SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De afgelopen jaren heb ik mijn eigen risico gewoon teruggehad via de autoverzekeringquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen jaren pakte het goed uit. Dit jaar waarschijnlijk niet. Maar dat is ingecalculeerd.
Nu weer gewoon een standaard verzekering, net als wij
Mja, om nou tegen een boom te knallen voor die paar honderd euro gaat me wel wat verquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De afgelopen jaren heb ik mijn eigen risico gewoon teruggehad via de autoverzekering
Nee zelfde verzekering, alleen geen werkgever meer die het eigen risico af koopt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, de afgelopen jaren pakte het goed uit. Dit jaar waarschijnlijk niet. Maar dat is ingecalculeerd.
Nu weer gewoon een standaard verzekering, net als wij
20 tot 40 duizend euro jaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kost ook wat natuurlijk, een designer preutje.
Staat meestal achterop toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:25 schreef bitterbal het volgende:
K heb die belasting aanslag binnen. Er staat niet dat k in termijnen kan betalen. Maar dat kan toch?
Aah, ik dacht dat je zo’n luxe expatverzekering had.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee zelfde verzekering, alleen geen werkgever meer die het eigen risico af koopt.
Ja ik geef toe dat er waarschijnlijk praktischere oplossingen zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, om nou tegen een boom te knallen voor die paar honderd euro gaat me wel wat ver
Even de belastingboeven bellen dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb via digi d net gekeken. 2 pagina's. Staat er niet. Is de inkomsten belasting
expatverzekering terwijl ik geen expat ben? neuhquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, ik dacht dat je zo’n luxe expatverzekering had.
Is het een voorlopige aanslag? Want die kun je in termijnen betalen, lees ik net.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
Ja het was tering tyfus dag en dan weer een verschil. En dan 2600 belasting aanslag waar nergens staat dat dat in termijnen kan en k het nu niet kan betalen
gewoon bellen..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
Ja het was tering tyfus dag en dan weer een verschil. En dan 2600 belasting aanslag waar nergens staat dat dat in termijnen kan en k het nu niet kan betalen
een soort borstzak broekzak idee?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee want ik betaal 'm sowieso wel![]()
Ik bedoel voor iedereen, mits daar een evenredige belastingverlaging tegenover staat.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Hebt u een aanslag ontvangen, en kunt u die niet op tijd betalen? Onderneem dan meteen actie. Kijk of u 4 maanden uitstel kunt krijgen of een betalingsregeling kunt afspreken.
U kunt 4 maanden uitstel krijgen vanaf de uiterste betaaldatum van de aanslag als u voldoet aan alle volgende voorwaarden:
U hebt niet eerder voor deze aanslag of voor andere openstaande aanslagen uitstel van betaling gekregen vanwege betalingsproblemen of vanwege de verrekening met een belastingteruggaaf.
U hebt geen openstaande aanslagen waarvoor u een dwangbevel hebt gekregen.
Uw totale openstaande belastingschuld is minder dan ¤ 20.000.
Hierbij telt niet mee: een belastingschuld waartegen u bezwaar hebt gemaakt en waarvoor u uitstel van betaling hebt gekregen.
Het gaat niet om een voorlopige aanslag inkomstenbelasting over 2021 met een datum vķķr 1 november 2021.
U vraagt het uitstel aan bij de BelastingTelefoon: 0800 - 0543.
Vanuit het buitenland: +31 555 385 385.
Houd uw burgerservicenummer bij de hand, anders kunnen wij u niet helpen. Wij sturen u binnen 10 werkdagen een bevestiging.
https://www.belastingdien(...)el-betalingsregeling
Nou ja is eerlijker voor de mensen die niet zoveel zorg gebruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon bellen..
[..]
een soort borstzak broekzak idee?
Nee definitief. Maar waarom zou je voor een voorlopige een betaling regeling vragen als die nog kan veranderenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het een voorlopige aanslag? Want die kun je in termijnen betalen, lees ik net.
Dat wordt wat met al die semi BNners met voorliefde voor de spuitquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je mensen met extra grote lippen of opgezette billen tegenkomt...
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-fillers~ad3f275e/
omdattie wel betaald moet wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee definitief. Maar waarom zou je voor een voorlopige een betaling regeling vragen als die nog kan veranderen
Het is te vrijdag om daar een zinnig standpunt over te verzinnenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee definitief. Maar waarom zou je voor een voorlopige een betaling regeling vragen als die nog kan veranderen
Uhoh, en de scrotoxgevallen dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je mensen met extra grote lippen of opgezette billen tegenkomt...
https://www.ad.nl/binnenl(...)et-fillers~ad3f275e/
Rondje lopen ga ik zo ook even doenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
trucken en misschien zo nog even rondje wandelen
Dat had ik gisteren.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja no shit maar hij is nog niet definitief dus het te betalen bedrag kan veranderen
quote:De voorlopige aanslag is een inschatting van de definitieve belastingaanslag die je over een bepaald jaar kunt verwachten. Deze inschatting gebeurt meestal op basis van een door jou of je boekhouder gemaakte schatting. Je betaalt dus alvast de verwachte belasting zodat je minder rekening hoeft te houden met wat je opzij moet zetten. Aan het eind van de rit wordt bij de definitieve aanslag het teveel of te weinig betaalde verrekend.
Correct, ballenbotox.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Wat is een scrotox, klinkt als iets voor je ballen
Waarom zou je dat doenquote:
Terwijl jij gisteren aan de blokjes kaas zat, hebben wij dat onderwerp eens goed uitgediept.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:43 schreef LTVDK het volgende:
Wat is een scrotox, klinkt als iets voor je ballen
Als je een enorme zweetzak hebt.quote:
Nee, nee, daarvoor is de scrotoplasty.quote:
Oh is maar goed dat ik er nu weer ben danquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl jij gisteren aan de blokjes kaas zat, hebben wij dat onderwerp eens goed uitgediept.
Vanavond deel 2quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh is maar goed dat ik er nu weer ben dan
Botulisme. Eigenlijk meer een biologisch wapenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zoveel mensen, zoveel meningen..
chemicaliën in je scrotum spuiten
Dat nieuwsbericht heeft wel briljante timing.quote:
Trendsetters zijn wequote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht heeft wel briljante timing.
Men leest mee.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht heeft wel briljante timing.
een zeikdag aldus... knuf vanuit hierquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Ja no shit maar hij is nog niet definitief dus het te betalen bedrag kan veranderen
Daarom geen vaccin nemenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:46 schreef mschol het volgende:
chemicaliën in je scrotum waar dan ook spuiten
Als je je broek uittrekt bij het vaccineren sturen ze je wel weg ...quote:
nog nooit meegemaakt dat ze voor de verval datum een definitieve aanslag haddenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:41 schreef bitterbal het volgende:
J
[..]
Denk je?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je je broek uittrekt bij het vaccineren sturen ze je wel weg ...
Nou ja in termijnen zal wel moeten kunnen denk kquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:53 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt dat ze voor de verval datum een definitieve aanslag hadden
vast wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:57 schreef bitterbal het volgende:
No
[..]
Nou ja in termijnen zal wel moeten kunnen denk k
nee eerste keer dat i niet kan betalen geloof ikquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
vast wel.
als je geen rare geschiedenis met belastingdienst hebt zullen ze echt niet zo moeilijk doen
Dan geen probleem normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee eerste keer dat i niet kan betalen geloof ik
Serie kijken. En hopelijk beter slapen dan de rest van de week.quote:
Afspraak maken met ze voor een gesprek, valt echt wel wat te regelen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kunt ALTIJD een termijnafspraak maken, mijn vriendin zit in die business.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon kopen voor je vriendin.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik wil enkel doorschijnende slipjes zien
Ordinair.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Slipjes met open kruis zijn leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is nu weekend Ballie.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:16 schreef bitterbal het volgende:
We were NOT informed about the exact measurement of the sofa (even though I asked while at the store) nor did they mention that we needed to measure and make sure it would fit through the door. I thought that delivery and assembly meant that the sofa would be assembled in the house, not assembled already in the warehouse and delivered in one piece. We were also informed from the delivery person that this also happens many times to other customers.
Je meet toch wat er past als je een bank gaat kopen
Ordinair.quote:
Ordinair is goedquote:
ja bijzonder toch. Ik vertelde hem meerdere malen dat het zijn verantwoordelijkheid was om te controleren dat alles op een normale manier naar binnen kan maar hij vond dat mijn verantwoordingquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Sommige mensen vinden dat alles maar een ander zijn verantwoordelijkheid is
Juist niet, hoeven niet eens uit of aan de kant geschoven.quote:
Ok dan is het vrijdagavond en wij hebben wel weekend en geen zin in “probleempjes”quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee moet nog hele weekend![]()
maar lees dit nu
Anders ook niet, gewoon doorheen steken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist niet, hoeven niet eens uit of aan de kant geschoven.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok dan is het vrijdagavond en wij hebben wel weekend en geen zin in “probleempjes”
Tenminste dat denk ik.
Wat zei je? ROT OP HET IS JOUW TRAPGAT KLAPKEESquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijzonder toch. Ik vertelde hem meerdere malen dat het zijn verantwoordelijkheid was om te controleren dat alles op een normale manier naar binnen kan maar hij vond dat mijn verantwoording
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |