abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8226116
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 21:26 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik ga hetzelfde doen nu. Moge de leeuwen u goedgezind zijn.

Dank u Ollebol.
pi_8226971
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 21:30 schreef fatima het volgende:

[..]

Dank u Ollebol.

Al ben ik er zeker van dat vijf minuten samen met u de leeuwen zal doen terug vluchten naar Artis en daar voor de rest van hun leven ineengedoken blijven zitten in een hoekje van de kooi.

De sneeuw is mooi dit jaar overigens.

maandag 30 mei 2005 @ 16:55:14 #253
85889 lucida
équilibre
pi_27486434
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 21:43 schreef Staal het volgende:Olliea is zelf een kloon.
Dat verklaart waarom Herr Arschnase zijn grote neus in andermans zaken steekt, om zelf niet bij de neus te worden genomen.
het is zoals het is
freedom from want and fear
non-conforming link
  maandag 6 juni 2005 @ 16:33:41 #254
85889 lucida
équilibre
pi_27679946
quote:
Op maandag 27 januari 2003 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
k ben een domme vent opgebied van ict, ik kan niet eens plaatjes posten, dus laat staan een kloon aanmaken... Sono stupido... [/quote]
quote:
Overigens nog eigenaardig dat veel mensen niet door hebben dat de kolder hier duimendik bovenop ligt.Verder gaat mijn fantasie op dit moment niet...
quote:
Ga naar #jeweetwel Ollie dan kun je daar uitleggen wat je bedoelt, want mij ontgaat blijkbaar iets... Of niet. Maar ik ben diabeet. Dus dat is antwoord genoeg, lijkt mij. Zo gek ben ik ook weer niet hoor...
quote:
Natuurlijk kan het ook zijn dat het geen kloon is, maar ik ben pas overtuigd nadat de clonebusters een uitputtend onderzoek in deze hebben ingesteld... Ik heb de Clonebusters ingehuurd om wat te bewijzen en ze bewijzen het niet...
quote:
Ik ben een absolute 0 op het gebied van ict. Echt waar.
quote:
Waar zouden we met de Westerse beschaving zijn indien een verdachte slechts door ontkennend te antwoorden op de vraag of hij de schuldige is zijn straf kan ontlopen...? Kwestie van de bewijslast omdraaien... Je kunt informatie dusdanig manipuleren dat bijna iedere veronderstelling de schijn van waarheid krijgt.
quote:
Goes to show you dat ik een aperte "0" ben op het gebied van ict dus laat staan dat ik weet hoe je moet klonen... Grapjurk. Zo schizo ben ik niet hoor. IK Ben Niet Ryan3, fatima.
quote:
Doch Yvonne, die iets hoogs is op Fok! heeft iig duidelijk gemaakt dat we niet hetzelfde IP-nummer hebben dus die zaak is opgehelderd...
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27680131
Zo dit is al een aardig oud topic om weer terug te vinden
  maandag 6 juni 2005 @ 16:43:49 #256
85889 lucida
équilibre
pi_27680308
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:38 schreef T1andonly het volgende:
Zo dit is al een aardig oud topic om weer terug te vinden
Toch kan het nog zeer nuttig zijn om er van een aantal digitale entiteiten wat psychologische karaktertrekjes uit te distilleren. Een 'ongoing recap' so to say. Let daarbij vooral ook op het vetgedrukte in mijn vorige post.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 17:36:03 #257
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27682128
In de tussentijd heeft die dan toch nog wat bijgewerkt in kennis.
Als je zo stellig zegt dat je ergens geen verstand van hebt, dan heb je er dus wel verstand van, anders kun je niet inschatten dat je er geen verstand van hebt.

Ik weet dus echt niets van ip-adressen, die via een proxy en twee aparte browsers twee users tegelijk op 1 pc toelaten. Ook weet ik echt niet dat je met een pool van emailadressen meerdere klonen kunt aanmaken. Ga mij niet vertellen hoe je met het verwijderen van een cookie je sessie verwijdert en opnieuw moet inloggen. Ik heb daar geen verstand van. Probeer mij niet uit te leggen wat een dynamisch ip is of dat NAT toch tot mijn pc leidt, maar ik aan de buitenwereld hetzelfde ip-adres van mijn collega laat zien. Ik ben een digibeet hoor.

[ Bericht 47% gewijzigd door Aaahikwordgek op 06-06-2005 17:41:39 ]
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 6 juni 2005 @ 18:39:41 #258
85889 lucida
équilibre
pi_27683826
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
In de tussentijd heeft die dan toch nog wat bijgewerkt in kennis.
Als je zo stellig zegt dat je ergens geen verstand van hebt, dan heb je er dus wel verstand van, anders kun je niet inschatten dat je er geen verstand van hebt.
Dat is nu precies wat ik er mee wil zeggen. Hij ontkent alles zo glashard dat het gewoon niet anders kan dan dat hij de kluit loopt te bedriegen.
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 6 juni 2005 @ 19:31:37 #259
85889 lucida
équilibre
pi_27685468
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 22:23 schreef OllieA het volgende:Je moet die rare Ryan niet geloven hoor. Hij heeft een beetje last van fabulatiedwang.
Dat Ryan3 opzichtig veinst kennis van (filosofische) zaken te hebben kan ik inderdaad beamen. Hij smijt er wat kretologie tegenaan, lardeert het met een overdaad aan subjectiviteiten en gemeenplaatsen en pretenteert ook nog orgineel te zijn.

Hij heeft meer dan eens blijk gegeven niet in de "Major League" mee te kunnen komen, de afgunst en frustratie hierover doet hem wegvluchten in trivialisering en ranzige verbittering.

Maar nu hij ook nog als "kinderlokker" lijkt te zijn ontmaskerd zal het hem nog zwaar vallen zichzelf nog langer geloofwaardig als moraalridder zu behaupten.

Natuurlijk valt het ziekelijke gedrag van deze digitale entiteit te verklaren als een de psychische deformatie van zijn ouders - tenminste als je afgaat op de Wahsinnsthese (genetische overerving) van RaisinGirl.

Zelfs al ligt hij zijn hele leven lang op de sofa, hij zal zijn psychosen over de Holocaust nimmer van zich af weten te schudden.
het is zoals het is
non-conforming link
pi_27687097
quote:
Op maandag 6 juni 2005 19:31 schreef lucida het volgende:

Maar nu hij ook nog als "kinderlokker" lijkt te zijn ontmaskerd zal het hem nog zwaar vallen zichzelf nog langer geloofwaardig als moraalridder zu behaupten.

Natuurlijk valt het ziekelijke gedrag van deze digitale entiteit te verklaren als een de psychische deformatie van zijn ouders - tenminste als je afgaat op de Wahsinnsthese (genetische overerving) van RaisinGirl.

Zelfs al ligt hij zijn hele leven lang op de sofa, hij zal zijn psychosen over de Holocaust nimmer van zich af weten te schudden.
Ach weet je, het is allemaal beter dan jezelf een HIV te losbandigen, 20 jaar uit je neus te vreten met een uitkering, en vervolgens de kampioen van de zelfverantwoordelijkheid uit te hangen op een jongerenforum, Marcel.
En doe een beetje kalm met de mediwiet. Je wordt er zo onsamenhangend van.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 20:39:58 #261
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27687976
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:16 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ach weet je, het is allemaal beter dan jezelf een HIV te losbandigen, 20 jaar uit je neus te vreten met een uitkering, en vervolgens de kampioen van de zelfverantwoordelijkheid uit te hangen op een jongerenforum, Marcel.
En doe een beetje kalm met de mediwiet. Je wordt er zo onsamenhangend van.
Zeg Ollie, wat doe jij eigenlijk allemaal in het dagelijkse leven?
  maandag 6 juni 2005 @ 20:53:31 #262
85889 lucida
équilibre
pi_27688486
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:16 schreef OllieA het volgende:bla, bla, bla

[..]
Ollie-A-Wiesenthal volgens mij ben jij nu wel de kluts volledig kwijt. Je beweringen zijn volstrekt onsamenhangend en volledig uit de context gerukt. En dat allemaal om het gerede verdacht t.a.v. Ryan3 als "kinderlokker" aan de aandacht te onttrekken. Zit jij soms ook in zijn netwerk. Ik bedoel jouw toespelingen op Dutroux komen toch niet zomaar uit de lucht vallen? Het speurneusje dat voor zijn billenmaatje en "kindervriend" Ryan3 op pad gaat om jongelingen te lokken. Schaam je diep vies oud mannetje - en nu weer in je hok...
het is zoals het is
non-conforming link
  maandag 6 juni 2005 @ 21:00:53 #263
85889 lucida
équilibre
pi_27688778
quote:
Op maandag 6 juni 2005 20:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Zeg Ollie, wat doe jij eigenlijk allemaal in het dagelijkse leven?
Als hij er niet uit vreet, dan steekt hij hem wel in andermans zaken. Herr Arschnase doet dus niets. Vegeteert op een uitkering en teert op de samenleving. Een gesjeesde nep-kunstenaar die een beetje WIKt en weegt.

Hij behoort tot de categorie quasie hogeropgeleiden die i.p.v. de handen uit de mouwen te steken liever opteren voor een rol als paria van de samenleving. Een klaploper van de geest dus, die als een grote nietsnut gedoemd is zijn tijd in ledigheid en volstrekte nutteloosheid te doden.
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 21:02:59 #264
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27688853
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:00 schreef lucida het volgende:

[..]

Als hij er niet uit vreet, dan steekt hij hem wel in andermans zaken. Herr Arschnase doet dus niets. Vegeteert op een uitkering en teert op de samenleving. Een gesjeesde nep-kunstenaar die een beetje WIKt en weegt.

Hij behoort tot de categorie quasie hogeropgeleiden die i.p.v. de handen uit de mouwen te steken liever opteren voor een rol als paria van de samenleving. Een klaploper van de geest dus, die als een grote nietsnut gedoemd is zijn tijd in ledigheid en volstrekte nutteloosheid te doden.
Als beloning werd een hond naar hem vernoemd, dat vind ik best triest.
  maandag 6 juni 2005 @ 21:09:25 #265
85889 lucida
équilibre
pi_27689089
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Als beloning werd een hond naar hem vernoemd, dat vind ik best triest.
Een verzuurd werkeloos schoolmeestertje die met zijn esthetische vorming nergens meer aan de bak komt. Het liefst zou hij op de basisschool zijn pedagogische talenten en geaardheid willen botvieren, maar ja daar weten ze wel beter en zullen de kat niet op het spek binden. Het schijnt dat hij zich al eens aan kinderen heeft vergrepen en daarom in het basisonderwijs niet meer welkom is.

[ Bericht 1% gewijzigd door lucida op 06-06-2005 21:22:22 ]
het is zoals het is
non-conforming link
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 21:11:10 #266
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_27689154
quote:
Op maandag 6 juni 2005 21:09 schreef lucida het volgende:

[..]

Een verzuurd werkeloos schoolmeestertje die met zijn esthetische vorming nergens meer aan de bak komt. Het liefst zou hij op de basisschool zijn pedagogische talenten en geaardheid willen botvieren, maar ja daar weten ze wel beter en zullen de kat niet het spek opbinden. Het schijnt dat hij zich al eens aan kinderen heeft vergrepen en daarom in het basisonderwijs niet meer welkom is.
Ik vind het een grof schandaal dat die lui zomaar hun gang kunnen gaan, die arme kinderen zijn erg beinvloedbaar, zeker als zo'n man ze intimideert met warrige teksten over de Holocaust.
  Admin maandag 6 juni 2005 @ 21:13:09 #267
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_27689231
Nee.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')