te versoepelen, maar we versoepelen relatief veel sneller als je kijkt naar onze cijfers en dat vergelijkt met omringende landen.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_199371239
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zou het in het VK dan toch niet alleen voor vaccinatie komen? Zou het grootschalige testen dan toch niet zo'n rare gedachte zijn? Zou De Jonge in de achterkamertjes ervoor willen zorgen dat heel Europa een testcontinent wordt?
Even nagevraagd bij kennis in UK:
- Testen zijn sinds 9 april beschikbaar voor iedereen
- Je moet de testen 2 x per week doen
- Als je de testen aanvraagt moet je resultaat ook melden
- Test je positief moet je een PCR test halen

https://www.gov.uk/order-coronavirus-rapid-lateral-flow-tests
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:12:36 #269
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199371246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel de kern van het verhaal. Velen hier doen alsof Nederland gekke henkie is door niet of traag te versoepelen, maar we versoepelen relatief veel sneller als je kijkt naar onze cijfers en dat vergelijkt met omringende landen.
Die conclusie lijkt mij redelijk gerechtvaardigd, ja.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199371272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:11 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Even nagevraagd bij kennis in UK:
- Testen zijn sinds 9 april beschikbaar voor iedereen
- Je moet de testen 2 x per week doen
- Als je de testen aanvraagt moet je resultaat ook melden
- Test je positief moet je een PCR test halen

https://www.gov.uk/order-coronavirus-rapid-lateral-flow-tests
Ben benieuwd hoeveel impact zoiets heeft.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:14:07 #271
345631 Scjvb
Te goeder trouw
pi_199371274
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:05 schreef zalkc het volgende:

[..]

Instroom IC is gewoon erg mooi
Instroom IC is nooit mooi, integendeel zelfs. ;) Daling daarentegen inderdaad wel, wat u uiteraard bedoelt. :)
-Het leven is goed in het beschaafde milieu op Haarlemse bodem waar wij met volle teugen van het leven genieten. :Y) Vol trots nam Jopen vijf awards in ontvangst tijdens de Brussels Beer Challenge 2017
-Goud voor Jopen Johannieter! Proost!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:14:54 #272
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199371285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:03 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Een daling van wat?
Het daalt nog steeds, is er bij de OMT eis per se sprake van een 20% daling toch het hoogste punt of op weekbasis? Dus als het niet op weekbasis is gaan de versoepelingen niet door?

En de musea kunnen niet open want de testwet is er nog niet doorheen? Dan kunnen restaurants en kroegen straks ook niet open zonder testwet. En dat kan prima...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199371314
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:14 schreef popje het volgende:

[..]

Het daalt nog steeds, is er bij de OMT eis per se sprake van een 20% daling toch het hoogste punt of op weekbasis? Dus als het niet op weekbasis is gaan de versoepelingen niet door?

En de musea kunnen niet open want de testwet is er nog niet doorheen? Dan kunnen restaurants en kroegen straks ook niet open zonder testwet. En dat kan prima...
Ja interessant, de testwet was nog niet actueel toen de routekaart kwam.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:17:35 #274
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199371328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:16 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ja interessant, de testwet was nog niet actueel toen de routekaart kwam.
Alsof ze zich ooit aan een routekaart houden in Den Haag.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:18:55 #275
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_199371343
Als we een groot vertrouwen in de overheid mogen hebben, dient die testwet alleen voor extra mogelijkheden onder tegenvallende omstandigheden. Dus alles (van de routekaart) kan gewoon open zo lang de cijfers dalen of laag genoeg blijven.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_199371351
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zou het in het VK dan toch niet alleen voor vaccinatie komen? Zou het grootschalige testen dan toch niet zo'n rare gedachte zijn? Zou De Jonge in de achterkamertjes ervoor willen zorgen dat heel Europa een testcontinent wordt?
Lijkt me een kwestie van uitzoeken hoeveel (asymptomatische) besmettingen er door deze sneltesten zijn uitgepikt, die anders niet opgemerkt zouden zijn. Ik krijg hieruit de indruk dat het geen harde verplichting is. Dus niet dat je kind de toegang geweigerd wordt als je het niet laat testen. Er zijn ook weigeraars: https://www.itv.com/news/(...)fax-secondary-school
pi_199371376
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:19 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Lijkt me een kwestie van uitzoeken hoeveel (asymptomatische) besmettingen er door deze sneltesten zijn uitgepikt, die anders niet opgemerkt zouden zijn. Ik krijg hieruit de indruk dat het geen harde verplichting is. Dus niet dat je kind de toegang geweigerd wordt als je het niet laat testen. Er zijn ook weigeraars: https://www.itv.com/news/(...)fax-secondary-school
Het gaat er niet om hoeveel je er niet uit pikt, maar hoeveel wel. En dat dan afwegen tegen de kosten (materieel en immaterieel).

Ik denk dat het veel impact kán hebben. In Denemarken geloven ze daarin in ieder geval.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:24:10 #278
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_199371416
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 12:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou jongens hij is herkend in de supermarkt. Als een kind zo blij. :')_!
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:05 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Zou het in het VK dan toch niet alleen voor vaccinatie komen? Zou het grootschalige testen dan toch niet zo'n rare gedachte zijn? Zou De Jonge in de achterkamertjes ervoor willen zorgen dat heel Europa een testcontinent wordt?
Voor Hugo telt alleen zijn eigen ego en politiek overleven. Initiatieven die de Nederlandse situatie juist verbeteren (efficiëntere vaccinatie) wijst hij af
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:24:47 #279
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199371426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:18 schreef GemMagic het volgende:
Als we een groot vertrouwen in de overheid mogen hebben, dient die testwet alleen voor extra mogelijkheden onder tegenvallende omstandigheden. Dus alles (van de routekaart) kan gewoon open zo lang de cijfers dalen of laag genoeg blijven.
Eén voorgenomen onderdeel van de tweede fase van de versoepelingen kan in ieder geval nog niet uitgevoerd worden. Het kabinet hoopte dat mensen die een negatieve test kunnen laten zien onder meer weer sportwedstrijden en musea zouden kunnen bezoeken. De wet die voor dat zogenoemde toegangstesten nodig is, is nog niet door de Eerste Kamer. Dat zal waarschijnlijk nog enige weken duren.

Dit stukje van het nu.nl artikel wijst daar niet op...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199371462
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je begrijpt nog steeds niet, geloof ik, dat restricties op buitenlandse instroom iig in het VK gewoon van kracht blijven. Als jij nu naar Engeland reist en denkt dat je gewoon je gang mag gaan vergis jij je danig.
De versoepelingen zijn geldig voor mensen die in Engeland woonachtig zijn, niet voor bezoekers.
Ik heb het over juli en later, niet nu.

Dan mogen gevaccineerden of getesten uit de EU waarschijnlijk gewoon naar binnen.

Ook omdat, net zoals alle andere landen die niet weten hoe snel ze nu gevaccineerden moeten vrijstellen van quarantine etc, hun economie dat gewoon nodig heeft. 😉

En omdat ze natuurlijk ook hopen op wederkerigheid, dat zij dan hier in mogen.
#WeesGeenWhales
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:33:30 #281
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_199371530
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:11 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel de kern van het verhaal. Velen hier doen alsof Nederland gekke henkie is door niet of traag te versoepelen, maar we versoepelen relatief veel sneller als je kijkt naar onze cijfers en dat vergelijkt met omringende landen.
Exact. De weinige users hier die geregeld aangeven dat de virusverspreiding (en dus ook de druk op de zorg) eigenlijk nog ruim te hoog is voor de versoepelingen (politieke afweging) die he kabinet heeft doorgevoerd worden hier belachelijk gemaakt.

Nederland in vergelijking met veel andere Europese landen een minder efficiënte ‘lockdown’ gehad. Zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijk stonden hoog in het vaandel en mensen werden nauwelijks toch iets gedwongen. Logisch dat de compliance in Nederland dan beduidend lager ligt dan in omringende landen.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:35:14 #282
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199371558
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:18 schreef GemMagic het volgende:
Als we een groot vertrouwen in de overheid mogen hebben, dient die testwet alleen voor extra mogelijkheden onder tegenvallende omstandigheden. Dus alles (van de routekaart) kan gewoon open zo lang de cijfers dalen of laag genoeg blijven.
Ben ik het mee eens. Denk alleen niet dat de overheid het testsysteem enkel wil gaan gebruiken bij tegenvallende omstandigheden, maar ik heb dan ook niet perse veel vertrouwen in het kabinet ;)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199371610
We blijven hier. @Starhopper
pi_199371633
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:43:41 #285
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199371687
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:33 schreef Gretzl het volgende:

[..]

worden hier belachelijk gemaakt.

Dat is niet waar.
Zuiger van het FOK!-OMT
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 13:45:22 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199371711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:38 schreef Zipportal het volgende:
We blijven hier. @:Starhopper
Is er vanaaf persco dan? Volgende week toch :o :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199371739
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Is er vanaaf persco dan? Volgende week toch :o :o
Vandaag.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:48:37 #288
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199371753
quote:
84s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Is er vanaaf persco dan? Volgende week toch :o :o
Er is vandaag een persconferentie waarin ze gaan zeggen dat ze volgende week pas gaan besluiten wat er gaat gebeuren 8)7
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 13:52:45 #289
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199371806
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er is vandaag een persconferentie waarin ze gaan zeggen dat ze volgende week pas gaan besluiten wat er gaat gebeuren 8)7
Lol :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:53:12 #290
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199371814
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:24 schreef Gretzl het volgende:

[..]

[..]

Voor Hugo telt alleen zijn eigen ego en politiek overleven. Initiatieven die de Nederlandse situatie juist verbeteren (efficiëntere vaccinatie) wijst hij af
[ afbeelding ]
Alle eigenschappen van een psychopaat. En na deze periode wil hij zich profileren als de eeuwige coronameister. Alsof hij het in zijn eentje gedaan heeft.

Die 'air' heeft hij nu al.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:54:55 #291
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199371839
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er is vandaag een persconferentie waarin ze gaan zeggen dat ze volgende week pas gaan besluiten wat er gaat gebeuren 8)7
Ah, end of season cliffhanger dus >:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:55:52 #292
13309 nostra
ask why
pi_199371848
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 13:56:05 #293
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199371850
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er is vandaag een persconferentie waarin ze gaan zeggen dat ze volgende week pas gaan besluiten wat er gaat gebeuren 8)7
Klinkt een beetje als een gemiddelde Teams vergadering bij mij op werk.
pi_199371859
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er is vandaag een persconferentie waarin ze gaan zeggen dat ze volgende week pas gaan besluiten wat er gaat gebeuren 8)7
Een vooraankondiging van een aankondiging van maatregelen die pas ingaan op datum X. Alles voor de kijkcijfers :+

Kreeg vanochtend een uitnodiging op de mat. Kan bij de GGD terecht want ik zit in de griepprik groep. Even online gespiekt en ik kan over tien dagen terecht. En voor de tweede afspraak vier weken daarna. Dan hebben ze moderna klaar liggen denk ik dan? Of kan je een mix krijgen: eerst pfizer en dan moderna of andersom?
mag het weten
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:57:50 #295
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199371872
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:56 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Een vooraankondiging van een aankondiging van maatregelen die pas ingaan op datum X. Alles voor de kijkcijfers :+

Kreeg vanochtend een uitnodiging op de mat. Kan bij de GGD terecht want ik zit in de griepprik groep. Even online gespiekt en ik kan over tien dagen terecht. En voor de tweede afspraak vier weken daarna. Dan hebben ze moderna klaar liggen denk ik dan? Of kan je een mix krijgen: eerst pfizer en dan moderna of andersom?
Volgens mij wordt er in principe niet gemixt.
pi_199371879
kan iemand de cijfers zo posten?
Nog in tram 🚋
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 11 mei 2021 @ 14:00:28 #297
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199371910
11-05-2021
Situatie van COVID-19 Patienten in de ziekenhuizen, dit is dus exlusief reguliere bezetting:
Nieuw op de IC: 29, dat is 9 minder dan gister.
Nieuw op de verpleegafdeling: 255, dat is 72 meer dan gister.
In totaal liggen er nu 748 mensen op de IC en 1732 mensen op de verpleegafdeling.
Dit is 9 minder op de IC en 72 meer op de verpleegafdeling ten opzichte van gister
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199371911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:58 schreef raptorix het volgende:
kan iemand de cijfers zo posten?
Nog in tram 🚋
twitter
pi_199371915
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:58 schreef raptorix het volgende:
kan iemand de cijfers zo posten?
Nog in tram 🚋
Je bent nog een beetje vroeg.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199371924
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:57 schreef Tijn het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er in principe niet gemixt.
Jawel, mijn schoonmoeder krijgt een cocktail. Heeft al AZ gehad.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')