Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:40 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij allemaal wel geslaagde rehearsals tot nu toe? Al behoorlijk af allemaal?
Deze jongen lijkt me meer iemand voor een John de Wolf-overhemd. Als ze die ergens nog verkopen, is het wel in Rottuhdam.quote:
Deze organisatiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 12:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij welIk denk ook wel dat het Nederlandse team aardig goed kan voldoen aan de vragen die komen van de buitenlandse delegaties. Vasil vertelde bijvoorbeeld in de Dingadong podcast dat ze in Tel Aviv bij Tamara Todevska bij de stand in rehearsal dachten "hoe gaat dit ooit nog goedkomen?" en bij de SIR van dit jaar was het eigenlijk precies zoals ze aan hadden gevraagd.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze jongen lijkt me meer iemand voor een John de Wolf-overhemd. Als ze die ergens nog verkopen, is het wel in Rottuhdam.
Ja tof! En dat shot vanaf 00:27, die visuals lijken wel uit het scherm te komenquote:
Misschien een augmented reality shot? Ze zeiden dat augmented reality een grote rol zal spelen in deze Eurovisie editie.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja tof! En dat shot vanaf 00:27, die visuals lijken wel uit het scherm te komen
Nee hehe, want AR zien we alleen op tv en niet vanuit de zaal gefilmd. Maar het heeft er wel iets van weg.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:12 schreef mrcapristo het volgende:
[..]
Misschien een augmented reality shot? Ze zeiden dat augmented reality een grote rol zal spelen in deze Eurovisie editie.
Noord-Macedoni (quote:Op zaterdag 8 mei 2021 13:21 schreef Funhouse het volgende:
Hoe laat is nou de volgende repetitie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |