SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nja, ik heb wel gewoon een lange broek aan, maar ik heb alleen een korte fietsbroek en korte wandelbroek mee.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Voor je paar dagen weg. Nou ja zal ook niet nodig zijn. Hier is het afgekoeld door de regen net. Trekt straks wel weer bij gok ik
Even kijken of daar een webcam hangt.quote:Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit op een terras op de nieuwe binnenweg :p
Ik zit hier met een vestje aanquote:Op maandag 10 mei 2021 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik heb wel gewoon een lange broek aan, maar ik heb alleen een korte fietsbroek en korte wandelbroek mee.
Lekkerquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis.
Gewoon 2 uur!! eerder dan gebruikelijk![]()
![]()
![]()
Met maar 25 stuks is dat niet heel gekquote:Op maandag 10 mei 2021 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis.
Gewoon 2 uur!! eerder dan gebruikelijk![]()
![]()
![]()
Kijken of je een bitterbal aan de koffie zietquote:Op maandag 10 mei 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even kijken of daar een webcam hangt.
Zwaai eens.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijken of je een bitterbal aan de koffie ziet
Ja. ik heb wel de uren moeten inleveren. Maar op zich wel lekker ja..quote:
Nee precies. Had nog een beetje gehoopt op binnenwerk cq voorbereidingswerk voor morgen, maar dat was er (nog) niet..quote:
Tegenover Bram Ladagequote:Op maandag 10 mei 2021 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Ik zit op een terras op de nieuwe binnenweg :p
Waarom werk je weer niet?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
2,5 uurtjes gemtb’t. Warm, koud, zon, wind, van alles wat.
Oh ik dacht je krijgt gewoon betaalt en kunt 2u eerder naar huis.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik heb wel de uren moeten inleveren. Maar op zich wel lekker ja..
[..]
Nee precies. Had nog een beetje gehoopt op binnenwerk cq voorbereidingswerk voor morgen, maar dat was er (nog) niet..
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Zit ik hier als een downie in de wilde weg te zwaaien
Business as usual dus.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Ik krijg er ook voor betaald hoor. Maar moet 2 uur verlof inleveren. Gelukkig heb ik meer dan genoeg verlofuren staan..quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht je krijgt gewoon betaalt en kunt 2u eerder naar huis.
Alsof een bitterbal al niet genoeg opvaltquote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.
Deel linkje dan, eens kijken of ze een beetje soepel in de heupen is vandaag.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klim op de tafel, dan weet ik het zeker.
De toiletdameheer?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet naar de wc en die man houdt niet op met praten
De meneer waar ik nu mee in gesprek ben, ik was de afspraak helemaal vergeten in mijn outlook te zettenquote:
Heb vorige week ook gewoon gewerkt.quote:
Straks is hij niet de enige die niet op kan houden...quote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je Ede gehaald zonder diarree?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was er eens een Fok-meet aan die weg in Rotterdam, bij zo'n all you can eat-toko met Indiaas.
Mensen die je aanspreken als je onderweg naar de wc bent zijn de aller ergstequote:Op maandag 10 mei 2021 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat kloptquote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Straks is hij niet de enige die niet op kan houden...
Moeten we je even bellen? Dan kun je zeggen dat je een dringend gesprek hebtquote:Op maandag 10 mei 2021 12:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De meneer waar ik nu mee in gesprek ben, ik was de afspraak helemaal vergeten in mijn outlook te zetten![]()
Domme ik.
Ja, wonder boven wonder. Volgens mij heeft niemand er last van gehad.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je Ede gehaald zonder diarree?
Gelukkig is het gesprek afgelopenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we je even bellen? Dan kun je zeggen dat je een dringend gesprek hebt
Gelukkig spreken mensen mij weinig aan, dat durven de meesten nietquote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die je aanspreken als je onderweg naar de wc bent zijn de aller ergste
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
Dus je stelt je gewoon aan met je tandpijn?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
Geen gaatje![]()
Wel een ontblote tandwortel
Mehquote:Op maandag 10 mei 2021 12:19 schreef datismijnmening het volgende:
Geen gaatje![]()
Wel een ontblote tandwortel
Ben je zo engquote:Op maandag 10 mei 2021 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig spreken mensen mij weinig aan, dat durven de meesten niet
Voor 10.00 uur welquote:
Nee. Doet gewoon zeerquote:Op maandag 10 mei 2021 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dus je stelt je gewoon aan met je tandpijn?
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die je aanspreken als je onderweg naar de wc bent zijn de aller ergste
ik werd laatst om 6:30 al gebeld met problemen van de nachtdienst. Ik merk dat ik minimaal 2 koffie nodig heb voordat ik dat soort gesprekken wil voerenquote:
aan de rand van de Veluwezoom.quote:
Ja, dat snap ikquote:Op maandag 10 mei 2021 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd laatst om 6:30 al gebeld met problemen van de nachtdienst. Ik merk dat ik minimaal 2 koffie nodig heb voordat ik dat soort gesprekken wil voeren
In deze barre tijden telt het zeker als vakantie.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de rand van de Veluwezoom.
Is maar 3 dagen, dus echt vakantie kun je het niet noemen
Heul welquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan de rand van de Veluwezoom.
Is maar 3 dagen, dus echt vakantie kun je het niet noemen
Dan zit er al 2 uur op. Prima tijd om het over het weekend te hebbenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikOok zo fijn als collega's op maandag gelijk om 9.01 het willen hebben over je weekend.
Ik moet dan altijd even diep graven..
Heyyyy U hier ;Dquote:Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikOok zo fijn als collega's op maandag gelijk om 9.01 het willen hebben over je weekend.
Ik moet dan altijd even diep graven..
Ik nog maar 1 uur en dan heb ik nog 1 uur nodig om te acclimatiserenquote:Op maandag 10 mei 2021 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan zit er al 2 uur op. Prima tijd om het over het weekend te hebben
Om om vier uur weer uit te schakelen voor de dag.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog maar 1 uur en dan heb ik nog 1 uur nodig om te acclimatiserener zijn dagen geweest dat ik pas rond 15.45 gezellig mee ging babbelen
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nog maar 1 uur en dan heb ik nog 1 uur nodig om te acclimatiserener zijn dagen geweest dat ik pas rond 15.45 gezellig mee ging babbelen
Ik ging meestal om half 5 weg, dus ik was een hele gezellige collegaquote:Op maandag 10 mei 2021 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Om om vier uur weer uit te schakelen voor de dag.
Ik hier? Hier is het gezellig, in die andere sc praten ze nog steeds over Braddie.quote:
Heb net een pan met knakworstjes opgezetquote:
Over wie?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hier? Hier is het gezellig, in die andere sc praten ze nog steeds over Braddie.
Ga jij je wortel nou maar weer bedekkenquote:
Ja, geen idee wie dat is.quote:Op maandag 10 mei 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb net een pan met knakworstjes opgezet
[..]
Over wie?
Jij hebt meer iets aan een nieuwe footquote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb net een pan met knakworstjes opgezet
[..]
Over wie?
Niet zo zeuren meer danquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Shit, er zat nutella aan mijn beeldscherm.
#fatty
quote:Op maandag 10 mei 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wat in je gaatje hebben soms?
Bedankt voor de beeldvorming.quote:
Zegt me niks.quote:
Is dat een aanbod?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je wat in je gaatje hebben soms?
Hey bollequote:Op maandag 10 mei 2021 12:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Lijkt wel een beetje op 1 van deze
[ afbeelding ]
Lekkere dikke zeug van mequote:
Ouwe zeugnietquote:
Hoe is het in Bulgarije? Beetje prima weer?quote:
Zo reageer je nou nooit op mijquote:
Sorry verschil moet er zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het in Bulgarije? Beetje prima weer?
[..]
Zo reageer je nou nooit op mij
He hallo!tjesquote:
Ja oke dat is waarquote:
Ja prima, m'n baas middelvinger gegeven en volledig gaan freelancen. Katje van 24 uur oud gevonden en het nu 3,5 week later nog steeds prima. Tussendoor verjaardag gehad en in de regel gewoon een beetje vreten en zuipen natuurlijk.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het in Bulgarije? Beetje prima weer?
[..]
Zo reageer je nou nooit op mij
Zie hierbovenquote:
Ik had de foto's gezien idd. Je bent wel echt een held hoor met je straatbeestjes altijd.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
Katje van 24 uur oud gevonden en het nu 3,5 week later nog steeds prima
Ach joh dat doet echt geen enorme pijn en wen er maar aan als je ouder wordt trekt je tandvlees iets naar bemensen.quote:
Is Haags echt een fatty?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:51 schreef dud0r het volgende:
Waar is trouwens die wandelende vetbol om lunch genot te roepen?
Wel wat gegroeid. Dit was ze een paar dagen terugquote:Op maandag 10 mei 2021 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had de foto's gezien idd. Je bent wel echt een held hoor met je straatbeestjes altijd.
Godverdomme wat lief.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel wat gegroeid. Dit was ze een paar dagen terug
[ afbeelding ]
Je kon vandaag wel goed zien dat het van het weekend warm is geweest en heeft geregend, onkruid in de bermen langs de wegen is gelijk een meter hoogquote:Op maandag 10 mei 2021 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Komende 2 weken nog steeds niet echt warm hier. Wedden dat we over een aantal weken ineens in 1x zo'n klap krijgen van 30 graden. Doei herfst, hallo zomer. Lente slaan we dit jaar over.
Nouja, heeft hier ook lang geduurd. Tot de laatste week van april was het matigjes. Nu gelukkig wel gewoon normale temperaturen.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2021 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:28 schreef Amarantha het volgende:
Komende 2 weken nog steeds niet echt warm hier. Wedden dat we over een aantal weken ineens in 1x zo'n klap krijgen van 30 graden. Doei herfst, hallo zomer. Lente slaan we dit jaar over.
Niet weten dat Haags 175+ kilo weegtquote:
Wat een pluizenbolquote:Op maandag 10 mei 2021 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die vrijheid had ik al, werd gewoon helemaal gek eigenaar van het bedrijf. Kwam een week of twee geleken op meeting in Bulgarije en heb hem toen gezegd maar per direct een ander te gaan zoeken. Financieel wel een stap terug maar was wel een genotquote:Op maandag 10 mei 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
Dat ziet er uit als prima temperaturen ouwe pikkenbaas.
En lekker freelancen, dan kan je makkelijker zuipen, vreten en neuken tijdens het werk
Heeft ze van mij denk ikquote:
Ik zie het ook op m'n balkon, de kamperfoelie is ineens een halve meter hogerquote:Op maandag 10 mei 2021 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kon vandaag wel goed zien dat het van het weekend warm is geweest en heeft geregend, onkruid in de bermen langs de wegen is gelijk een meter hoog
Dat is een beetje jammer van die stap terug maar zolang je niet op straat eindigt en je gewoon kan leven is het prima tochquote:Op maandag 10 mei 2021 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vrijheid had ik al, werd gewoon helemaal gek eigenaar van het bedrijf. Kwam een week of twee geleken op meeting in Bulgarije en heb hem toen gezegd maar per direct een ander te gaan zoeken. Financieel wel een stap terug maar was wel een genot
vers uit de jusquote:Op maandag 10 mei 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
K zit bij de ballenbak voor een broodje bal
1 stappie achteruit 2 vooruit dit datquote:Op maandag 10 mei 2021 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer van die stap terug maar zolang je niet op straat eindigt en je gewoon kan leven is het prima toch
Dacht dat je bij de macD in de ballenbak was gekropenquote:
Betere zaken ouwe.quote:
ik zit zonder shirt te werken. De zon staat op het raam en dan wordt het toch wel warm nu.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier in een hemdje, omdat ik het nog steeds erg warm hebKan eigenlijk echt niet, maar idc
Normaal wel, maar die zijn nu dicht vanwege corona.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
Dacht dat je bij de macD in de ballenbak was gekropen
oh ja daar mag ze nu niet in inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2021 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal wel, maar die zijn nu dicht vanwege corona.
Het regent hierquote:Op maandag 10 mei 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
ik zit zonder shirt te werken. De zon staat op het raam en dan wordt het toch wel warm nu.
Thuiswerkengenot
die zijn duurder dan ik had verwachtquote:Op maandag 10 mei 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
Voor thuis,10.000 gouden ballen bestellen![]()
https://ballenbaden.nl/collections/extra-set-balletjes
dan koelt het ook wel af.quote:
Van jou zeker :pquote:Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier komt weer een kinderachtige opmerking op.
Net over de helft dusquote:Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Bijna 11 km gelopen en ben nog niet thuis
Dan is die gehaktbal er in ieder geval wel weer vanaf gebrandquote:Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Watquote:Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef bitterbal het volgende:
Bij de stokbroden staat niet eens een stokbroodje met balquote:Op maandag 10 mei 2021 14:02 schreef dud0r het volgende:
https://www.deballentent.nl/menukaart/
Voor een ballentent hebben ze niet gigantisch veel ballenvariatie
Volgens mij snappen ze hun eigen concept niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij de stokbroden staat niet eens een stokbroodje met bal
Gatver.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Weet wat nog et ergste was?
Ze hadden pepsi
Pepsiquote:Op maandag 10 mei 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
Weet wat nog et ergste was?
Ze hadden pepsi
Nou ben ik best wel een fan van kerst he, maar nu nog je kerst UI is wel een beetje overdreven hequote:
Ik ben lui. Als je in het woordenboek lui opzoekt, staat daar een plaatje van mij bij.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ben ik best wel een fan van kerst he, maar nu nog je kerst UI is wel een beetje overdreven he
* dud0r gaat kijkenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben lui. Als je in het woordenboek lui opzoekt, staat daar een plaatje van mij bij.
Dat is een begripquote:Op maandag 10 mei 2021 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K ben bij de ballentent. Een Rotterdamse zaak bekend om hun gehaktballen
komt nu dat verhaal weer over die gozer met z'n zak tot halverwege z'n dijen?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met beste ballen
Ja, maar dat is in Den Boschquote:Op maandag 10 mei 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met beste ballen
/haags DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:
Nog steeds over dat verschil van laatst?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
weer geapp over die kassa. Heb gezegd dat ik het niet meer wil horen
ja heb gezegd dat ik het morgen wel hoor als ik op werk ben. Geouwehoer over die kassaquote:Op maandag 10 mei 2021 14:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog steeds over dat verschil van laatst?
Jeetje dacht dat dat inmiddels wel klaar was.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb gezegd dat ik het morgen wel hoor als ik op werk ben. Geouwehoer over die kassa
Koffie dan maar?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo’n warme Haagse worst? Nah, heb net geluncht.
ze proberen je gewoon geld uit afhandig te makenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ik sluit gisteren af met nul verschil en dan gaan ze nu appen weer verschil
Ballentent.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
ja maar ga nu weer de hele tijd lopen piekeren hier over. En morgen en overmorgen sta ik alleen, weer met die kutkassa van zequote:Op maandag 10 mei 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd blij dat ik een zakelijke telefoon heb. Dan hoef ik dat gezeik in mijn privétijd niet te zien.
Dit. Dan maar 2 telefoons, maar ik wil de werktelefoon uit kunnen zetten.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd blij dat ik een zakelijke telefoon heb. Dan hoef ik dat gezeik in mijn privétijd niet te zien.
Snap ikquote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ga nu weer de hele tijd lopen piekeren hier over. En morgen en overmorgen sta ik alleen, weer met die kutkassa van ze
Dit dit, honderdmaal dit.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit. Dan maar 2 telefoons, maar ik wil de werktelefoon uit kunnen zetten.
Schurken en Schavuitenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
Dit.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ik heb een dual sim. Met een dual system. Kan gewoon dat werksysteem negeren en m'n werksim uit zettenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
laat ze er maar om bidden dat ze het vindenquote:
Ik wil gewoon überhaupt niets met werk op m'n privételefoon.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een dual sim. Met een dual system. Kan gewoon dat werksysteem negeren en m'n werksim uit zetten
Preciesquote:Op maandag 10 mei 2021 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 10 mei 2021 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat ze er maar om bidden dat ze het vinden
Dat antwoorden, ze zoeken het maar uit.quote:
heb ik ook gezegd.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat antwoorden, ze zoeken het maar uit.
Ik krijg steeds een telefoon van het werk die geen dual sim heeft. En moet de werktelefoon gebruiken omdat die extra beveiliging heeft aangezien ik met vertrouwelijke data werk. Dus kan ook niet de sim in een eigen dual sim stoppen.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een dual sim. Met een dual system. Kan gewoon dat werksysteem negeren en m'n werksim uit zetten
zowel m'n werk als privetelefoon waren stuk en kon een nieuwe voor werk uitzoeken. iets bijgelegd voor deze en ik vind het wel prima zo.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon überhaupt niets met werk op m'n privételefoon.
Nah, dan ga ik alsnog email zitten lezen enzo. Dat kreng moet gewoon echt uit kunnen.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
zowel m'n werk als privetelefoon waren stuk en kon een nieuwe voor werk uitzoeken. iets bijgelegd voor deze en ik vind het wel prima zo.
Geen idee. Er staat nu een collega uit een andere vestiging. Die gaat het geld ook nog eens storten. Dus dan is het weg, kan je gewoon doen wat je wilt en het op mij afschuiven jaquote:Op maandag 10 mei 2021 14:45 schreef kwiwi het volgende:
Begin me bijma af te vragen of niet iemand anders dat geld jat en het op jou probeert af te schuivenOf kan dat niet?
Oh ja met dual sim kun je waarschijnlijk niet 1 van de 2 'telefoons' uitzetten? Dan ook geen optie voor mijquote:Op maandag 10 mei 2021 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan ga ik alsnog email zitten lezen enzo. Dat kreng moet gewoon echt uit kunnen.
als ik het 2e systeem niet op start zie ik niet eens dat ik emails heb, kan ik ze ook niet lezen.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan ga ik alsnog email zitten lezen enzo. Dat kreng moet gewoon echt uit kunnen.
Dingen als e-mail gaan niet over de sim, dus lijkt me niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja met dual sim kun je waarschijnlijk niet 1 van de 2 'telefoons' uitzetten? Dan ook geen optie voor mij
Jezus wat een systeem. Moeten zij niet bewijzen dat jij het hebt veroorzaakt dan? Dit lijkt me geen stand houden want meerdere mensen kunnen het nu geweest zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Er staat nu een collega uit een andere vestiging. Die gaat het geld ook nog eens storten. Dus dan is het weg, kan je gewoon doen wat je wilt en het op mij afschuiven ja
ze zeggen dan gewoon kassa staat op naam van bitterbalquote:Op maandag 10 mei 2021 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat een systeem. Moeten zij niet bewijzen dat jij het hebt veroorzaakt dan? Dit lijkt me geen stand houden want meerdere mensen kunnen het nu geweest zijn.
Zelfs als een ander bij het geld kan?quote:Op maandag 10 mei 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dan gewoon kassa staat op naam van bitterbal
Oooh, dat valt alweer mee.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik het 2e systeem niet op start zie ik niet eens dat ik emails heb, kan ik ze ook niet lezen.
Wat een drama.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zeggen dan gewoon kassa staat op naam van bitterbal
ik heb een oppo g3 light en daar kan je een systeem klonen, die kloon gebruik ik voor m'n werk.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ja met dual sim kun je waarschijnlijk niet 1 van de 2 'telefoons' uitzetten? Dan ook geen optie voor mij
Dus ook niet dat het jouw schuld is, niet jouw probleem dat zij geen goede beveiliging hebben hoor.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Er hangt ook geen camera boven de kassa dus mja niks te bewijzen.
als je maar weigert het te betalenquote:
Als ze je wat in de schoenen proberen te schuiven, zeker 150 euro, zou ik ze zeggen dat je het via rechtsbijstand speelt.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:48 schreef bitterbal het volgende:
Er hangt ook geen camera boven de kassa dus mja niks te bewijzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA dat zeggen klanten ook tegen ze. moeten ze altijd lachenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ze je wat in de schoenen proberen te schuiven, zeker 150 euro, zou ik ze zeggen dat je het via rechtsbijstand speelt.
wat dat zwitserse stuk fruit zegt. zou eens bij de rechstbijstand aankloppenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
Dan halen ze het van mijn salaris. En dan nu hele dag stress of dat geld mist of niet
quote:Op maandag 10 mei 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Dit kan echt niet. Meerdere mensen die die toegang tot dat geld hebben en dan jou de schuld geven. Als ze jou de schuld willen geven moet jij de enige zijn die toegang tot de kassa heeft en moet het aan het einde van de dag nog voordat je vertrekt direct gecheckt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een goor rattenbedrijf is het ookquote:Op maandag 10 mei 2021 14:53 schreef bitterbal het volgende:
kan gewoon niks beginnen tegen ze![]()
het is zelfs zo dat als je collega de volgende dag 50 euro in haar zak stopt en dan claimt dat jij die dag er voor 50 euro te weinig hebt geteld je die 50 euro kan betalen want het staat op jouw naam
Die denise zou in theorie die 149 in hara zak hebben kunnen gestoken en zeggen dat ik dat mis. Denk niet dat ze dat doet maar het kanquote:Op maandag 10 mei 2021 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit kan echt niet. Meerdere mensen die die toegang tot dat geld hebben en dan jou de schuld geven. Als ze jou de schuld willen geven moet jij de enige zijn die toegang tot de kassa heeft en moet het aan het einde van de dag nog voordat je vertrekt direct gecheckt worden.
mja ik weet dat het niet magquote:Op maandag 10 mei 2021 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Bal: https://zakelijk.infonu.n(...)as-moet-betalen.html
Ja, of ieder ander die tussentijds bij de kassa kon. Zolang die voor iedereen toegankelijk is zonder extra beveiliging, kan jou dat niet verweten worden.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die denise zou in theorie die 149 in hara zak hebben kunnen gestoken en zeggen dat ik dat mis. Denk niet dat ze dat doet maar het kan
Kijk je gaat daar weg en ook niet meer opnieuw werken ooit lijkt me, je kunt in dit geval echt wel voet bij stuk houden als je wil.quote:
ja houden ze van salaris in.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk je gaat daar weg en ook niet meer opnieuw werken ooit lijkt me, je kunt in dit geval echt wel voet bij stuk houden als je wil.
quote:Op maandag 10 mei 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Die Caroline is niet helemaal 100 procent zo te lezen, ik zou haar keihard tegen haar kut trappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja ze geeft het ook maar doorquote:Op maandag 10 mei 2021 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Caroline is niet helemaal 100 procent zo te lezen, ik zou haar keihard tegen haar kut trappen.
Die proberen je dan vast af te schrikken. En qua rechtsbijstand is het ook maar even de vraag of dat soort zaken gedekt zijn.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk je gaat daar weg en ook niet meer opnieuw werken ooit lijkt me, je kunt in dit geval echt wel voet bij stuk houden als je wil.
Ligt eraan, als je rechtsbijstand heb en er niks voor hoeft te betalen, is 1 brief van de rechtsbijstand vaak al voldoende om er vanaf te zijn. Zo heeft mijn zusje zich ook eens een paar honderd euro bespaard die de oud-werkgever onterecht van haar wilde hebben.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja houden ze van salaris in.
voor 149 ga je geen juridische strijd aan.
Ja heb geen rechstbijstand.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je rechtsbijstand heb en er niks voor hoeft te betalen, is 1 brief van de rechtsbijstand vaak al voldoende om er vanaf te zijn. Zo heeft mijn zusje zich ook eens een paar honderd euro bespaard die de oud-werkgever onterecht van haar wilde hebben.
Ja, ik heb er een zonder eigen risico en zonder minimum bedrag waar het geschil over gaat bijvoorbeeld. Heb ze laatst om 130 eueo gebeld, kostte me niks en was snel opgelost.quote:Op maandag 10 mei 2021 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die proberen je dan vast af te schrikken. En qua rechtsbijstand is het ook maar even de vraag of dat soort zaken gedekt zijn.
Ah ja dan heeft het weinig zin.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb geen rechstbijstand.
heb ooit wel gebruik gemaakt van die subsidie voor een advocaat toen Randstand niet het juiste salaris wilde betalen maar was eigen bijdrage ook 550 dacht ik.
dat wordt dus woensdag als je alleen staat openen met 200 kasverschil.quote:
Nee zou ik morgen al moeten doen. Want vandaag is dus die andere collega er.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt dus woensdag als je alleen staat openen met 200 kasverschil.
Dat dacht ik net ook ja, is toch een systeem dat diefstal om een kasverschil op te lossen in de hand werktquote:Op maandag 10 mei 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat wordt dus woensdag als je alleen staat openen met 200 kasverschil.
nee maar het kasverschil bij iemand anders in de schoenen schuiven kan welquote:Op maandag 10 mei 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
niet meer komen opdagen houden ze het salaris in, dus dat kan ook niet
ja gaat helemaal nergens overquote:Op maandag 10 mei 2021 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja, is toch een systeem dat diefstal om een kasverschil op te lossen in de hand werkt
Echt bizar inderdaad.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja, is toch een systeem dat diefstal om een kasverschil op te lossen in de hand werkt
Die camera hangt er gewoon bewust niet zodat er soms wat 'minder contante omzet' voor een dag kan worden weggeschrevenquote:Op maandag 10 mei 2021 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus ook niet dat het jouw schuld is, niet jouw probleem dat zij geen goede beveiliging hebben hoor.
als je wel zo zou zijn zou je er wel blijven werkenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zou ik morgen al moeten doen. Want vandaag is dus die andere collega er.
Maar geod zo ben ik niet
Ja ik heb het in januari afgesloten omdat ik wist dat ik op korte termijn van baan zou wisselen en waarschijnlijk ook een huis ga kopen dit jaar. En kwam gelijk een paar weken later met wat relatief kleins al goed uitquote:Op maandag 10 mei 2021 15:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt bizar inderdaad.![]()
Wel meteen even rechtsbijstand geregeld ook. Zo duur is het ook weer niet en kan verdraaide goed uitkomen.
Zoals bij de chinees die alleen maar contant accepteert en waar je absoluut niet kan pinnen.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die camera hangt er gewoon bewust niet zodat er soms wat 'minder contante omzet' voor een dag kan worden weggeschreven
quote:Op maandag 10 mei 2021 15:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je wel zo zou zijn zou je er wel blijven werken
Ja, die schoot ook door m'n hoofd ja. Schoften.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die camera hangt er gewoon bewust niet zodat er soms wat 'minder contante omzet' voor een dag kan worden weggeschreven
Is ook ook heel lang geweest ja, echt pas sinds een paar jaar dat je kunt pinnenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zoals bij de chinees die alleen maar contant accepteert en waar je absoluut niet kan pinnen.
de chinees waar ik kom nog steeds niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ook ook heel lang geweest ja, echt pas sinds een paar jaar dat je kunt pinnen
Oliebol of krentenbol?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
de chinees waar ik kom nog steeds niet.
De oliebollenkraam deed het dit jaar ineens ook.
Vanwege de corona was alleen contant toegestaan
Stelletje flikkers. Schuif die oliebollen lekker in je reet dan.
We kunnen ook met de KSC-knokploeg de gevel komen verbouwen daar?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
nou ja kan er nu weinig aan veranderen ook. ze kunnen van alles zeggen
ach schieten we ook niks mee opquote:Op maandag 10 mei 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook met de KSC-knokploeg de gevel komen verbouwen daar?
Ik fiets NU heen.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We kunnen ook met de KSC-knokploeg de gevel komen verbouwen daar?
Nee maar kan wel leuk zijnquote:
Tot over een week.quote:
Huh, ik mis even de logica dat je niet mag pinnen + corona ...quote:Op maandag 10 mei 2021 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
de chinees waar ik kom nog steeds niet.
De oliebollenkraam deed het dit jaar ineens ook.
Vanwege de corona was alleen contant toegestaan
Stelletje flikkers. Schuif die oliebollen lekker in je reet dan.
Gewoon zeggen 'ja die heb sars, ze belt wel weer terug als ze het overleeft'quote:Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Krijg morgen ook al die telefoontjes van mensen die morgen terug zouden bellen voor mijn collega en die is natuurlijk nu ziek
Er zijn geen domme vragen; alleen domme mensen.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Ja hoor, één dag weg en m'n manager emailt me al met een domme vraag
Kun je mooi consultancy uurtjes schrijvenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
ze heeft corona gehad en nog steeds klachtenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen 'ja die heb sars, ze belt wel weer terug als ze het overleeft'
olie,krenten en appelbollen. allemaal!quote:
Daar is de bitter-hotline niet voor. 0906-BITTERBALquote:Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef bitterbal het volgende:
Krijg morgen ook al die telefoontjes van mensen die morgen terug zouden bellen voor mijn collega en die is natuurlijk nu ziek
Ja dat is waarquote:Op maandag 10 mei 2021 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn geen domme vragen; alleen domme mensen.
Durf niet te bellenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is de bitter-hotline niet voor. 0906-BITTERBAL
Kan ik daar snacks bestellen?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar is de bitter-hotline niet voor. 0906-BITTERBAL
oke tot morgenochtendquote:
En die is nog steeds niet ontslagen?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze heeft corona gehad en nog steeds klachten
gewoon een factuur terugmailenquote:Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef kwiwi het volgende:
die is er ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, ik mis even de logica dat je niet mag pinnen + corona ...
Nou, schuif ze dan maar in je reet idd... :/quote:Op maandag 10 mei 2021 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
die is er ook niet.
ging hem gewoon puur om omzet te verduisteren
oke tot over drie dagen danquote:
Niet hard genoeg gebeden zeker?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze heeft corona gehad en nog steeds klachten
nee joh, waarom zou ze ontslagen worden?quote:Op maandag 10 mei 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die is nog steeds niet ontslagen?
En dan liep je weg omdat je geen contant geld had en het nergens aangegeven stond en he er was ineens een pin apparaat beschikbaar.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, schuif ze dan maar in je reet idd... :/
Ik verwacht niets anders van zo'n rare winkel.quote:Op maandag 10 mei 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh, waarom zou ze ontslagen worden?
volgens google is het 13 uur fietsen ongeveer.quote:
@Goitskequote:
Hahahaquote:Op maandag 10 mei 2021 15:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
volgens google is het 13 uur fietsen ongeveer.
Die is hier dicht op maandag.quote:
nee ze is wel lang ziek geweest. De Rayon manager heeft toen nadat ze zo lang ziek was wel gezegd tegen andere medewerkers dat als ze zich nog een keer ziek zou melden ze ontslagen zou worden. Maar das misschien uit frustratie geweestquote:Op maandag 10 mei 2021 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verwacht niets anders van zo'n rare winkel.
bomderopquote:Op maandag 10 mei 2021 14:34 schreef bitterbal het volgende:
dus dat moet je in een dag wel redden, zelfs jij fietst niet zo langzaam.quote:
What can i sayquote:Op maandag 10 mei 2021 15:25 schreef Karzai het volgende:
Wat een klootzakken proberen ze je bij schorem en schavuit nog even een poot uit te trekken.
Eerst zeggen dat je de bonus moet weigeren en nu dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |