Omgquote:
Kan schijnbaar allen als een zus met een cyste hebtquote:Op zondag 9 mei 2021 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had nog even de Wiwistream van gisteren doorgeskipt omdat ik de Waylon comment wilde horen.
Maar niet alleen Elena vandaag, maar ook gisteren de Noord-Macedonische delegatie is gewoon bij die Wiwistream gekomen. Hoe komt het dat iedereen gewoon maar zomaar bij hen kan aan komen wandelen
Ja hopelijk kan ze live ook met de emoties omgaan.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:29 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Hopelijk was dat het en gaat het straks beter.
Een cyste met coronabeschermingquote:Op zondag 9 mei 2021 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Kan schijnbaar allen als een zus met een cyste hebt
Ah gutquote:Op zondag 9 mei 2021 22:29 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Arme meid.quote:Op zondag 9 mei 2021 22:29 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 9 mei 2021 22:43 schreef Amarinthe het volgende:
Ik hoop oprecht dat ze hier niet zit en niks leest maar die Nederlandse meid bij ESCUnited vind ik echt verschrikkelijk. Door haar kijk ik de filmpjes niet eens meer.
Oprecht sorry.
Die kwam best arrogant over in dat interview wat ik van haar zag met Nikkie en Chantal, maar voor de rest heb ik nog weinig van d'r meegekregenquote:Op zondag 9 mei 2021 22:43 schreef Amarinthe het volgende:
Ik hoop oprecht dat ze hier niet zit en niks leest maar die Nederlandse meid bij ESCUnited vind ik echt verschrikkelijk. Door haar kijk ik de filmpjes niet eens meer.
Oprecht sorry.
Op zich zegt ze niks wat wij ook niet zien toch?quote:
Op zich wel een beetje een oneerlijk vergelijk, de helft is er pas vandaag opgezet.quote:
Ik denk eigenlijk dat je het interview met Esma (Wiwi) bedoelt, want de Nederlandse vrouw van ESCunited komt niet zoveel aan bod en heeft dacht ik nog geen interview afgenomen met de hosts. Ze zit aan tafel maar buiten beeld. Of Amarinthe bedoelde eigenlijk juist Wiwi ipv ESCunited dat kan ook nog ik weet het niet meerquote:Op zondag 9 mei 2021 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kwam best arrogant over in dat interview wat ik van haar zag met Nikkie en Chantal, maar voor de rest heb ik nog weinig van d'r meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |