In die Close app kun je als tickethouder mensen uitnodigen in je Eurovisie groepje, ik heb dat in dat geval met de 3 mede-tickethouders gedaan (of althans ze uitgenodigd maar ze zijn nog niet gejoined haha)quote:
Nee snap ik, daar zou ik ook niet op gokken nee. Maar er zijn veel mogelijkheden, toch al wel slim dat je een kaartje hebt gefixed op de parkeerplaats.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
De treinverbinding tussen mijn dorp en Rotterdam doet er ongeveer twee keer zo lang over als de auto (wanneer je kan doorrijden). Ook belangrijk: op maandag ga ik naar de juryshow, en die is in de avond. Als ik dan om 23:14 vertrek voor de laatste optie waarmee ik thuis kom, ben ik daar om 01:42. Bij een middagshow wil ik OV nog wel overwegen, maar voor die avond gaat het hem niet worden
Ik vind die hele app maar vaag.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:19 schreef Moira het volgende:
[..]
In die Close app kun je als tickethouder mensen uitnodigen in je Eurovisie groepje, ik heb dat in dat geval met de 3 mede-tickethouders gedaan (of althans ze uitgenodigd maar ze zijn nog niet gejoined haha)
Waar?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan parkeerplek reserveren bij AhoyDan is dat alvast een zorg minder. P+R verder weg kan ook, dan heb je weer misschien minder last van drukte in de buurt van Ahoy.
Herkenbaar, heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben wel als de dood dat ik het alsnog verneuk door de apps niet goed te doen of het testen van tevoren niet te redden oid.
jaa dit, ik zit nu beetje panisch telkens in die app te kijken waar ik geen reet van begrijp. En dan in paylogic 'download e-ticket' waar dan weer op staat 'this is not an entry ticket'! Wtf is t dan.quote:
Je bent een topperquote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:24 schreef Andromache het volgende:
O @:Moira wat zou dat leuk zijn!
Djiez allemachtig, op de valreep heb ik @:Viv @:Evenstar en @:Manusje_v_a + introducé nog blij kunnen maken met de GF juryshow.
Gek genoeg ben ik er nooit door gekomen voor SF1 familyshow.
Jaaaaaa Andromache is onze held van de dag!!!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:24 schreef Andromache het volgende:
O @:Moira wat zou dat leuk zijn!
Djiez allemachtig, op de valreep heb ik @:Viv @:Evenstar en @:Manusje_v_a + introducé nog blij kunnen maken met de GF juryshow.
Gek genoeg ben ik er nooit door gekomen voor SF1 familyshow.
Dit. Als je zaterdag test, heb je dan de uitslag op tijd?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ben wel als de dood dat ik het alsnog verneuk door de apps niet goed te doen of het testen van tevoren niet te redden oid.
Mini FOK-meet in vak CD!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Jaaaaaa Andromache is onze held van de dag!!!!!
Dochter weer huilen, ik weer dansen etc.
Uitslag was een uur oid? Dus je moet wel vroeg plennen ...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit. Als je zaterdag test, heb je dan de uitslag op tijd?
Zeker heldin!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Voor de zaterdag toch nog niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:29 schreef Meridiaan het volgende:
He! Ik kan al wel een afspraak maken bij Testen voor Toegang.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:28 schreef Manusje_v_a het volgende:
[..]
Ja ik ben dus bang dat ik helemaal nergens terecht kan voor zo'n testafspraak, omdat ze bij 1 exclusieve aanbieder zitten en dus maar 33 testlocaties hebben, waarvan geen in de buurt zit of makkelijk met het OV te bereiken is voor mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:23 schreef Meridiaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |