abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199317092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wordt er niet al maanden gezegd dat de GGD klaar is om meer dan een miljoen prikken per week te gaan doen maar dat het door de hoeveelheid vaccins die beschikbaar zijn komt?

Nu komt de GGD dus toch mensen tekort?

Mijn hemel, wat een bende.
Riep het FOK!OMT niet al weken dat de doelpalen verder waren verzet ondanks er voldoende vaccins waren? En dat ze al sinds 1 mei op een miljoen prikken hadden zitten.

Blijkt maar weer dat de aap weer uit de mouw komt…
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199317098
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee, maar ze willen wel beperkingen gaan opleggen aan mensen die niet gevaccineerd zijn en privileges geven aan mensen die wel gevaccineerd zijn.
Beetje hypocriet dan.
De kans om anderen te besmetten als een gevaccineerde is natuurlijk wel kleiner.

Maar ergens wel eens. Want ook als gevaccineerde kan je niet gevaccineerden aansteken. Dus leuk hoor...zo'n vaccinatiepaspoort, maar het is wel wat krom.
pi_199317099
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik snap eigenlijk niet zo goed waarom die mensen niet via een quarantainehotel erin mogen, want die hebben ze daar wel.
Er zijn maar weinig vluchten op Australië op dit moment, want ze mogen het land niet verlaten dus die vluchten zijn amper rendabel voor vliegtuigmaatschappijen. Als je al een vlucht hebt betaal je de hoofdprijs. Hetzelfde geld voor die quarantaine hotels die zijn ook 2000 Australische dollar p.p. Dus als je gestrand bent als Australiër ergens in de wereld en je geld raakt op kan je in ieder geval niet naar huis (en dat waren er rond april 43.000). Als je het geld wel hebt, is een vlucht krijgen naar Australië bijna een loterij.
pi_199317100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:11 schreef eragon2890 het volgende:
Ik merk toch dat ik wat nerveus wordt, een irritant stemmetje "wat als" in mijn hoofd, van dat vrijheidshatende subhumane insect wat ik gisteren op Twitter zag wat nog bijval/likes kreeg van een paar "mensen" ook... https://pasteboard.co/K0NQxmM.jpg

Wat is deze? Je Twittert nog vanaf een Commodore 64 :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199317118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het licht genuanceerder, ze zoeken nog mensen voor straks, op dit moment kunnen ze het prima aan, desnoods kun je ook bijvoorbeeld studenten met enigzins medische skills vragen mee te prikken in ruil voor wat studiepunten :)
Dan is geen nuance, dan ben je gewoon niet klaar voor die grotere aantallen waarvoor ze zeggen klaar te zijn. Als ik klaar ben om te vertrekken, maar ik moet mijn koffer nog pakken, dan ben ik niet klaar om te vertrekken.
pi_199317129
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:15 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dan is geen nuance, dan ben je gewoon niet klaar voor die grotere aantallen waarvoor ze zeggen klaar te zijn. Als ik klaar ben om te vertrekken, maar ik moet mijn koffer nog pakken, dan ben ik niet klaar om te vertrekken.
Er is al eerder aangegeven dat desnoods het volledige personeel van de GGD kan meeprikken, en als het echt niet kan hebben we genoeg andere overheidsdiensten die kunnen worden opgeroepen.
pi_199317134
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het licht genuanceerder, ze zoeken nog mensen voor straks, op dit moment kunnen ze het prima aan, desnoods kun je ook bijvoorbeeld studenten met enigzins medische skills vragen mee te prikken in ruil voor wat studiepunten :)
GGD zegt al maanden klaar te zijn voor 1mio+ per week, dat het niet door de GGD komt dat het niet zo snel gaat maar door het RIVM omdat er niet voldoende uitgeleverd wordt enzo.

Als er dan vandaag een bericht komt dat je nog meer dan 50% van de mensen om de doelstellingen van juni te halen heb je het óf verkeerd ingeschat óf je hebt bullshit verkocht.
pi_199317139
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:13 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vluchten op Australië op dit moment, want ze mogen het land niet verlaten dus die vluchten zijn amper rendabel voor vliegtuigmaatschappijen. Als je al een vlucht hebt betaal je de hoofdprijs. Hetzelfde geld voor die quarantaine hotels die zijn ook 2000 Australische dollar p.p. Dus als je gestrand bent als Australiër ergens in de wereld en je geld raakt op kan je in ieder geval niet naar huis (en dat waren er rond april 43.000). Als je het geld wel hebt, is een vlucht krijgen naar Australië bijna een loterij.
Dit en er is ook redelijk veel verontwaardiging dat landgenoten na een jaar nog niet huis kunnen, maar dat voor buitenlanders die een tennistoernooi komen spelen de rode loper wordt uitgelegd.
pi_199317150
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:18 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dit en er is ook redelijk veel verontwaardiging dat landgenoten na een jaar nog niet huis kunnen, maar dat voor buitenlanders die een tennistoernooi komen spelen de rode loper wordt uitgelegd.
Ik las trouwens ook dat er behoorlijk wat Cricket spelers vast zitten in India, denk dat die daar de komende 20 jaar moeten blijven ;)
pi_199317155
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:13 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Tel daarbij op dat je de mazzel moet hebben dat je familie in dezelfde staat woont als er een lockdown komt om te voorkomen dat je in je eentje kan sterven als je wat krijgt en de manier waarop de politie op straat optreedt. Nee, ik vind het niet echt een land wat we als voorbeeld moeten zien.
pi_199317158
120k vaccinaties er bij gisteren :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199317162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:18 schreef maan_man het volgende:

[..]

En waarvan een deel dan prompt covid oploopt, dat was wel grappig.
pi_199317164
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:17 schreef chratnox het volgende:
Als er dan vandaag een bericht komt dat je nog meer dan 50% van de mensen om de doelstellingen van juni te halen heb je het óf verkeerd ingeschat óf je hebt bullshit verkocht.
Óf ze verwachten dat het vinden van personeel geen groot probleem gaat zijn.
pi_199317187
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:12 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Riep het FOK!OMT niet al weken dat de doelpalen verder waren verzet ondanks er voldoende vaccins waren? En dat ze al sinds 1 mei op een miljoen prikken hadden zitten.

Blijkt maar weer dat de aap weer uit de mouw komt…
En ook deze week lijken ze de 1 miljoen niet te halen. Benieuwd wanneer dat eindelijk wel gaat lukken.
pi_199317266
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:22 schreef Gia het volgende:
Yes! Volgende week aan de beurt!
Ouwe taart ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199317270
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:21 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Óf ze verwachten dat het vinden van personeel geen groot probleem gaat zijn.
Ja, want dat is het afgelopen jaar ook zo goed gegaan.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 17:33:53 #287
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199317279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ouwe taart ;)
Of gewoon één van de 1,5 miljoen mensen tussen de 18 en 60 met een medische indicatie (zoals astma, verminderde weerstand, random afwijking waardoor meer risco, etc.).
pi_199317300
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En ook deze week lijken ze de 1 miljoen niet te halen. Benieuwd wanneer dat eindelijk wel gaat lukken.
GGD lijkt volgens dat vaccinatiedashboard van Yorick nog steeds ~90k/dag te doen. De andere ~30k komen bij huisartsen en zorginstellingen vandaan.

Dat houdt in dat om de doelstelling van 1,5mio/week te halen GGD 130k prikken per dag meer moet gaan zetten.
pi_199317305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:33 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Of gewoon één van de 1,5 miljoen mensen tussen de 18 en 60 met een medische indicatie (zoals astma, verminderde weerstand, random afwijking waardoor meer risco, etc.).
Ouwe taart, of één van de 1,5 miljoen mensen tussen de 18 en 60 met een medische indicatie (zoals astma, verminderde weerstand, random afwijking waardoor meer risco, etc

Bedoelde ik eigenlijk te zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199317316
twitter

Wie heeft er verstand van wapens? Is dit goed of slecht nieuws?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 17:37:23 #291
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199317318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ouwe taart, of één van de 1,5 miljoen mensen tussen de 18 en 60 met een medische indicatie (zoals astma, verminderde weerstand, random afwijking waardoor meer risco, etc

Bedoelde ik eigenlijk te zeggen.
Of werkend in de medische sector. :P
Bij ons zijn volgende week de co-assistenten en nog een stapeltje artsen en verpleegkundigen aan de beurt in het ziekenhuis.
pi_199317333
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:37 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Prima ding zo'n AK.
pi_199317400
quote:
[ twitter ]
Werkt altijd, wordt heel veel gebruikt. Als Poetin zegt dat Sputnik vergelijkbaar is is ‘t eigenlijk dat het altijd werkt, in elke situatie
pi_199317406
quote:
[ twitter ]
Hoe weten ze dat eigenlijk, in Rusland neemt niemand het.
pi_199317429
twitter
  vrijdag 7 mei 2021 @ 17:47:44 #296
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199317443
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
RECORD
pi_199317445
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Geen idee in Brazilië is het vaccin niet toe gelaten door de gezondheidsinstanties omdat er problemen mee zijn. Maar ik vind de vergelijking wel merkwaardig.
pi_199317453
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:35 schreef chratnox het volgende:

[..]

GGD lijkt volgens dat vaccinatiedashboard van Yorick nog steeds ~90k/dag te doen. De andere ~30k komen bij huisartsen en zorginstellingen vandaan.

Dat houdt in dat om de doelstelling van 1,5mio/week te halen GGD 130k prikken per dag meer moet gaan zetten.
En het irritante is dat dat getal van huisartsen nogal natte vinger werk is, gezien het een schatting blijft. In realiteit verwacht ik dus dat het er nog minder zijn dan dat ze denken vanwege mensen die weigeren, niet op komen dagen, etc. Maar geen idee om hoeveel mensen dat gaat.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 17:51:33 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199317471
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:46 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
120k is nog steeds behoorlijk triest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_199317487
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:47 schreef ipa84 het volgende:

[..]

[..]

Geen idee in Brazilië is het vaccin niet toe gelaten door de gezondheidsinstanties omdat er problemen mee zijn. Maar ik vind de vergelijking wel merkwaardig.
Ga er gewoon vanuit dat Putin geen expert is en dat je hem op dit soort zaken niet serieus moet nemen. Of Sputnik goed is of niet mag de EMA bepalen, Brazilie heeft het iig afgekeurd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')