Is er zondag nog een besluit, we gaan het toch per week bekijken?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze kunnen toch pas echt versoepelen als die testwet is aangenomen. Anders heeft dat ook geen zin meer.
Uiteraard, oorzaak en gevolg worden weer eens omgedraaid door die prutsers in Den Haag.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze kunnen toch pas echt versoepelen als die testwet is aangenomen. Anders heeft dat ook geen zin meer.
Ik vind ook dat ze te langzaam versoepelen en ik ben niet bepaald de grootste fan van Hugo, maar ik mag toch nog steeds hopen dat iedereen in het kabinet het liefst morgen af zou zijn van de crisis. Ze zijn doorgeslagen in voorzichtigheid, maar ik denk niet dat het een kwestie is van ''willen''.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Inmiddels zitten we al 5 maanden in fokkin lockdown en nog willen we er geen einde aan maken
Weet je nog, dat hugo het had over zaken die open kunnen met pasen.
Dat is alweer 2,5 maand geleden.
Las gister over az wat anders.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:56 schreef ondeugend het volgende:
AZ en Jansen alleen voor mensen boven de 60 in Duitsland
[ twitter ]
[..]
NOS
Dat is een goede samenvatting. Ze willen er uiteraard wel vanaf, maar ze zijn compleet doorgeslagen in de voorzichtigheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze te langzaam versoepelen en ik ben niet bepaald de grootste fan van Hugo, maar ik mag toch nog steeds hopen dat iedereen in het kabinet het liefst morgen af zou zijn van de crisis. Ze zijn doorgeslagen in voorzichtigheid, maar ik denk niet dat het een kwestie is van ''willen''.
Artikel 1 kunnen we ook beter schrappen...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)ngfestival~ade522ee/
Was dit al geplaatst? Wat de fuck is deze? Als we op die manier moeten discrimineren laat dan gewoon niemand toe. Nu had ik toch geen ambitie om naar het songfestival te gaan, maar mijn dochter is niet patiënt dus ik trek dit soort uitsluitingen erg slecht.
Eens hoor, het is natuurlijk wel een regel voor de Bühne. Ze mogen niet zomaar je medische gegevens raadplegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Was dit al geplaatst? Wat de fuck is deze? Als we op die manier moeten discrimineren laat dan gewoon niemand toe. Nu had ik toch geen ambitie om naar het songfestival te gaan, maar mijn dochter is niet patiënt dus ik trek dit soort uitsluitingen erg slecht.
Ah fijn, en dan stoppen ze met die bus voor de deur en weet de hele straat dat jij je niet hebt laten vaccineren, goed over nagedacht inderdaad.quote:
Omdat men compleet is doorgeslagen naar rigide alles micromanagen want stel je voor dat er iemand met corona is en dat er een paar mensen besmet zouden raken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens hoor, het is natuurlijk wel een regel voor de Bühne. Ze mogen niet zomaar je medische gegevens raadplegen.
En ik ben absoluut tegen 2deling, maar de overheid lijkt daar liever voor te kiezen?
De IC's zijn niet stabiel genoeg helaas, vorige keer zagen we ook een daling, ik was ook positief, helaas te vroeg gejuicht....quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Denk het ook wel, IC's zijn iig stabiel genoeg en nieuwe opnames klinieken dalende. Dat moet voor lucht zorgen..
Het afgelopen jaar was een tweedeling echt out of the question. Met een reden natuurlijk. Blijf het jammer vinden dat het nu andersom opeens geen probleem is. Maar dat is hier vaker besproken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens hoor, het is natuurlijk wel een regel voor de Bühne. Ze mogen niet zomaar je medische gegevens raadplegen.
En ik ben absoluut tegen 2deling, maar de overheid lijkt daar liever voor te kiezen?
Ja, daar is over nagedacht. Dat die bus voor je huis stopt was eenvoudig te vermijden geweest door gewoon op te komen dagen voor je vaccinatie. En als je er een probleem mee hebt dat de hele straat het te weten komt dan kun je alsnog een afspraak maken om dat te vermijden. Of contact opnemen en duidelijk maken dat je geen vaccinatie wil. Toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah fijn, en dan stoppen ze met die bus voor de deur en weet de hele straat dat jij je niet hebt laten vaccineren, goed over nagedacht inderdaad.
Ik vraag me werkelijk waar af, waarom men nu ineens deze kant doorgeslagen is, is dat om dat er een paar legermannen vuistdiep bij Rutte, de Jonge en VWS binnen gezeten hebben?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het afgelopen jaar was een tweedeling echt out of the question. Met een reden natuurlijk. Blijf het jammer vinden dat het nu andersom opeens geen probleem is. Maar dat is hier vaker besproken.
Volgens mij heeft het met een stukje aansprakelijkheid te maken, stel je voor dat zo een dikkert op een test event ziek word, dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Zover ik weet hebben we geen vaccinatie verplichting in Nederland, kortom het is eigen keuze of iemand zich wil laten vaccineren.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, daar is over nagedacht. Dat die bus voor je huis stopt was eenvoudig te vermijden geweest door gewoon op te komen dagen voor je vaccinatie. En als je er een probleem mee hebt dat de hele straat het te weten komt dan kun je alsnog een afspraak maken om dat te vermijden. Of contact opnemen en duidelijk maken dat je geen vaccinatie wil. Toch?
Dus jij leest dit alsof ze actief, zonder afspraak, bij mensen thuis langsgaan die niet gevaccineerd zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah fijn, en dan stoppen ze met die bus voor de deur en weet de hele straat dat jij je niet hebt laten vaccineren, goed over nagedacht inderdaad.
En als een dun iemand ziek wordt niet?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met een stukje aansprakelijkheid te maken, stel je voor dat zo een dikkert op een test event ziek word, dan heb je een probleem.
Geen idee, het zou me niet verbazen met zoveel knulligheid.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dus jij leest dit alsof ze actief, zonder afspraak, bij mensen thuis langsgaan die niet gevaccineerd zijn?
Het gaat erom dat je met die testlabs gedrag onderzoekt, daar wil je liever geen kwetsbare groepen bij, geld overigens niet allen voor ouderen, maar volgens mij ook voor ouderen, en ik meen ook zwangerige vrouwen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En als een dun iemand ziek wordt niet?
Welke aansprakelijkheid? Een dikkertje kan ook gewoon in de supermarkt ziek worden. Hij heeft zich tenslote laten testen net zoals alle anderen dus moet het geen probleem zijn. Wat is een onderzoek als je bij voorbaat al mensen uitsluit?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het met een stukje aansprakelijkheid te maken, stel je voor dat zo een dikkert op een test event ziek word, dan heb je een probleem.
Dus voor de helderheid, jij denkt echt dat de GGD met een bus door Friesland gaat touren om individuele ongevaccineerde mensen op te sporen en langs hun huis te gaan om te vragen of ze toch niet alsnog een vaccinatie willen?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, het zou me niet verbazen met zoveel knulligheid.
Ja, dat klopt. Dus je kan gewoon even bellen dat je geen behoefte hebt aan vaccinatie, dan komt de bus ook niet langs. Kleine moeite, lijkt mij.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zover ik weet hebben we geen vaccinatie verplichting in Nederland, kortom het is eigen keuze of iemand zich wil laten vaccineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |