En was dit ook ongeveer jullie oordeel?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen weet inmiddels dat het kutbier mijn keuze was?
Lekker knoeienquote:
Wat is je vraag?quote:
Omdat ik eerst een ander biertje had genomineerd en die was (net als mijn keuze vanvorige editie) niet leverbaar, toen dacht en googelde ik "kutbier"quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En vanwaar deze merckwaerdighe keuze?
Ik rank hem wel wat beter dan datquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
En was dit ook ongeveer jullie oordeel?
[ afbeelding ]
Eensch, aangenaam verrastquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rank hem wel wat beter dan datHet was een echt lekkerbiertje
Ik ga hem in ieder geval onthouden. Niet zo moeilijk met zo'n naam.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik rank hem wel wat beter dan datHet was een echt lekkerbiertje
Gezellig omaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik doe echt mee voor de gezelligheid. Blijf het niet te zuipen vinden.
Wel jammer. Opa vindt (bijna) alles lekker.
Proostquote:
Ideaalquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga hem in ieder geval onthouden. Niet zo moeilijk met zo'n naam.Dan probeer ik hem een keer op een warme zomeravond.
Ik denk dat het eraan ligt waar je op een terras zitquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ik nu van de zomer op een terras zit ....en zeg:
"Er gaat niets boven een lekkere frisse kut"
Zou dat begrepen worden
Probeer het eens uit.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou dat begrepen worden
Dat hangt van je gezelschap afquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zou dat begrepen worden
Ach.. ik heb drie kansen...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het eraan ligt waar je op een terras zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |