Plooij was geen probleem vond ik. Wat @WismutVeilchen83 zegt, dat wel. Doornbos vs Coronel was kansloos. Niveautje campingzender.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:02 schreef DKUp het volgende:
Tja de preview foto zegt dat ik niet moet kijken.
De zure mond van WinkelmanGOD zegt genoeg.

Misschien van de Heineken 0%quote:Op zaterdag 10 juli 2021 17:02 schreef DKUp het volgende:
Tja de preview foto zegt dat ik niet moet kijken.
De zure mond van WinkelmanGOD zegt genoeg.

Dat is van Gameren, geloof me nouquote:

Oh dat heb ik dan gemist. Al zegt het niks want die masked simmer is niet live.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die heeft toch ook al tegen de ms geracet?

Ja dat denk ik ook. Maar gisteren zei Verschoor dat hij dacht dat het Jarno Opmeer is, de reactie van Kamphuis was "maar die komt ook nog langs dus dat kan niet"quote:Op zaterdag 24 juli 2021 12:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh dat heb ik dan gemist. Al zegt het niks want die masked simmer is niet live.
- Racen is op hetzelfde moment starten. Ze doen een rijdende start. Die 3-2-1 go van Kamphues werkt daar niet echt voor. Dat is gewoon automatisch de eerder gereden ronde meestarten. En dat kunnen die spellen nou net weer wel.
- Als de studiorijder achter ligt zie je de ghost (ook dat, ghost kan volgens mij alleen bij een al gespeelde ronde, niet live) vóór de studiorijder. Zodra de studiorijder voor ligt zie je op het beeld van de ms helemaal niemand. Allicht, toen hij reed was die studiorijder er nog niet.
Ik denk dat van Gameren een aantal rondes doet en de beste genomen wordt voor de battle. En dan kun je ook tegen jezelf rijden.

Die laatste opmerking, daar is natuurlijk geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar gisteren zei Verschoor dat hij dacht dat het Jarno Opmeer is, de reactie van Kamphuis was "maar die komt ook nog langs dus dat kan niet"
Kamphuis kan natuurlijk ook uit zijn nek lullen

dacht eerst dat het nick de vries was, omdat het zo'n klein ventje is, maar die is hele weekenden weg, vanwege zijn racenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Maar gisteren zei Verschoor dat hij dacht dat het Jarno Opmeer is, de reactie van Kamphuis was "maar die komt ook nog langs dus dat kan niet"
Kamphuis kan natuurlijk ook uit zijn nek lullen

Zoals Zorro ook aangaf, zijn de races van de ms hoogstwaarschijnlijk al eerder opgenomen. Dus Nyck is nog wel een optie denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht eerst dat het nick de vries was, omdat het zo'n klein ventje is, maar die is hele weekenden weg, vanwege zijn racen

De masked simmer doet niet aan GT-racen volgens mij, dus Nyck blijft in dat geval wel een optiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zoals Zorro ook aangaf, zijn de races van de ms hoogstwaarschijnlijk al eerder opgenomen. Dus Nyck is nog wel een optie denk ik.

Maar de ms verdient zijn brood niet met racen. Dat doet Nyck neem ik aan wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De masked simmer doet niet aan GT-racen volgens mij, dus Nyck blijft in dat geval wel een optie

True, dus zal Nyck daarom afvallen, maar het sluit Van Gameren en Jarno Opmeer niet uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 17:59 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar de ms verdient zijn brood niet met racen. Dat doet Nyck neem ik aan wel?

Het zal Gameren wel zijn, roept steeds iets over tracklimits en de MS heeft dat ook al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
True, dus zal Nyck daarom afvallen, maar het sluit Van Gameren en Jarno Opmeer niet uit.

Die verdient z'n boterham met racen, toch?quote:

Hij verdiende zijn boterham met simracen, inmiddels verdient hij zijn boterham met simrace-coachen... Het irl-racen levert hem nog geen geld op.quote:Op maandag 26 juli 2021 14:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Die verdient z'n boterham met racen, toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |