SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nja, ik heb wel gewoon een lange broek aan, maar ik heb alleen een korte fietsbroek en korte wandelbroek mee.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je paar dagen weg. Nou ja zal ook niet nodig zijn. Hier is het afgekoeld door de regen net. Trekt straks wel weer bij gok ik
Even kijken of daar een webcam hangt.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit op een terras op de nieuwe binnenweg :p
Ik zit hier met een vestje aanquote:Op maandag 10 mei 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik heb wel gewoon een lange broek aan, maar ik heb alleen een korte fietsbroek en korte wandelbroek mee.
Lekkerquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis.
Gewoon 2 uur!! eerder dan gebruikelijk![]()
![]()
![]()
Met maar 25 stuks is dat niet heel gekquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis.
Gewoon 2 uur!! eerder dan gebruikelijk![]()
![]()
![]()
Kijken of je een bitterbal aan de koffie zietquote:Op maandag 10 mei 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken of daar een webcam hangt.
Zwaai eens.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijken of je een bitterbal aan de koffie ziet
Ja. ik heb wel de uren moeten inleveren. Maar op zich wel lekker ja..quote:
Nee precies. Had nog een beetje gehoopt op binnenwerk cq voorbereidingswerk voor morgen, maar dat was er (nog) niet..quote:
Tegenover Bram Ladagequote:Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit op een terras op de nieuwe binnenweg :p
Waarom werk je weer niet?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
2,5 uurtjes gemtb’t. Warm, koud, zon, wind, van alles wat.
Oh ik dacht je krijgt gewoon betaalt en kunt 2u eerder naar huis.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb wel de uren moeten inleveren. Maar op zich wel lekker ja..
[..]
Nee precies. Had nog een beetje gehoopt op binnenwerk cq voorbereidingswerk voor morgen, maar dat was er (nog) niet..
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Zit ik hier als een downie in de wilde weg te zwaaien
Business as usual dus.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik krijg er ook voor betaald hoor. Maar moet 2 uur verlof inleveren. Gelukkig heb ik meer dan genoeg verlofuren staan..quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht je krijgt gewoon betaalt en kunt 2u eerder naar huis.
Alsof een bitterbal al niet genoeg opvaltquote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.
Deel linkje dan, eens kijken of ze een beetje soepel in de heupen is vandaag.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.
De toiletdameheer?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc en die man houdt niet op met praten
De meneer waar ik nu mee in gesprek ben, ik was de afspraak helemaal vergeten in mijn outlook te zettenquote:
Heb vorige week ook gewoon gewerkt.quote:
Straks is hij niet de enige die niet op kan houden...quote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je Ede gehaald zonder diarree?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er eens een Fok-meet aan die weg in Rotterdam, bij zo'n all you can eat-toko met Indiaas.
Mensen die je aanspreken als je onderweg naar de wc bent zijn de aller ergstequote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat kloptquote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Straks is hij niet de enige die niet op kan houden...
Moeten we je even bellen? Dan kun je zeggen dat je een dringend gesprek hebtquote:Op maandag 10 mei 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meneer waar ik nu mee in gesprek ben, ik was de afspraak helemaal vergeten in mijn outlook te zetten![]()
Domme ik.
Ja, wonder boven wonder. Volgens mij heeft niemand er last van gehad.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Ede gehaald zonder diarree?
Gelukkig is het gesprek afgelopenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we je even bellen? Dan kun je zeggen dat je een dringend gesprek hebt
Gelukkig spreken mensen mij weinig aan, dat durven de meesten nietquote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die je aanspreken als je onderweg naar de wc bent zijn de aller ergste
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus je stelt je gewoon aan met je tandpijn?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
Geen gaatje![]()
Wel een ontblote tandwortel
Mehquote:Op maandag 10 mei 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
Geen gaatje![]()
Wel een ontblote tandwortel
Ben je zo engquote:Op maandag 10 mei 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig spreken mensen mij weinig aan, dat durven de meesten niet
Voor 10.00 uur welquote:
Nee. Doet gewoon zeerquote:Op maandag 10 mei 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je stelt je gewoon aan met je tandpijn?
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die je aanspreken als je onderweg naar de wc bent zijn de aller ergste
ik werd laatst om 6:30 al gebeld met problemen van de nachtdienst. Ik merk dat ik minimaal 2 koffie nodig heb voordat ik dat soort gesprekken wil voerenquote:
aan de rand van de Veluwezoom.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 10 mei 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd laatst om 6:30 al gebeld met problemen van de nachtdienst. Ik merk dat ik minimaal 2 koffie nodig heb voordat ik dat soort gesprekken wil voeren
In deze barre tijden telt het zeker als vakantie.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de rand van de Veluwezoom.
Is maar 3 dagen, dus echt vakantie kun je het niet noemen
Heul welquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de rand van de Veluwezoom.
Is maar 3 dagen, dus echt vakantie kun je het niet noemen
Dan zit er al 2 uur op. Prima tijd om het over het weekend te hebbenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikOok zo fijn als collega's op maandag gelijk om 9.01 het willen hebben over je weekend.
Ik moet dan altijd even diep graven..
Heyyyy U hier ;Dquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikOok zo fijn als collega's op maandag gelijk om 9.01 het willen hebben over je weekend.
Ik moet dan altijd even diep graven..
Ik nog maar 1 uur en dan heb ik nog 1 uur nodig om te acclimatiserenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zit er al 2 uur op. Prima tijd om het over het weekend te hebben
Om om vier uur weer uit te schakelen voor de dag.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog maar 1 uur en dan heb ik nog 1 uur nodig om te acclimatiserener zijn dagen geweest dat ik pas rond 15.45 gezellig mee ging babbelen
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog maar 1 uur en dan heb ik nog 1 uur nodig om te acclimatiserener zijn dagen geweest dat ik pas rond 15.45 gezellig mee ging babbelen
Ik ging meestal om half 5 weg, dus ik was een hele gezellige collegaquote:Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om om vier uur weer uit te schakelen voor de dag.
Ik hier? Hier is het gezellig, in die andere sc praten ze nog steeds over Braddie.quote:
Heb net een pan met knakworstjes opgezetquote:
Over wie?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hier? Hier is het gezellig, in die andere sc praten ze nog steeds over Braddie.
Ga jij je wortel nou maar weer bedekkenquote:
Ja, geen idee wie dat is.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb net een pan met knakworstjes opgezet
[..]
Over wie?
Jij hebt meer iets aan een nieuwe footquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb net een pan met knakworstjes opgezet
[..]
Over wie?
Niet zo zeuren meer danquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, er zat nutella aan mijn beeldscherm.
#fatty
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wat in je gaatje hebben soms?
Bedankt voor de beeldvorming.quote:
Zegt me niks.quote:
Is dat een aanbod?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wat in je gaatje hebben soms?
Hey bollequote:Op maandag 10 mei 2021 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Lijkt wel een beetje op 1 van deze
[ afbeelding ]
Lekkere dikke zeug van mequote:
Ouwe zeugnietquote:
Hoe is het in Bulgarije? Beetje prima weer?quote:
Zo reageer je nou nooit op mijquote:
Sorry verschil moet er zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het in Bulgarije? Beetje prima weer?
[..]
Zo reageer je nou nooit op mij
He hallo!tjesquote:
Ja oke dat is waarquote:
Ja prima, m'n baas middelvinger gegeven en volledig gaan freelancen. Katje van 24 uur oud gevonden en het nu 3,5 week later nog steeds prima. Tussendoor verjaardag gehad en in de regel gewoon een beetje vreten en zuipen natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het in Bulgarije? Beetje prima weer?
[..]
Zo reageer je nou nooit op mij
Zie hierbovenquote:
Ik had de foto's gezien idd. Je bent wel echt een held hoor met je straatbeestjes altijd.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
Katje van 24 uur oud gevonden en het nu 3,5 week later nog steeds prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |