Was vooral heel dom van Malacia.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:55 schreef Micson het volgende:
Wat een favela-afval is die Antony. Kaartje vragen en juichen alsof je de conmebol-cup hebt gewonnen als je tegenstander rood krijgt.
De vraag is, wie wil je treffen? Heracles, Sparta of Fortuna?quote:Op zondag 9 mei 2021 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Het wordt wel echt met de week slechter. Die playoffs gaan wij natuurlijk nevernooit winnen.
Mwah daar gebeurde echt niks. Was onterecht tweede geel. Maar kan mij er niet heel druk om makenquote:
Totaal niet relevant, Feyenoord wint dat toch niet.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
De vraag is, wie wil je treffen? Heracles, Sparta of Fortuna?
Maakt niet uit..we zijn voor niemand bangquote:Op zondag 9 mei 2021 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zondag 9 mei 2021 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan er oprecht ook niet meer mee zitten. Heb me er al weken bij neergelegd dat volgend jaar een seizoen zonder Europa wordt.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb net een boterkoek gemaakt, dus dit doet mij allemaal niets meer.
Ik zou op Heracles inzetten. Sparta ern Fortuna zitten meer in een goede flow momenteel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |