SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Is boos dat je die twee terrassen gepikt hebtquote:
Ik zit ook nog te twijfelen of ik iets ga halen maar moet dan wel opschieten want in dit dorp gaat alles vroeg dicht.quote:
Ik heb straks thaise kip curryquote:
quote:
Wou nog naborrelenquote:Op zondag 9 mei 2021 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is boos dat je die twee terrassen gepikt hebt
Maar?quote:
Goed dat je het zegt, kwam er van de week achter dat er nog een bakje roomijs in de vriezer ligt, lekker toetje voor straksquote:
Vieze dikkerdquote:Op zondag 9 mei 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, kwam er van de week achter dat er nog een bakje roomijs in de vriezer ligt, lekker toetje voor straks
Ik zit gewoon weer aan de 23.000+ stappen vandaag hoorquote:
Jaquote:Op zondag 9 mei 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
wisten jullie dat je in de maas ook laag en hoog water hebt op een dag ?
Het is warm zatquote:
Johquote:Op zondag 9 mei 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Staat in verbinding met de zee dus das niet zo gek, volgens mij heeft het Hollandsch Diep het hier ook gewoon, is hier ook een zeehaven tenslotte.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:12 schreef bitterbal het volgende:
Is daar waarschijnlijk ook gewoon brak water.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
nooit over nagedacht maar zie ineen die stenen niet meer die sochtends wel zichtbaar zijn
ja dat wist ik welquote:Op zondag 9 mei 2021 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is daar waarschijnlijk ook gewoon brak water.
Geniet van je laatste vlees van het jaarquote:Op zondag 9 mei 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Pfffff veilingkje gewonnen![]()
Rest van het jaar op water en brood.
Nu eerst de grill aan(nee niet om water en brood te grillen
)
Volgende week zie je weer in de nachtelijke uurtjes op eBay te jagen hoor.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
)
Had rundvlees, rechtstreeks van de boerquote:
Daar heb je dik kans van jaquote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week zie je weer in de nachtelijke uurtjes op eBay te jagen hoor.
Misdruk van een honderd florijnenbiljetje van Neutraal Moresnet?quote:Op zondag 9 mei 2021 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
)
Nee een Spitsbergertjequote:Op zondag 9 mei 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misdruk van een honderd florijnenbiljetje van Neutraal Moresnet?
Goedquote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had rundvlees, rechtstreeks van de boer
Was Moresnet ooit neutraal?quote:Op zondag 9 mei 2021 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misdruk van een honderd florijnenbiljetje van Neutraal Moresnet?
Nog wel even doodgemaakt voordat de koe in de pan ging?quote:Op zondag 9 mei 2021 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Had rundvlees, rechtstreeks van de boer
Wat kost zoiets? En wordt het meer waard met de jaren? En heb je je verzameling ook verzekerd? Want dan zal bij elkaar toch een behoorlijke waarde vertegenwoordigen inmiddels. Zoveel vragen ineensquote:Op zondag 9 mei 2021 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een SpitsbergertjeNiet zomaar een triple R (uiterst zeldzaam) want op zich is dat niet zo heel moeilijk, maar deze kom je waarschijnlijk nooit meer tegen
Golddigger gespotquote:Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kost zoiets? En wordt het meer waard met de jaren? En heb je je verzameling ook verzekerd? Want dan zal bij elkaar toch een behoorlijke waarde vertegenwoordigen inmiddels. Zoveel vragen ineens
Ja, buiten de slachtdagen verkopen ze alleen ingevroren, dus ze loeide niet meerquote:Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog wel even doodgemaakt voordat de koe in de pan ging?
Je bent straks de grootste verzamelaar van Spitsberggeld buiten Noorwegenquote:Op zondag 9 mei 2021 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een SpitsbergertjeNiet zomaar een triple R (uiterst zeldzaam) want op zich is dat niet zo heel moeilijk, maar deze kom je waarschijnlijk nooit meer tegen
Geen tijd voor denk ikquote:Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog wel even doodgemaakt voordat de koe in de pan ging?
Met deze hoop ik dat nu al te zijn ja. Hoewel er ook nog veel in Rusland moet zitten.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent straks de grootste verzamelaar van Spitsberggeld buiten Noorwegen
Was Moresnet een land?quote:
"Neutraal Moresnet"quote:
Nee ik vroeg het voor een vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 mei 2021 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met deze hoop ik dat nu al te zijn ja. Hoewel er ook nog veel in Rusland moet zitten.
Gekke belgenquote:Op zondag 9 mei 2021 19:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Neutraal_Moresnet
Kijk, waardering daar doe je het voor hequote:
Zoals ik al eerder zei: dit vraagt om de oprichting van museum In den Monetaire Flesch.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, waardering daar doe je het voor he
ja maar ik ga nu echt barbeknoeien anders hoeft het niet meer dalekquote:Op zondag 9 mei 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: dit vraagt om de oprichting van museum In den Monetaire Flesch.
Voor mensen met slaapproblemen.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: dit vraagt om de oprichting van museum In den Monetaire Flesch.
Gaat zo te zien straks los bij @FranticDJquote:
Komt mijn avondwandeling in gevaar?quote:Op zondag 9 mei 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat zo te zien straks los bij @:Franticdj
Lastig te zeggen, ligt er een beetje aan hoe hard die bui nog afbuigtquote:Op zondag 9 mei 2021 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt mijn avondwandeling in gevaar?
Kennismigranten.quote:Op zondag 9 mei 2021 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor het eerst sinds tijden weer het gevoel dat Corona niet bestond.
Ook door alle Chinezen en Pakistanen in Giethoorn.![]()
Hoe komen die lui nog steeds hier eigenlijk?
Geen Turks all-in resort voor de familie Lospedrosa dus.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Floortje dacht aan stoppen met vliegen, want slecht. Maar toen bedacht ze zich:
En is nu bewuster gaan vliegen. Door er eerst goed over na te denken, en tijdens de reis bewuster mee te maken dat je vliegt.
Prima oplossing wel voor iedereen eigenlijk.
Sowieso never nooit geen resort.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen Turks all-in resort voor de familie Lospedrosa dus.
ja nu wel een beetje laat voor iddquote:Op zondag 9 mei 2021 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
klinkt ook prima..
maar grote barbecue aansteken voor mijzelf gaat me nu even wat tever
US of motherfuckin' Aquote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat wordt jullie eerste echte verre bestemming als het weer allemaal kan?
Spitsbergen hequote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
defineer echt ver?quote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
London met de trein als het even kan.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik vind opzich Europa nog zo mooi.quote:
Niks te zienquote:Op zondag 9 mei 2021 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat zo te zien straks los bij @:Franticdj
Nou ik denk dat je dat allebei wel op je buik kunt schrijven. Zeker voor de zomer.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
London met de trein als het even kan.
Hoop voor de zomer nog Cornwall/Devon, maar vermoed Italië of Zwitserland.
Seychellen of Mauritius is de bedoeling. Hoewel we wellicht beiden eerst nog ergens tussendoor op familiebezoek in de VS moeten.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Zoveel te zien inderdaad. De echt noordelijke delen heb ik ook nog op mijn verlanglijstje staan.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind opzich Europa nog zo mooi.
Wil nog veel in het noordelijke bekijken en ook nog wat landen oostelijk.
Maar ga ook nog wel een keer een coast2coast doen maar wel op de motor.
Ik verwacht in September een keer te gaan. UK loopt voorop qua vaccinaties en tegen die tijd heb ik die van mij ook wel gehad ga ik vanuit.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je dat allebei wel op je buik kunt schrijven. Zeker voor de zomer.
Hier hebben ze het nu over het laten vervallen van de quaraintaine verplichting als je ingeënt bent, dus als je dat voor de zomer voor elkaar weet te krijgen is Zwitserland waarschijnlijk wel een optiequote:Op zondag 9 mei 2021 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je dat allebei wel op je buik kunt schrijven. Zeker voor de zomer.
Japan. En als dat in de herfstvakantie nog niet kan dan heb ik alvast een trip naar de VS geboekt voor de wintervakantie. Daartussen een paar dagen Malta, maar da's niet echt ver.quote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Maakt ook niet echt uit. Mijn geld is op nuquote:Op zondag 9 mei 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hebben ze het nu over het laten vervallen van de quaraintaine verplichting als je ingeënt bent, dus als je dat voor de zomer voor elkaar weet te krijgen is Zwitserland waarschijnlijk wel een optie
We hebben ook nog even buiten gezeten, maar had er toch liever wat zonnestraaltjes bij gehadquote:Op zondag 9 mei 2021 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is warm zat
[..]
Joh![]()
Triple chocolate cookie
O ja, brood en waterquote:Op zondag 9 mei 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt ook niet echt uit. Mijn geld is op nu
Mijn vriendin als het goed is deze maand; ik ben zelf ook vrij snel aan de beurt verwacht ikquote:Op zondag 9 mei 2021 20:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hebben ze het nu over het laten vervallen van de quaraintaine verplichting als je ingeënt bent, dus als je dat voor de zomer voor elkaar weet te krijgen is Zwitserland waarschijnlijk wel een optie
Floridaquote:Op zondag 9 mei 2021 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Mauritiusquote:Op zondag 9 mei 2021 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Seychellen of Mauritius is de bedoeling. Hoewel we wellicht beiden eerst nog ergens tussendoor op familiebezoek in de VS moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |