abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199322939
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:21 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zeker weer een OMT lid
Daar heb ik geen bewijs voor, op zich een competent bedrijf, maar wel een heel bijzonder bedrijf waarvan het me niets zou verbazen, de manier waarop ze een private DNS gebruiken verbaasde me ook, dat is normaal gesproken niet de manier waarop ik dat zou inrichten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:28:06 #177
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199322971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:17 schreef THEFXR het volgende:

[..]

welke ambtenaar komt op het idee om dat domein te registreren om 25-02-2020
nog voor dat de 1ste besmetting een feit was in NL?
Dat zal geen ambtenaar geweest zijn. Gewoon de domein maffia die alles registreert wat mogelijk interessant gaat zijn in de toekomst.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199322978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daar heb ik geen bewijs voor, op zich een competent bedrijf, maar wel een heel bijzonder bedrijf waarvan het me niets zou verbazen, de manier waarop ze een private DNS gebruiken verbaasde me ook, dat is normaal gesproken niet de manier waarop ik dat zou inrichten.
Maar waarom zo geheimzinnig? Is dat de standaard werkwijze in die sector of is er wat te verbergen?
pi_199323005
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Maar waarom zo geheimzinnig? Is dat de standaard werkwijze in die sector of is er wat te verbergen?
Weinig geheimzinnigs aan natuurlijk, het staat een bedrijf/persoon gelukkig meer dan vrij om niet op allerlei vragen van onbekenden te reageren.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_199323032
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Weinig geheimzinnigs aan natuurlijk, het staat zo'n bedrijf gelukkig meer dan vrij om niet op allerlei vragen van onbekenden te reageren.
Vandaar mijn vraag of dat gewoon standaard zo gaat, kan ik me best wat bij voorstellen hoor. Maar als dat standaard niet zo is en nu opeens wel dan krijg ik daar wel vragen bij. Helemaal gezien het geld wat ermee gemoeid is en de manier van aanbesteden.
pi_199323034
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:28 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

In de sector ansich niet, ik weet van vrijwel alle grote spelers, en dat zijn er een stuk of 20 wie welke klanten bedient, maar in dit geval doen ze echt hun best om het te verbergen, daarom vind ik het bijzonder.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:33:02 #182
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_199323035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:23 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bedoel je lead?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_199323064
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Vandaar mijn vraag of dat gewoon standaard zo gaat, kan ik me best wat bij voorstellen hoor. Maar als dat standaard niet zo is en nu opeens wel dan krijg ik daar wel vragen bij. Helemaal gezien het geld wat ermee gemoeid is en de manier van aanbesteden.
Als je als zomaar een willekeurig burger een vraag naar een bedrijf stuurt denk ik niet dat je in veel gevallen een antwoord terug krijgt, zeker niet als je naar gegevens gaat vragen.
In Southern Sun
pi_199323079
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

In de sector ansich niet, ik weet van vrijwel alle grote spelers, en dat zijn er een stuk of 20 wie welke klanten bedient, maar in dit geval doen ze echt hun best om het te verbergen, daarom vind ik het bijzonder.
Dat is dan imho iig iets wat hopelijk eens nader bekeken wordt.
pi_199323117
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:35 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik hoop het niet zeg :o.
In Southern Sun
pi_199323121
quote:

[..]

Hoezo?
pi_199323127
- BNW -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2021 00:09:15 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199323155
quote:

[..]

Ik ben wat lijntjes aan het uitgooien, het betreffende bureau is een jonge fusie waar ik met de belangrijkste spelers contacten deel, van 2 van de 3 kreeg ik direct het antwoord: Huh? Nee daar zijn we niet mee bezig, van de 3e kreeg ik geen enkel antwoord, op zich is het niet zo interessant of ze dat bouwen, maar waar het wel om gaat is waanneer ze daar mee gestart zijn, wanneer dat bijvoorbeeld al in november vorig jaaar was, dan hebben we natuurlijk een verhaal.........

Nu bouw ik al 25 jaar dit soort type websites (van deze grote en groter) dus ik weet ook dat je dit soort dingen niet in 3 weken neer zet, kortom mocht blijken dat ze dit al 5 maanden aan het doen zijn, dan is de vraag: In opdracht van wie, en dan gaan we natuurlijk een discussie krijgen.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:42:55 #189
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199323165
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:12 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Kroegen, cafés, discotheken en nachtclubs kunnen pas echt open als het coronavirus geen enkel gevaar meer vormt voor de volksgezondheid en de ziekenhuiscapaciteit. Dat zou hopelijk eind derde kwartaal of het vierde kwartaal van 2021 zijn, samen met een Europabrede afschaffen van afstandsregels en de mondmaskerplicht.
keep on dreaming, dat zie ik dit jaar nog niet gebeuren in de EU
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:43:19 #190
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199323171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Great reset jwz, alles is in scène gezet ons ons te controleren. Nieuwe wereldorde komt er aan.
Dan ga je er van uit dat de overheid competent genoeg is om zo'n complex plan uit te voeren zonder dat er iemand informatie lekt in samenwerking met honderden instanties.

Gezien de afgelopen 4 jaar, op een schaal van 0 tot 10, hoe haalbaar klinkt het?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_199323175
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ben wat lijntjes aan het uitgooien, het betreffende bureau is een jonge fusie waar ik met de belangrijkste spelers contacten deel, van 2 van de 3 kreeg ik direct het antwoord: Huh? Nee daar zijn we niet mee bezig, van de 3e kreeg ik geen enkel antwoord, op zich is het niet zo interessant of ze dat bouwen, maar waar het wel om gaat is waanneer ze daar mee gestart zijn, wanneer dat bijvoorbeeld al in november vorig jaaar was, dan hebben we natuurlijk een verhaal.........

Nu bouw ik al 25 jaar dit soort type websites (van deze grote en groter) dus ik weet ook dat je dit soort dingen niet in 3 weken neer zet, kortom mocht blijken dat ze dit al 5 maanden aan het doen zijn, dan is de vraag: In opdracht van wie, en dan gaan we natuurlijk een discussie krijgen.
Dan ga je een discussie krijgen inderdaad. maar de vraag is gaan ze dat vertellen?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199323179
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

keep on dreaming, dat zie ik dit jaar nog niet gebeuren in de EU
De EU gaat daar ook simpelweg niet over
zie email 27 oktober
pi_199323181
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:43 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dan ga je een discussie krijgen inderdaad. maar de vraag is gaan ze dat vertellen?
Nou ja, een vrij simpel WOB verzoek zal dan volstaan: Wie gaf u opdracht, en wat was de doelstelling.
pi_199323185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:32 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waar gaat dit eigenlijk over? Ik ben een beetje digibeet wanneer het hier over gaat. Hoezo verbergen? En wat?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199323200
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:44 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ja, een vrij simpel WOB verzoek zal dan volstaan: Wie gaf u opdracht, en wat was de doelstelling.
Een WOB verzoek aan de overheid welke developer en wanneer ze die opdracht hebben gegeven is dan nog wel leuker. Dan heb je de hele overheid in rep en roer.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199323207
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een WOB verzoek aan de overheid welke developer en wanneer ze die opdracht hebben gegeven is dan nog wel leuker. Dan heb je de hele overheid in rep en roer.
Bereid de gang naar de rechter maar vast voor.
zie email 27 oktober
pi_199323210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Waar gaat dit eigenlijk over? Ik ben een beetje digibeet wanneer het hier over gaat. Hoezo verbergen? En wat?
Beetje lastig te omschrijven, maar stel je voor dat het normaal is dat alle bedrijven die aan een project in het telefoonboek staan, gewoon omdat dat gebruikelijk is, en dat ze voor dit project bewust kiezen dat niet te doen, dat is wel bijzonder, vooral omdat je er moeite voor moet doen om niet in het telefoonboek te komen.
pi_199323214
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:43 schreef _serial_ het volgende:

[..]

De vraag is waarom het niet antwoorden van een bericht op LinkedIn van een wildvreemd persoon als geheimzinnig aangemerkt wordt.
In Southern Sun
pi_199323241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik vermoed alleendat de opdracht plaats heeft gevonden vanuit de stichting testen voor toegang, zou ik even moeten nazoeken wanneer de boel actief is geworden.
pi_199323272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dank, dus idd de moeite waard om er verder in te duiken.

Die stichting had natuurlijk nogal wat rumoer, ook gezien het geld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')