Waar gaat dit overquote:Op maandag 10 mei 2021 15:46 schreef blackswangreen het volgende:
Ik had dit even gemist, en ik weet niet of er cht OPHEF was, maar zo ja: jeeeeezus...
[ twitter ]
Volgens mij over dat de naam Montenegro beledigend zou zijn voor de zwarte bevolking.quote:
De naam van Montenegro... maar het is zo ridicuul dat het wel een troll zal zijn die woke culture belachelijk wil maken.quote:
Vind het vocaal niet zo sterk klinken btwquote:
Het doet me een beetje denken aan Ani Lorak maar dan zonder de spiegels?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:50 schreef molloot200 het volgende:
https://eurovision.tv/gallery/moldova-first-rehearsal-2021
Ik snap niet dat dit na Polen is gezet in de running order eigenlijk
Volgens mij begon het met een Amerikaanse youtuber die klaagde over de naam, maar ik dacht ook dat dat een grap was.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De naam van Montenegro... maar het is zo ridicuul dat het wel een troll zal zijn die woke culture belachelijk wil maken.
Ik ook, ik wilde dansende ijsjes en cakes zienquote:Op maandag 10 mei 2021 15:57 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het zo raar, had echt zo'n hele zoete wereld verwacht, overdreven veel dingen op het podium enzo.
Ja, heel veel te veel 80s vibes qua kleuren en zo.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:59 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Moet trouwens zeggen, dat al die uptempo zangeressen wel een vergelijkbare staging hebben.
Stamt uit een video van een (zwarte) Amerikaanse YouTuber die naar filmpjes van eurovisie ging kijken en ziedend werd over de naam van het land.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De naam van Montenegro... maar het is zo ridicuul dat het wel een troll zal zijn die woke culture belachelijk wil maken.
Oh nee was Matt sorryquote:Op maandag 10 mei 2021 15:58 schreef Meridiaan het volgende:
Wiwi heeft het nu over de organisatie in Rotterdam
Yup, gebaseerd op de naam Kirkorov, de videoclip en de promoactiviteiten is dit toch een beetje alsof je met je blinddoek om denkt in een spannende SM-kelder te belanden en als je 'm afdoet dat je dan in de ballenbak van de IKEA bent beland.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:57 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het zo raar, had echt zo'n hele zoete wereld verwacht, overdreven veel dingen op het podium enzo.
Ik zat al te zoeken, ik dacht dat mijn stream achterliep oidquote:Op maandag 10 mei 2021 16:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh nee was Matt sorry![]()
Hij was best lyrisch, behalve over het punt dat er pas om 0930 uur pas ingecheckt kan worden en dat voor hem te laat is. Is het bekende puntje wat ik eerder heb gelezen.
Deze vergelijkingquote:Op maandag 10 mei 2021 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, gebaseerd op de naam Kirkorov, de videoclip en de promoactiviteiten is dit toch een beetje alsof je met je blinddoek om denkt in een spannende SM-kelder te belanden en als je 'm afdoet dat je dan in de ballenbak van de IKEA bent beland.
Dus: nit je blinddoek afdoenquote:Op maandag 10 mei 2021 16:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, gebaseerd op de naam Kirkorov, de videoclip en de promoactiviteiten is dit toch een beetje alsof je met je blinddoek om denkt in een spannende SM-kelder te belanden en als je 'm afdoet dat je dan in de ballenbak van de IKEA bent beland.
Ik kan het amper geloven, maar ook weer wel. Laten we het hopen dat de Nederlandse twitterpolizei het niet onder ogen krijgt, je moet het ze niet te makkelijk makenquote:Op maandag 10 mei 2021 16:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Stamt uit een video van een (zwarte) Amerikaanse YouTuber die naar filmpjes van eurovisie ging kijken en ziedend werd over de naam van het land.
Jaa klopt, en er kwam eerder vandaag een vrijwilliger vragen of alles naar wens was en hij had het aangekaart. En ze gingen de opening wijzigen naar 9:15. Hij vond dat heel goed aan de organisatie, dat ze klachten serieus nemenquote:Op maandag 10 mei 2021 16:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oh nee was Matt sorry![]()
Hij was best lyrisch, behalve over het punt dat er pas om 0930 uur pas ingecheckt kan worden en dat voor hem te laat is. Is het bekende puntje wat ik eerder heb gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |