Italie zit bijna op 40 procent, wij zaten een week terug op 33. Volgens mij gaat het overal wel redelijk gelijk op in de EU.quote:
Ik dacht dat we het in dit topic niet op de man gingen spelen?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
Fred heeft de oplossing voor je, Noek, gewoon je assets liquideren en een bus kopen.
Tikt om de voorraad op te prikken hier. En snel graag.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Italie zit bijna op 40 procent, wij zaten een week terug op 33. Volgens mij gaat het overal wel redelijk gelijk op in de EU.
Doel van EU was toch voor juli 70% te halen?quote:Op zondag 9 mei 2021 14:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Italie zit bijna op 40 procent, wij zaten een week terug op 33. Volgens mij gaat het overal wel redelijk gelijk op in de EU.
Ik denk dat Fred Teeven bedoeld werdquote:Op zondag 9 mei 2021 14:03 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het in dit topic niet op de man gingen spelen?
Voor juli gaat dat niet lukken vrees ik.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Doel van EU was toch voor juli 70% te halen?
https://www.parool.nl/ned(...)-grafieken~b0ff746f/quote:
Dus moet ik eerst een nier verkopen om een bus te kunnen kopen.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer succes behaalt met andere lichaamsdelen maar dat terzijde.
Fred heeft de oplossing voor je, Noek, gewoon je assets liquideren en een bus kopen.
En zorgvuldig!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:12 schreef capricia het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/ned(...)-grafieken~b0ff746f/
We lijken nu wel aardig aan het prikken te zijn.
Nou is het niet de wereld aan versoepelingen, hoewel de uitbreiding op buitensport en mogelijk maken van binnensport zeer zeker welkom zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:19 schreef roos94 het volgende:
Ik ruik versoepelingen van kilometers ver aankomen
Denk wel iets vertraagd op de plek van stap 3.quote:
Anders zouden ze geen persconferentie aankondigen... waarom zou je iets per 26 mei pas gaan doen??quote:Op zondag 9 mei 2021 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik hoop het, maar denk dat ze nog een week wachten. Dan zijn er nog geen versoepelingen met Pinksteren.
Alsof die ene dag het verschil gaat maken. Mensen zoeken elkaar toch wel op.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik hoop het, maar denk dat ze nog een week wachten. Dan zijn er nog geen versoepelingen met Pinksteren.
Klap in het gezicht van de zorg, boze omt-leden, boze lockdown-lovers.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof die ene dag het verschil gaat maken. Mensen zoeken elkaar toch wel op.
Nee hugo zei we gaan niet met een meetlat zitten meten.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef popje het volgende:
Demissionair premier Mark Rutte, demissionair minister Hugo
Maar de voortekenen zijn niet goed, zo zeggen Haagse bronnen. Hoewel de coronacijfers voorzichtige verbetering laten zien, is het aantal nieuwe patiënten op de verpleegafdelingen en ic’s van ziekenhuizen nog niet met 20 procent gedaald op weekbasis. En dat is wel een harde voorwaarde van het Outbreak Management Team (OMT) voor verdere versoepelingen.
Bron: AD
Nu is de daling weer niet hoog genoeg... het moet kennelijk exact in een week 20% dalen, als het minder dan 20% is gaat het niet door?? Kansloos
Ik denk het niet, ze volgen het OMT gewoon. Anders gaan die weer klagen in de media.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee hugo zei we gaan niet met een meetlat zitten meten.
Komt goed, geloof mij nou maar. Ik weet zeker versoepelingen
Dat doen ze toch wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ze volgen het OMT gewoon. Anders gaan die weer klagen in de media.
Arie is Boosmaquote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef roos94 het volgende:
Ze durven de gyms niet langer te sluiten, dan krijgt Rutte een bombrief van Arie Boomsma door de brievenbus
De gyms moeten weer open!quote:Op zondag 9 mei 2021 14:55 schreef roos94 het volgende:
Ze durven de gyms niet langer te sluiten, dan krijgt Rutte een bombrief van Arie Boomsma door de brievenbus
Echt he, wat is dat angstige kabinet toch een bron van ergernis. Er zal wel een slap lulverhaal uit komen dat stap 2 de 25ste kan. Nog "even" aankijken of de daling doorzet, voor nu is het nog te weinig.quote:Op zondag 9 mei 2021 14:43 schreef popje het volgende:
Demissionair premier Mark Rutte, demissionair minister Hugo
Maar de voortekenen zijn niet goed, zo zeggen Haagse bronnen. Hoewel de coronacijfers voorzichtige verbetering laten zien, is het aantal nieuwe patiënten op de verpleegafdelingen en ic’s van ziekenhuizen nog niet met 20 procent gedaald op weekbasis. En dat is wel een harde voorwaarde van het Outbreak Management Team (OMT) voor verdere versoepelingen.
Bron: AD
Nu is de daling weer niet hoog genoeg... het moet kennelijk exact in een week 20% dalen, als het minder dan 20% is gaat het niet door?? Kansloos
Voel je wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb mn eigen gym gebouwd. Ik vind t allemaal best.
Sorry @:Noek
Mensen, dick heeft een gym, allemaal verzamelen bij dickquote:Op zondag 9 mei 2021 15:12 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb mn eigen gym gebouwd. Ik vind t allemaal best.
Sorry @:Noek
Ik heb het zo even niet op mijn netvlies, maar dat kan ook inhouden dat er meer getest is in die leeftijdscategorie om welke reden ook. Zekerheid omdat ze op bezoek wilden bij familie met koningsdag, meer klachten, wat dan ook.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Er was toch gewoon een absolute toename in die leeftijdscategorie? Dat je nooit zeker weet of het één op één toe te kennen is aan Koningsdag ok, maar dat die stijging er was lijkt me wel duidelijk.
Of nog effecten van Ramadan. Kan van alles zijn ja.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het zo even niet op mijn netvlies, maar dat kan ook inhouden dat er meer getest is in die leeftijdscategorie om welke reden ook. Zekerheid omdat ze op bezoek wilden bij familie met koningsdag, meer klachten, wat dan ook.
De cijfers waren/zijn in elk geval volgens mij flink vertekend momenteel, dus het is vrij lastig om daadwerkelijk conclusies te trekken.
En tegen die tijd verlangt het OMT een daling van 30%.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:11 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Echt he, wat is dat angstige kabinet toch een bron van ergernis. Er zal wel een slap lulverhaal uit komen dat stap 2 de 25ste kan. Nog "even" aankijken of de daling doorzet, voor nu is het nog te weinig.
Honderdmiljoenmiljard euro entree.quote:Op zondag 9 mei 2021 15:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mensen, dick heeft een gym, allemaal verzamelen bij dick
En moet het altijd op weekbasis 30% dalen, anders gaat het niet snel genoeg. 😑quote:Op zondag 9 mei 2021 15:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of nog effecten van Ramadan. Kan van alles zijn ja.
[..]
En tegen die tijd verlangt het OMT een daling van 30%.
Cijfers moeten exponentieel dalen!quote:Op zondag 9 mei 2021 15:16 schreef popje het volgende:
[..]
En moet het altijd op weekbasis 30% dalen, anders gaat het niet snel genoeg. 😑
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |