abonnement Unibet Coolblue
pi_199500444
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja dat snap ik als Blok iedereen eenzame opsluiting geeft , om alle veel te grote eengezinswoningen gevuld te houden

Jij hebt het maar moeilijk jij, maar goed dat je al die kletsuren stevig kunt declareren met dubbele pennen
wat ben jij een verzuurde zeikerd zeg
  woensdag 19 mei 2021 @ 10:30:54 #252
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199500642
quote:
13s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ik vind jouw reacties in dit topic echt onbeschoft.
Ja als ze zegt dat ze druk is met kletsen op ZZP declaratie basis, dan vraag je er toch om
Complex kletsen , 8)7
Het is beter voor u als u hier blijft wonen en niet naar andere gemeente gaan he , of bent U niet tevreden over het steunkous aantrekken dan ?
Nou doe maar rustig aan hoor vandaag, ja ik schrijf wel een uurtje extra he


Steunkous uittrekken, dat deed ik vroeger bij mijn moeder voordat er zorg ZZP ers bestonden
wat een economie hebben we tegenwoordig, allemaal gecreëerde baantjes ,
een dienstenmaatschappij noemen ze dat geloof ik
quote:
Ouderen met een groot huis doen wel eerder een beroep op de WMO zodat ze een schoonmaakster krijgen voor xv aantal uur in de week
.

Maar goed dat de ouderen er ook nog een huishoudster bij krijgen van de gemeente om tegen aan te kletsen

Bij mijn broer komen er ook iedere week 3 ZZP ers over de vloer en een keukentafel gesprek dame
, de kletst ook graag

Nu krijg je weer opmerkingen, als waarom neem je dan je broer niet in huis. -O-

Nou dan krijg je een korting van Hr Blok op de AOW van 800 euro netto ,
dat mag namelijk niet , iedereen moet alleen blijven wonen in een veel te grote woning

En Chadi is het daar volledig mee eens

Lang leve de marktwerking en het rondpompen van miljarden door de overheid
Vroeger was er ook geen kinderopvang , als je te laat ws voor het avondeten dan was het koud

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 19-05-2021 13:53:51 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2021 @ 13:54:17 #253
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199503914
Jeetje man, hou oud ben je ???'
heb je nog een beetje lol in je leven ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 19 mei 2021 @ 13:55:10 #254
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199503930
quote:
88s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:54 schreef just me het volgende:
Jeetje man, hou oud ben je ???'
heb je nog een beetje lol in je leven ?
Ik zat , morgen ga ik weer werken op de bus

ouwe mensen rondrijden ,
Overal ophalen ,ieder op hun eigen adres , gestoord is het
Gratis
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2021 @ 13:57:32 #255
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199503976
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik zat , morgen ga ik weer werken op de bus

ouwe mensen rondrijden ,
Overal ophalen ,ieder op hun eigen adres , gestoord is het
Gratis
gestoord omdat ze ieder op hun eigen adres wonen of gestuurd dat het gratis is?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 19 mei 2021 @ 14:30:42 #256
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199504462
quote:
88s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:57 schreef just me het volgende:

[..]

gestoord omdat ze ieder op hun eigen adres wonen of gestuurd dat het gratis is?
Dat al die mensen een volledig eengezinswoning of 3 kamer flat hebben en zo groot dat de gemeente die moet laten schoonmaken
Terwijl ze het best zelf kunnen hoor, mijn broer kan het ook best zelf, maar hij vind het wel gezellig , zin ze in half uur klaar en dan wil ie dat ze toch de 2,5 uur vol maakt, anders gaan ze uren korten, , _O- Denk ik.
Hij komt bij mij de tuin doen , plantjes erin zetten

Maar ook dat ik al die mensen op haal om naar de kaart en sjoel club te brengen , terwijl de kaart en spel club bij die mensen hoort te zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 19-05-2021 15:23:06 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2021 @ 15:26:26 #257
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199505428
Mensen zien het uit huis zijn vaak als n verzetje, even iets anders zien dan de eigen muren. Ik woon alleen, kan mijn eigen grote woning alleen schoonmaken, heb ik niemands hulp voor nodig! Slechte zaak dat veel mensen teveel uren krijgen voor huishoudelijke hulp.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 19 mei 2021 @ 18:37:06 #258
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199508623
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 15:26 schreef just me het volgende:
Mensen zien het uit huis zijn vaak als n verzetje, even iets anders zien dan de eigen muren.
Klopt, ze willen er even uit, andere mensen zien en kletsen
Anders ga je dood van de eenzaamheid
Die man heeft misschien gewoon gevallen en kan niet opstaan en is dan dood gegaan en de hond ook
allebei dood gegaan van de dorst

Maar bejaardenhuizen gaan ze nooit meer bouwen , want men wil de eengezinswoningen volhouden

quote:
Ik woon alleen, kan mijn eigen grote woning alleen schoonmaken, heb ik niemands hulp voor nodig! Slechte zaak dat veel mensen teveel uren krijgen voor huishoudelijke hulp.
Dat komt uit het keukentafelgesprek , velen hebben daar een eigen adviseur bij die ook door de gemeente betaald wordt
met een groot huis krijg je al gauw 3 uur per week voor de schoonmaak

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 19-05-2021 21:45:46 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199512676
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 14:38 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Daar krijg je geen vergunning voor want sinds 2012 willen ouderen graag alleen in hun veel te grote eengezinswoning blijven wonen volgens de Hr Blok
En met een strafkorting op samenwonen , want samenwonende AOW ers dat moeten we ook niet willen

Iedere alleenstaande AOW dient een volledige eengezinswoning bezet te houden, tot ie niet meer uit bed kan komen , dan kan de marktwerking leaseauto zorg ZZP ster en de Gemeentelijke keukentafel gesprek dame er niets meer aan verdienen en gaat de persoon liggend naar een verpleeghuis waar ie snel de pijp uit gaat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik weet haast zeker dat bijna iedere alleenstaande A.O.W er het wel prettig vindt om een ruime eengezinswoning te hebben om in te wonen. Daarbij als twee personen het goed met elkaar kunnen vinden dan hebben die geen tot weinig geld nodig, want dan hebben zij altijd nog elkaar en dat is veel waardevoller dan geld. Dan zou men die strafkorting voor samenwonen dus gewoon irrelevant vinden. Of denk jij van niet en waarom?
pi_199512856
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 10:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja als ze zegt dat ze druk is met kletsen op ZZP declaratie basis, dan vraag je er toch om
Complex kletsen , 8)7
Het is beter voor u als u hier blijft wonen en niet naar andere gemeente gaan he , of bent U niet tevreden over het steunkous aantrekken dan ?
Nou doe maar rustig aan hoor vandaag, ja ik schrijf wel een uurtje extra he


Steunkous uittrekken, dat deed ik vroeger bij mijn moeder voordat er zorg ZZP ers bestonden
wat een economie hebben we tegenwoordig, allemaal gecreëerde baantjes ,
een dienstenmaatschappij noemen ze dat geloof ik
[..]

.

Maar goed dat de ouderen er ook nog een huishoudster bij krijgen van de gemeente om tegen aan te kletsen

Bij mijn broer komen er ook iedere week 3 ZZP ers over de vloer en een keukentafel gesprek dame
, de kletst ook graag

Nu krijg je weer opmerkingen, als waarom neem je dan je broer niet in huis. -O-

Nou dan krijg je een korting van Hr Blok op de AOW van 800 euro netto ,
dat mag namelijk niet , iedereen moet alleen blijven wonen in een veel te grote woning

En Chadi is het daar volledig mee eens

Lang leve de marktwerking en het rondpompen van miljarden door de overheid
Vroeger was er ook geen kinderopvang , als je te laat ws voor het avondeten dan was het koud
Waarom komen er 3 zzp'ers bij je broer langs? Waarvoor eigenlijk?
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:55:37 #261
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199512988
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:31 schreef torentje het volgende:

[..]
O ik heb ook geen hekel aan die ruimte woonkamer en mijn tuin en het park voor de deur, maar op zolder kom ik net , de voorste kamer ook niet ,

Ik weet haast zeker dat bijna iedere alleenstaande A.O.W er het wel prettig vindt om een ruime eengezinswoning te hebben om in te wonen.
Daarbij als twee personen het goed met elkaar kunnen vinden dan hebben die geen tot weinig geld nodig, want dan hebben zij altijd nog elkaar en dat is veel waardevoller dan geld.
Dan zou men die strafkorting voor samenwonen dus gewoon irrelevant vinden. Of denk jij van niet en waarom?
Ik ken mensen die gescheiden zijn en een condo in Spanje hebben en een van hen heeft zich laten uitschrijven uit de GBA hier en die wonen deels hier en deels daar
Beiden ontvangen dan AOW alleenstaande, het scheelt voor een stel wei l 10.000 NETTO he per jaar

En mensen die een relatie i hebben gaan dus niet samenwonen , de financiële straf op samenwonen is hoog
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 19 mei 2021 @ 22:57:48 #262
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199513013
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:44 schreef Chadi het volgende:

[..]

Waarom komen er 3 zzp'ers bij je broer langs? Waarvoor eigenlijk?
er is een zuster voor zijn benen in te smeren die komt op maandag , dan een schoonmaakster 2,5 uur per week en dan is er nog een persoon voor iets

Die vind dat leuk al die dames over de vloer
Ik heb geen tijd voor dat gezeur

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 19-05-2021 23:08:57 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199513191
quote:
Op woensdag 19 mei 2021 22:57 schreef michaelmoore het volgende:

Er is een zuster om zijn benen in te smeren die komt op maandag , dan een schoonmaakster 2,5 uur per week en dan is er nog een persoon voor iets.

Die vindt dat leuk al die dames over de vloer.
Ik heb geen tijd voor dat gezeur.
Daarentegen heb je tijd zat om hier aan de lopende band te komen zeuren.
  woensdag 19 mei 2021 @ 23:46:02 #264
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_199513518
Lig liever een paar maanden dood in huis dan dat ik in een bejaardentehuis zal zitten, zelfde met mijn ouders die gaan er ook nooit heen.
pi_199514381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik ken mensen die gescheiden zijn en een condo in Spanje hebben en een van hen heeft zich laten uitschrijven uit de GBA hier en die wonen deels hier en deels daar
Beiden ontvangen dan AOW alleenstaande, het scheelt voor een stel wei l 10.000 NETTO he per jaar

En mensen die een relatie i hebben gaan dus niet samenwonen , de financiële straf op samenwonen is hoog
Dan is het toch geen echte liefde tussen die twee mensen, als zij om het geld gescheiden van elkaar gaan wonen? Ik zou geen moment kunnen zonder de persoon van wie ik hou, dat is namelijk een ergere straf dan een strafkorting.
  donderdag 20 mei 2021 @ 17:04:40 #266
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199521807
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
Lig liever een paar maanden dood in huis dan dat ik in een bejaardentehuis zal zitten, zelfde met mijn ouders die gaan er ook nooit heen.
Mijn moeder is naar een bejaardenhuis gegaan toen ze 64 jaar, was nadat mijn vader was overleden, ze had het van het begin af aan erg naar de zin vooral avonds, samen eten en praten , spelletjes en gymnastiek doen

Ook organiseerde men veel uitjes met een bus en veel verjaardagen in de kantine , alles op commerciële basis

Ze heeft er 22 jaar gewoond en iedere dag was ze blij en vrolijk, ze is niet naar een verpleeghuis gegaan , ze was tot da laatste dag helder en actief, en is in het bejaardenhuis overleden.
,
Het was stil in huis na de dood van vader en toen is het huis verkocht en dat was goed afgesloten

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 20-05-2021 20:06:34 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199523427
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 17:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Mijn moeder is naar een bejaardenhuis gegaan nadat mijn vader was overleden, ze had het van het begin af aan erg naar de zin vooral avonds samen eten en praten en spelletjes en gymnastiek doen

Ook organiseerde men veeel uitjes met een bus en veel verjaardagen in de kantine

Ze heeft er 22 jaar gewoond en iedere dag was ze blij en vrolijk

Het was stil in huis en toen is het huis verkocht en dat was goed afgesloten
Je plaat blijft hangen.
  vrijdag 21 mei 2021 @ 07:56:26 #268
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199535407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 18:49 schreef t-star het volgende:

[..]

Je plaat blijft hangen.
Ik geef alleen aan dat sluiten van de bejaardenhuizen vanwege bezuinigingen , gedaan is op volstrekt onjuiste argumentatie

Nu zijn de kosten door ZZP ers , busvervoer , schoonmaak en subsidie trapliften veel en veel hoger en dat vele ouderen van soms 80+ nog steeds alleen wonen in volstrekte eenzaamheid in een hele grote huur woning,

Ik weet er te wonen die al 92 zijn en een langere straf hebben dan de moordenaar van Fortuyn en omringd worden door ZZP volk
Doordat ze niet meer buiten kunnen komen zelfstandig, een prooi zijn voor praatjes van colporteurs en ze zeer makkelijk handtekeningen zetten

De zorg ZZP ers maken hier geen melding van, want dat is volstrekt niet in hun belang
En de politiek wordt gedreven door een zucht naar marktwerking

quote:
woningbezetting
Meestal wordt de gemiddelde woningbezetting bedoeld: het gemiddeld aantal personen per woning. In Nederland daalt dit steeds verder, zodat we voor hetzelfde aantal mensen steeds meer woningen en dus ruimte nodig hebben.
een lagere bezetting per eengezinswoning van 2,2 naar 2,1 , is een grotere behoefte aan woningen van
NU - 18.000.000 / 2.2 - 8.200.000 woningen
2025 18.000.000 / 2.1 = 8.550.000 woningen
2030 18.000.000 / 2 = 9.000.000 woningen

quote:
Alle leeftijdsgroepen groeien, 65-plussers het sterkst
Volgens de bevolkingsprognose groeit Utrecht in de periode van 2019 tot 2040 met 29%. In alle
leeftijdsgroepen is een toename te zien.
Hoewel Utrecht een jonge stad is en blijft, zal de
procentueel sterkste groei plaatsvinden in de groep 65-plussers: van 36.500 in 2019 naar circa
61.500 in 2040. De groep 65-plussers neemt daarmee met bijna 25.000 inwoners toe (+68


[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 22-05-2021 16:56:13 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 23 mei 2021 @ 12:20:46 #269
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199578171
https://www.informatielangdurigezorg.nl/onderwerpen/wmo

en maar klagen over de enorme tekorten bij de gemeentes inzake de WMO ,
Het ophokken van alleenstaande bejaarden ieder in hun eigen eengezinswoning ,
dat kost per bejaarde een godsvermogen aan ZZP ers
Ze krijgen 800 euro AOW strafkorting op samenwonen dus ze blijven echt beschikbaar voor de ZZP business
Haal Den Uyl maar terug, die weet wel hoe het moet , die doet het zonder marktwerking

https://www.vpro.nl/buitenhof.html
quote:
Steeds meer gemeenten komen in financiële problemen. Jan van Zanen, burgemeester van Den Haag maar ook voorzitter van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, maakt zich grote zorgen.
https://www.informatielangdurigezorg.nl/onderwerpen/pgb-voor-wmo


quote:
Persoonlijk gesprek ('keukentafelgesprek')
Uw gemeente nodigt u uit om hierover te praten.
Gemeenten kunnen dit gesprek zelf voeren.
Of ze regelen dat een andere organisatie dit voor hen doet. In veel gemeenten doen medewerkers van een sociale wijkteam de gesprekken.
Dit gesprek wordt vaak 'keukentafelgesprek' genoemd.

Hulp bij het gesprek met de gemeente
Een cliëntondersteuner kan u ondersteunen tijdens het gesprek. De hulp van de cliëntondersteuner is gratis.

Tips om het gesprek voor te bereiden
Zo Zorg Ik: hulp om u voor te bereiden op een gesprek met de gemeente.
Mantelzorg.nl: tips voor mantelzorgers voor een keukentafelgesprek.


[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2021 07:55:21 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:47:46 #270
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199631374
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

In de wijkverpleging werken de minste zzp'ers.

Dus jouw voorstel voor meer verpleeghuizen trekt meer zzp'ers aan. Je praat over dingen waar je totaal geen verstand van hebt.
nee niet meer verpleeg huizen,
Bejaarden centra of anders genoemd collectief wonen met centrale kantine
Zoals mij moeder zei als bij mij was geweest en weer vertrok op de fiets
, ik ga nu gauw naar Het Huis , ze gaan straks eten '

Dan bedoelde ze de mensen waar ze altijd mee aan tafel zat

Dus ouderenhuis is een beter woord
Verpleegd werd er daar niet

https://www.telegraaf.nl/(...)lachtofferrol-hangen

Misschien moeten we op zoek naar andere woonvormen

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2021 23:45:12 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2021 @ 23:14:55 #271
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199649926
:|W ben je nu nog steeds bezig ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_199658730
Hond zal toch wel geblaft hebben ? Snap niet dat niemand dat gehoord heeft, tenzij hij vrijstaand en afgelegen woonde maar die indruk heb ik niet.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 08:49:06 #273
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199666526
quote:
88s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:14 schreef just me het volgende:
:|W ben je nu nog steeds bezig ?
hoezo , vind je het een interessant topic geworden ?
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)uatie/huishoudens-nu

Je zou je af kunnen vragen, moet ieder eenpersoonshuishouden perse een 5 kamer eengezinswoning bezet houden of zijn er ook andere woonvormen te bedenken , een tussenvorm van pension en privé verblijf
een ouderen huis ofzo, het vroegere bejaarden huis
Ouderen willen niet weggestopt worden in een hokje in de 3 de Atjehstraat drie hoog achter.
Wel comfortabel wonen maar niet de lasten van zelf koken en wassen, dus deze diensten apart op commerciële basis aan te bieden
Dus stel gaat de persoon dan 1 maand met vakantie met een huisgenoot, of 2 maand alleen in de winter , dan worden er geen aanvullende diensten afgenomen
Want als we zo doorgaan dan zijn er 9.000.000 eengezinswoningen nodig over 5 jaar
quote:
Hoeveel huishoudens zijn er in Nederland?
Begin 2020 waren er 8,0 miljoen particuliere huishoudens in Nederland, waarvan 3,1 miljoen eenpersoonshuishoudens.
Gemiddeld wonen er 2,14 mensen in een Nederlands huishouden, in 1960 was de gemiddelde huishoudensgrootte nog 3,56.
Door deze zogenaamde 'huishoudensverdunning' is het aantal huishoudens veel sneller gegroeid dan de bevolking.


[ Bericht 16% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2021 13:10:54 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Beste debater 2022 zaterdag 29 mei 2021 @ 12:41:01 #274
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199668275
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 29 mei 2021 @ 13:10:28 #275
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199668501
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
:')
jij gaat je pensioen niet halen denk ik, dus voor jou telt dit topic niet

Ik ben deze winter 3,5 maand in Afrika en dan staat het hele huis hier dus leeg ,
k blijf het een vreemde zaak vinden met de woningnood van jongeren

Komt op mij over dat de regering de wooncrisis perse in stand wil houden en veroorzaakt heeft
Heeft helemaal niets met immigratie of bevolkingsgroei te maken , want dat zijn veelal tijdelijke inschrijvingen van mede EU bewoners voor UWV die helemaal niet daadwerkelijk in Nederland wonen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 29-05-2021 14:08:04 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199668710
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

hoezo , vind je het een interessant topic geworden ?
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)uatie/huishoudens-nu

Je zou je af kunnen vragen, moet ieder eenpersoonshuishouden perse een 5 kamer eengezinswoning bezet houden of zijn er ook andere woonvormen te bedenken , een tussenvorm van pension en privé verblijf
een ouderen huis ofzo, het vroegere bejaarden huis
Sommige eenpersoonshuishoudens vinden het waarschijnlijk veel leuker als ze meerdere kamers ter beschikking hebben in de woning, hebben ze tenminste ruimte en ook kunnen zij dan nooit depressief worden van andere mensen die de woning naar hun eigen smaak zouden willen inrichten.
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2021 @ 09:13:05 #277
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199679467
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 08:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

hoezo , vind je het een interessant topic geworden ?

nee niet bepaald! Je valt constant in herhaling en je denkt dat jouw mening zaligmakend is.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 30 mei 2021 @ 09:33:06 #278
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199679579
quote:
88s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:13 schreef just me het volgende:

[..]

nee niet bepaald! Je valt constant in herhaling en je denkt dat jouw mening zaligmakend is.
Ik heb jouw mening niet gezien nog
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2021 @ 09:53:47 #279
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199679700
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:33 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik heb jouw mening niet gezien nog
Nee, omdat het topic over iets anders ging, nl dat iemand na maanden dood in zijn woning was gevonden en jij zit maar te zeuren over bejaardenhuizen, verzorgingshuizen, zzp-ers en dat soort dingen. Oh ja en dat je 3 maanden naar Afrika gaat.

:W veel plezier daar
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 30 mei 2021 @ 09:55:09 #280
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199679711
quote:
88s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:53 schreef just me het volgende:

[..]

Nee, omdat het topic over iets anders ging, nl dat iemand na maanden dood in zijn woning was gevonden en jij zit maar te zeuren over bejaardenhuizen, verzorgingshuizen, zzp-ers en dat soort dingen. Oh ja en dat je 3 maanden naar Afrika gaat.

:W veel plezier daar
Jij hebt dus geen mening
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2021 @ 10:00:36 #281
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199679750
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:55 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Jij hebt dus geen mening
dat is jouw mening
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 30 mei 2021 @ 10:10:23 #282
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199679810
quote:
88s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:00 schreef just me het volgende:

[..]

dat is jouw mening
Laat me raden

Jij bent ook een van de duizenden zorg ZZP ers die hun werk verdienen met ouderenzorg via de gemeente en met hun leaseauto de hele dag door de stad crossen op declaratiebasis
Jij hebt nu angst dat ouderen elkaar ontmoeten en elkaar gaan helpen of collectief een hulp inschakelen

Het aloude verdeel en heers scenario
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2021 @ 10:15:08 #283
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199679845
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Laat me raden

Jij bent ook een van de duizenden zorg ZZP ers die hun werk verdienen met ouderenzorg via de gemeente en met hun leaseauto de hele dag door de stad crossen op declaratiebasis
Jij hebt nu angst dat ouderen elkaar ontmoeten en elkaar gaan helpen of collectief een hulp inschakelen

Het aloude verdeel en heers scenario
_O- _O- _O- _O- _O-

mis!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 30 mei 2021 @ 10:22:37 #284
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199679923
quote:
88s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:15 schreef just me het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

mis!
Dus je hebt totaal geen mening
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2021 @ 10:26:06 #285
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199679967
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dus je hebt totaal geen mening
_O_ _O_

het is goed met je, jij bent een enorme doordrammert, bah
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 30 mei 2021 @ 10:30:30 #286
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199680027
quote:
88s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:26 schreef just me het volgende:

[..]

_O_ _O_

het is goed met je, jij bent een enorme doordrammert, bah
waarom reageer je dan steeds, ?
Als je geen mening hebt dan moet je niet in een topic reageren
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2021 @ 10:42:40 #287
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_199680160
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

waarom reageer je dan steeds, ?
Als je geen mening hebt dan moet je niet in een topic reageren
oh en dat bepaal jij :|W

ik post waar ik wil en hoe ik wil
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 30 mei 2021 @ 11:09:33 #288
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199680574
quote:
88s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:42 schreef just me het volgende:

[..]

oh en dat bepaal jij :|W

ik post waar ik wil en hoe ik wil
Ok nou reageer maar dan

Ik vraag me af waarom iedere alleenstaande AOW / WAO er , die vaak ieder jaar 5 maand in het buitenland doorbrengt perse een grote eengezinswoning bezet moet houden in Nederland

Ik zelf doe de zolder en twee kamers op slot en mijn familie idem dito,
en mocht ik niet meer boven kunnen komen tzt dan maak ik van de garage een slaapkamer
Een subsidie traplift hoef ik niet

De bevolkingsgroei of immigratie is helemaal niet relevant voor het aantal te bouwen woningen
Het aantal huishoudens is dat wel
Waarom heeft de overheid dan de bejaardenhuizen gesloten 10 jaar terug?
De overheid zei men wil voortaan thuis blijven wonen , maar een ouderenhuis is ook een thuis
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)uatie/huishoudens-nu
quote:
Door deze zogenaamde 'huishoudensverdunning' is het aantal huishoudens veel sneller gegroeid dan de bevolking.
quote:
Hoeveel mensen wonen alleen?
Begin 2020 woonden er 3,1 miljoen mensen alleen.
Daarmee heeft 18 procent van de inwoners een eenpersoonshuishouden.
De meeste mensen in Nederland wonen echter samen met anderen, in een gezin met kinderen, met een partner of als alleenstaande ouder in een eenoudergezin.


[ Bericht 9% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2021 12:16:23 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Beste debater 2022 zondag 30 mei 2021 @ 21:56:42 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199688629
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

jij gaat je pensioen niet halen denk ik, dus voor jou telt dit topic niet

Ik ben deze winter 3,5 maand in Afrika en dan staat het hele huis hier dus leeg ,
k blijf het een vreemde zaak vinden met de woningnood van jongeren

Komt op mij over dat de regering de wooncrisis perse in stand wil houden en veroorzaakt heeft
Heeft helemaal niets met immigratie of bevolkingsgroei te maken , want dat zijn veelal tijdelijke inschrijvingen van mede EU bewoners voor UWV die helemaal niet daadwerkelijk in Nederland wonen
Waarom zou ik mijn pensioen niet halen?

Verder: verkoop je huis en ga kleiner wonen als je het zo erg vindt voor de jongeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 30 mei 2021 @ 21:59:32 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199688663
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Laat me raden

Jij bent ook een van de duizenden zorg ZZP ers die hun werk verdienen met ouderenzorg via de gemeente en met hun leaseauto de hele dag door de stad crossen op declaratiebasis
Jij hebt nu angst dat ouderen elkaar ontmoeten en elkaar gaan helpen of collectief een hulp inschakelen

Het aloude verdeel en heers scenario
Waar lees je dat?

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 31-05-2021 02:40:36 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 30 mei 2021 @ 22:00:56 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199688673
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ok nou reageer maar dan

Ik vraag me af waarom iedere alleenstaande AOW / WAO er , die vaak ieder jaar 5 maand in het buitenland doorbrengt perse een grote eengezinswoning bezet moet houden in Nederland

Ik zelf doe de zolder en twee kamers op slot en mijn familie idem dito,
en mocht ik niet meer boven kunnen komen tzt dan maak ik van de garage een slaapkamer
Een subsidie traplift hoef ik niet

De bevolkingsgroei of immigratie is helemaal niet relevant voor het aantal te bouwen woningen
Het aantal huishoudens is dat wel
Waarom heeft de overheid dan de bejaardenhuizen gesloten 10 jaar terug?
De overheid zei men wil voortaan thuis blijven wonen , maar een ouderenhuis is ook een thuis
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)uatie/huishoudens-nu
[..]

[..]

Vaak 5 maanden in het buitenland vertoeft???

:') :') :')

Dat bezet houden is verder een keuze: verkoop je huis en ga kleiner wonen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 31 mei 2021 @ 08:11:11 #292
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199690645
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vaak 5 maanden in het buitenland vertoeft???

:') :') :')

Dat bezet houden is verder een keuze: verkoop je huis en ga kleiner wonen.
Dan hou je een kleinere woning bezet , wie schiet daar iets mee op??
ik niet he

ik helemaaal niet
op de 3 Atjehstraat drie hoog achter, gaan wonen zeker , nee zo flexibel ben ik niet meer
En dat wil ik mijn ZZP ers niet aan gaan doen

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 31-05-2021 08:27:36 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 2 juni 2021 @ 18:12:04 #293
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199720518
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 13:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

In de wijkverpleging werken de minste zzp'ers.
Dus jouw voorstel voor meer bejaardenhuizen trekt meer zzp'ers aan.

Je praat over dingen waar je totaal geen verstand van hebt.
https://www.bd.nl/brabant(...)F%2Fwww.google.nl%2F


quote:
Alsjeblíeft, mogen we het bejaardenhuis terug?
DEN BOSCH - 'Oliedom', zeggen huisartsen over het schrappen van het aloude bejaardenhuis.

Want nu zit er een gapend gat tussen thuis wonen en het verpleeghuis, is er onvoldoende zorg voor kwetsbare ouderen.
Die voelen zich in de steek gelaten.

Zoals Piet uit Alphen en Harry en Gerda uit Waalwijk.


[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 02-06-2021 22:08:40 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199804211
Misschien ben ik wel keihard maar als je als volwassen man niet eens een bericht van je kids of buren of vrienden krijgt hoe het met je gaat dan ben je wel een lul in je leven geweest
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')