Dat er geen dertigers met een normale BMI op de IC liggen? Dat weet hij al.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een kijkje nemen op de IC zou hem wel goed doen denk ik. Dan ziet hij wat de realiteit is.
Een beetje politicus met wat morele waarden wacht netjes op zijn beurt omdat bij het uitlekken van zoiets er een shitstorm over hun heen komt.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje politicus kan toch wel een vaccinatie fixen? Je denkt toch niet dat Willem-Alexander nog moet wachten daarop?
Baudet is anti-vaccinatie en zou vaccinatie weigeren, verklaarde hij ooit. Is dat ook de mening van de hele fractie ?quote:Op zondag 9 mei 2021 10:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje politicus kan toch wel een vaccinatie fixen? Je denkt toch niet dat Willem-Alexander nog moet wachten daarop?
Ik hoop dat er ooit een foto opduikt dat hij een coronaprik laat zettenquote:Op zondag 9 mei 2021 10:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Baudet is anti-vaccinatie en zou vaccinatie weigeren, verklaarde hij ooit. Is dat ook de mening van de hele fractie ?
Voorlopig zwijgen de genoemde FvD-toppers over het gerucht van hun besmetting.
Is het waar? En als ze het zelf bevestigen, dan komen er vragen wie ze mogelijk besmet zouden hebben... en hebben ze wel mensen gewaarschuwd die dicht bij hun waren geweest, vooral in gesloten ruimtes.
We wachten af. Komt er geen verklaring voor vanavond, dan is er wel iets aan de hand geweest. en stoppen ze het in de doofpot ?
Ook al voelt hij zich doodziek, dit gaat hij nooit toegeven. "Het was maar een griepje"quote:Op zondag 9 mei 2021 10:45 schreef vipergts het volgende:
Stiekem toch een beetje nieuwsgierig hoe hij goed zou praten als het vervelender is dan 5 dagen uitzieken.
Als er één nieuwsmedium ingewijd is in FvD dan is het TPO wel. En die publiceren dit ook niet zomaar.quote:
Nogal raar dat daar een geheime code voor is. En jenever in je thee??? Jakkes!! Dan ben je echt ver heen.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:42 schreef Vasilevski het volgende:
Wel mooi dat het TPO-artikel alleen voor abonnees is. Dit is toch wel het soort onderzoeksjournalistiek waar je geld voor neerlegt! Gelukkig kun je het nieuws ook bij Joop lezen waar ze denken dat hij letterlijk illegaal naar een ver land is afgereisd.
[..]
De gefrustreerde medewerkers van de Kamer zullen dit wel gelekt hebben.
Het lijkt me ook niet geheel toevallig dat Baudet laatst in een podcast (die waarin hij z'n territoriale ambities voor Groningen uiteenzette) zijn beklag deed over hoe braaf het tegenwoordig allemaal in de Kamer is. Dat je vroeger met een geheime code een scheut jenever door de thee kon laten doen of zoiets. Die was halverwege april opgenomen dus rond die tijd zal er wel een woordenwisseling zijn geweest over deze borrel.
Ik ben behoorlijk tegen fvd en consorten maar ik vind deze twee bronnen gewoon mager. Dit zou toch groot nieuws zijn bij alle media? Wat mij doet denken dat er, op dit moment, zeker geen zekerheid is omtrent een mogelijke besmetting.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:56 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als er één nieuwsmedium ingewijd is in FvD dan is het TPO wel. En die publiceren dit ook niet zomaar.
Vind het eigenlijk meer shownieuwsniveau dan groot nieuws.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk tegen fvd en consorten maar ik vind deze twee bronnen gewoon mager. Dit zou toch groot nieuws zijn bij alle media? Wat mij doet denken dat er, op dit moment, zeker geen zekerheid is omtrent een mogelijke besmetting.
De eersten die berichten is wat anders dan zou gelijk groot nieuws moeten zijn.quote:Op zondag 9 mei 2021 11:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk tegen fvd en consorten maar ik vind deze twee bronnen gewoon mager. Dit zou toch groot nieuws zijn bij alle media? Wat mij doet denken dat er, op dit moment, zeker geen zekerheid is omtrent een mogelijke besmetting.
Starhopper aanspreken met koninklijk meervoud, dan ben je pas getriggerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha en weer zijn ze getriggerd en openen een topic.
Dat is toch het algehele niveau van de media tegenwoordig?quote:Op zondag 9 mei 2021 11:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk meer shownieuwsniveau dan groot nieuws.
Dat is dus een kleine minderheid van de tweede kamer, ik denk dat zij het wel prima fixen zonder dat het uitlekt.quote:Op zondag 9 mei 2021 10:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een beetje politicus met wat morele waarden wacht netjes op zijn beurt omdat bij het uitlekken van zoiets er een shitstorm over hun heen komt.
quote:Over het nut van “ophef”. Waarom FVD de mediamacht niet schuwtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -XOR- op 09-05-2021 22:33:37 ]We have always been at war with Eastasia.
Ze veroorzaken dus bewust ophef.quote:
Dat van de coronabesmetting is een frame. Wel waar of niet waar... FvD wordt geframed ermee.quote:Daarom is het absoluut essentieel om de frames één voor één te blijven ontzenuwen en de taboes stuk voor stuk te doorbreken.
Johhh boezemvriend liegt. Hij is de eerste die zou weten of het NEE moet zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:22 schreef Starhopper het volgende:
"Ik weet niet of hij corona heeft gehad want ik heb geen stokje in zijn neus geduwd."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)j-corona-heeft-gehad![]()
![]()
![]()
Lekker vaag weer. Komt over alsof hij wel ziek is maar geen test heeft laten doen.
Hoezo? Sinds wanneer zijn medische gegevens nieuws?quote:Op maandag 10 mei 2021 00:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
er zijn geen kranten die het bericht overnemen over Baudet en zijn 'griepje'.
eigenlijk is Bas Paternotte de enige bron. het artikel zit ook nog eens achter een betaalmuur.
moeilijk om er over te oordelen. even afwachten tot anderen er over gaan buigen. dit lijkt mij wel nieuwswaardig, als het waar is.
omdat het om de professor der wappies gaat. de premier van Wappelonië.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo? Sinds wanneer zijn medische gegevens nieuws?
Alsof het een griepje is? Dus....quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
omdat het om de professor der wappies gaat. de premier van Wappelonië.
de man die het bagatelliseren van corona uitgevonden heeft, meld zich af wegens corona.
als het waar is. vooralsnog is het een gerucht.quote:
Hoezo? Wie laat zich wel zien met een, overigens stevig, griepje dan?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
als het waar is. vooralsnog is het een gerucht.
Stel dat 't waar is, dan is 't wel raar dat de koning van Wappelonië zichzelf niet laat zien wegens dat griepje.
17 clusters wat? Positieve pcr-tests? Hoeveel clusters zijn er normaal in Amsterdam, hoe zijn die te herleiden tot koninginnedag en in hoeveel IC opnames heeft dat geresulteerd?quote:intussen is in ieder geval bekend gemaakt dat er zichtbaar meer besmettingen zijn ontstaan op Koningsdag in Amsterdam. En bedankt nog hè. 17 clusters.
In de buitenlucht geen kans op besmetting
[X] Niet waar
Je ontkent dat er 17 clusters waren ?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit soort angspropagandapraatjes kennen we inmiddels wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |