Wanneer? Op zaterdag zitten Arizona en ik daarquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Jaaaaaa Andromache is onze held van de dag!!!!!
Dochter weer huilen, ik weer dansen etc.
Wat. Een. Achtbaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Jaaaaaa Andromache is onze held van de dag!!!!!
Dochter weer huilen, ik weer dansen etc.
Ja ze doen sneltesten, en ik lees ergens ook weer dat die maximaal 24 uur VOOR HET EINDE van de show moet zijn afgenomen. Dus ze raden je juist aan om het op de dag zelf te doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Als je zaterdag test, heb je dan de uitslag op tijd?
Volgens mij staat op de site van testenvoortoegang dat je binnen 1 uur je uitslag binnen hebt. Dus als je minimaal 1 uur speling aan houdt dan moet het goed gaan!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ze doen sneltesten, en ik lees ergens ook weer dat die maximaal 24 uur VOOR HET EINDE van de show moet zijn afgenomen. Dus ze raden je juist aan om het op de dag zelf te doen.
Als de show bijv pas donderdagavond 23:00 klaar is moet je dus pas NA woensdagavond 23:00 getest zijn. Dus beter donderdagochtend dan.
En in het geval van de middagshows moet je dus de dag ervoor NA 18:00 gaan
Het wordt wel krap. Maar ik weet geen betere optie dan me zaterdagochtend meteen om 8 uur te laten testenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Als je zaterdag test, heb je dan de uitslag op tijd?
Bij mij staat er ook niks... Behalve in t hoofdscherm de voorstelling, maar geen kaartjes ofzo of extra infoquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef FutureMusicChannel het volgende:
Heeft iemand de Close app al gedownload voor de tickets? Mijn partner en ik wel, maar in de app krijgt maar 1 van ons bij 'Info' informatie te zien, bij de ander blijft het scherm wit...
Er zijn maar 33 testlocaties en daarvan hebben ze ook niet allemaal ruimte. Dus dat is echt één en al kutzooi hoor, echt geen miljard waardquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:29 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Uitslag was een uur oid? Dus je moet wel vroeg plennen ...
Maar er zijn toch test locaties over het hele land? overdag testen en 's avonds show?
En als je dan denkt "hee Rotterdam Ahoy da's handig", die heeft natuurlijk geen enkel beschikbaar slot in de week van het ESF.quote:Alkmaar
Almere
Amersfoort
Amsterdam - Borchland
Amsterdam - Weesperstraat
Apeldoorn
Arnhem - GelreDome
Assen
Baarn (wordt Soestdijk)
Bergen op Zoom
Bladel
Breda
Bussum
Den Haag
Eindhoven
Enschede
Geersdijk
Gorinchem
Groningen
Haaren (NB)
Haarlem
Leeuwarden
Lisse
Maastricht
Naarden
Rijswijk
Roermond
Rotterdam Ahoy
Rotterdam Kralingen
Rotterdam Marconiplein
Utrecht
Venlo
Zwolle
Hopelijk communiceren ze dat dan duidelijk aan alle mensen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja ze doen sneltesten, en ik lees ergens ook weer dat die maximaal 24 uur VOOR HET EINDE van de show moet zijn afgenomen. Dus ze raden je juist aan om het op de dag zelf te doen.
Als de show bijv pas donderdagavond 23:00 klaar is moet je dus pas NA woensdagavond 23:00 getest zijn. Dus beter donderdagochtend dan.
Yup bij ons geen probleem.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef FutureMusicChannel het volgende:
Heeft iemand de Close app al gedownload voor de tickets? Mijn partner en ik wel, maar in de app krijgt maar 1 van ons bij 'Info' informatie te zien, bij de ander blijft het scherm wit...
Ik zwaar naar jullie vanaf de tweede ring, de eerste ring was al uitverkocht toen ik er doorheen kwam.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Wanneer? Op zaterdag zitten Arizona en ik daar
Ja, ik had idd kaarten via OGAE. Nu hadquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat tof! Had je eigenlijk via OGAE kaarten?
Hier net zo, heb ook nog geen info.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef FutureMusicChannel het volgende:
Voor mij 10 minuutjes met de auto (die in Enschede). Maar dan moet er wel plek zijn. Anders moet ik naar Zwolle of Apeldoornquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:36 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb het geluk dat ik maar 10 minuten hoef te fietsen voor zo'n testlocatie. Als ik het goed plan kan ik gewoon in 1 trip me laten testen en dan direct naar het station fietsen.
en de standaard coronaklachten, volgens mij verschijnt er een vragenlijst in die CoronaCheck app die je beantwoord moet hebben naast je negatieve testuitslagquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:37 schreef Meridiaan het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe de gezondheidsverklaring van het Fieldlab er uit ziet? Vragen ze alleen maar naar de risicogroepen van het RIVM?
Ohja ik zie het ... woon naast Ahoy en moet naar fucking Kralingen ... maar meteen afspraak maken straks dan voordat dat vol isquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:35 schreef Moira het volgende:
[..]
Er zijn maar 33 testlocaties en daarvan hebben ze ook niet allemaal ruimte. Dus dat is echt één en al kutzooi hoor, echt geen miljard waard
https://testenvoortoegang.nl/
[..]
En als je dan denkt "hee Rotterdam Ahoy da's handig", die heeft natuurlijk geen enkel beschikbaar slot in de week van het ESF.
Hier nu alsnog gelukt, je moet op de grote bol drukken op het hoofdscherm en dan moet er, op termijn want het is druk in de app, rechtsonder bij 'Info' allerlei info komen te staan...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Bij mij staat er ook niks... Behalve in t hoofdscherm de voorstelling, maar geen kaartjes ofzo of extra info
Ja ik heb dus geen enkele handige locatie. Moet met het OV vanaf een plek waar geen testlocatie in de buurt zit. Dus dat wordt uitmeten waar ik onderweg van daar naar Ahoy tussendoor uit de trein kan stappen in de hoop dat er ergens een locatie in de buurt van een station onderweg zitquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:38 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ohja ik zie het ... woon naast Ahoy en moet naar fucking Kralingen ... maar meteen afspraak maken straks dan voordat dat vol is
Op ‘testen voor toegang’ staat dat je je 40 uur vóór aanvang moet laten testen en je krijgt binnen een uur de uitslag.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat kan maar als je op ESF aan komt zetten met een test van 40 uur oud kom je niet binnen vrees ik, op alle andere plekken staat 24 uur vóór het éínde van de show waar je heen gaatquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Op ‘testen voor toegang’ staat dat je je 40 uur vóór aanvang moet laten testen en je krijgt binnen een uur de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |