SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nja, ik heb wel gewoon een lange broek aan, maar ik heb alleen een korte fietsbroek en korte wandelbroek mee.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je paar dagen weg. Nou ja zal ook niet nodig zijn. Hier is het afgekoeld door de regen net. Trekt straks wel weer bij gok ik
Even kijken of daar een webcam hangt.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit op een terras op de nieuwe binnenweg :p
Ik zit hier met een vestje aanquote:Op maandag 10 mei 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik heb wel gewoon een lange broek aan, maar ik heb alleen een korte fietsbroek en korte wandelbroek mee.
Lekkerquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis.
Gewoon 2 uur!! eerder dan gebruikelijk![]()
![]()
![]()
Met maar 25 stuks is dat niet heel gekquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis.
Gewoon 2 uur!! eerder dan gebruikelijk![]()
![]()
![]()
Kijken of je een bitterbal aan de koffie zietquote:Op maandag 10 mei 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken of daar een webcam hangt.
Zwaai eens.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijken of je een bitterbal aan de koffie ziet
Ja. ik heb wel de uren moeten inleveren. Maar op zich wel lekker ja..quote:
Nee precies. Had nog een beetje gehoopt op binnenwerk cq voorbereidingswerk voor morgen, maar dat was er (nog) niet..quote:
Tegenover Bram Ladagequote:Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit op een terras op de nieuwe binnenweg :p
Waarom werk je weer niet?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
2,5 uurtjes gemtb’t. Warm, koud, zon, wind, van alles wat.
Oh ik dacht je krijgt gewoon betaalt en kunt 2u eerder naar huis.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb wel de uren moeten inleveren. Maar op zich wel lekker ja..
[..]
Nee precies. Had nog een beetje gehoopt op binnenwerk cq voorbereidingswerk voor morgen, maar dat was er (nog) niet..
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Zit ik hier als een downie in de wilde weg te zwaaien
Business as usual dus.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Zit ik hier als een downie in de wilde weg te zwaaien
Ik krijg er ook voor betaald hoor. Maar moet 2 uur verlof inleveren. Gelukkig heb ik meer dan genoeg verlofuren staan..quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht je krijgt gewoon betaalt en kunt 2u eerder naar huis.
Alsof een bitterbal al niet genoeg opvaltquote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.
Deel linkje dan, eens kijken of ze een beetje soepel in de heupen is vandaag.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |