Dat was hetquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk
Maar dat kan het niet zijn
Kom op, je kunt het !
Nu pas zoom/team-ontmaagd?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was het
Was tevens mijn zoom/team-ontmaagding
Gaafquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan aan een testpanel voor De Slimste Mens
Ik geef het uit aan kapsalonsquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nu kun je eerder met pensioen van het geld wat je uitspaart aan de kapper
Maar de volgende vraag die bij me opkomt. Ben je dan een BN'er of komt er een editie met niet-BN'ers?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan aan een testpanel voor De Slimste Mens
Lekker geen avondklok meer.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Bezoek... lees nog ff mee met en half oog
Ik ben proef-BN'erquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar de volgende vraag die bij me opkomt. Ben je dan een BN'er of komt er een editie met niet-BN'ers?
En welke proef-BN'er was je? Of gaan ze niet zover? Maar wel heel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben proef-BN'er
Ze testen de vragen, of ze duidelijk zijn, welke antwoorden ze verwachten en uiteindelijk krijgen, tips waar ze wellicht niet aan gedacht hebben enz..
Gaaf wel ! Mijn stem heb jequote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben proef-BN'er
Ze testen de vragen, of ze duidelijk zijn, welke antwoorden ze verwachten en uiteindelijk krijgen, tips waar ze wellicht niet aan gedacht hebben enz..
Nee, zover gaan ze nietquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
En welke proef-BN'er was je? Of gaan ze niet zover? Maar wel heel leuk om te doen.![]()
Dat hou je nog tegoed. Leuk om eens te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:30 schreef D. het volgende:
Al begreep ik dat je voor Corona mee uit eten mocht
Nee, gewoon met de redactiequote:Op vrijdag 7 mei 2021 22:32 schreef shiitake het volgende:
Was het ook met Philip Freriks en Maarten van Rossem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |