ze noemen dit up-beat, of up-tempo en het is altijd mijn ding, net wat sneller dan ritme en melodie.quote:
klopt, post ook wat lekkere muziekjesquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ze noemen dit up-beat, of up-tempo en het is altijd mijn ding, net wat sneller dan ritme en melodie.
Tupac heeft rap music vermoord met zijn gangsta rapquote:
misschien ik ga daar geen uitspraken over doen maar ben er niet mee eens iigquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Tupac heeft rap music vermoord met zijn gangsta rap
De OG's zijn gewoon warrenG en Snoop, in hun begin
Tupac was echt wel goed! Maar ja, het is natuurlijk ook maar een persoonlijke mening.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Tupac was de zoveelste nep gangstaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tupac was echt wel goed! Maar ja, het is natuurlijk ook maar een persoonlijke mening.
Dat mag je vindenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Tupac was de zoveelste nep gangsta
De OG is Schoolly D mssn dat je Ice-T of NWA ook als OG kan beschouwen, die waren al bekend in de scene voordat er ook maar ieets bekend was van Snoop of warren.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:43 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Hij groeide op in LA met de gang cultuur en rapte daar ook over, maar zijn signing bij suge knight betekende zijn doodquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:46 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Tupac was de zoveelste nep gangsta
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:53 schreef Karzai het volgende:
Snoop, dr dre, eminem maken ook geen gangsterrap meer
ik vond deze feature best wel gangsterquote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:53 schreef Karzai het volgende:
Snoop, dr dre, eminem maken ook geen gangsterrap meer
yeaaaaaaaaaaaah you know how we do itquote:
deze album cover is nicequote:
Album is in zn geheel goed.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
deze album cover is nice
lijkt op die van marvin gaye - i want you
Mij doet het denken aan deze 😉quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
deze album cover is nice
lijkt op die van marvin gaye - i want you
die titel ga er nog steeds stuk omquote:
Necro heeft echt wel meesterlijke tracksquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
die titel ga er nog steeds stuk om![]()
expliciet maar waren goede tunes om te luisteren.
Utreg representin' !quote:
dat is wel jammer jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Necro heeft echt wel meesterlijke tracksverder blijkt het een beetje een pannenkoek te zíjn, dus da's wel jammer, maar ja
hahaha
nog eentje danquote:
quote:
latifah heeft genoeg verdient met tv en filmrollen om niet het vijfde wiel aan de wagen te zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
i love this queen jammer dat naar mijn mening weinig muziek heeft uitgebracht in haar prime jaren![]()
klopt maar muzikaal gezien dat bedoel ik dus vind ik haar beter en had ik liever de switch (naar acteren) niet gezienquote:Op dinsdag 11 mei 2021 21:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
latifah heeft genoeg verdient met tv en filmrollen om niet het vijfde wiel aan de wagen te zijn.
quote:
Over representin' je buurt btw..Was ooit de trotse eigenaresse van dit t-shirtquote:
Beetje aan het genieten van het zonnetje vandaag?quote:
Jazeker!!! Gister was het ook een mooie dag. Jij ook?quote:Op woensdag 12 mei 2021 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Beetje aan het genieten van het zonnetje vandaag?
vanmiddag lekker in het park geweest op een terrasjequote:Op woensdag 12 mei 2021 17:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jazeker!!! Gister was het ook een mooie dag. Jij ook?
En ga straks nog even op pad maar eerst nog wat muziekje beluisteren![]()
fijn dat het weer kanquote:Op woensdag 12 mei 2021 17:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
vanmiddag lekker in het park geweest op een terrasje
nu ook lekker muziek luisteren
Hopelijk zijn we snel verlost van de ellendequote:
Jij ook beebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |