Het maakt mij niet uit waar ik geprikt word, zodra dat maar zo snel mogelijk kan. Zou alleen wat jammer zijn om een prik te krijgen bij de huisarts, maar dat je dan geen vaccinatie bewijs krijgt. Dat is bij huisartsen lastiger toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag me dan alleen af, zou het echt zo "makkelijk" gaan, dat je als gezond persoon tussen zeg 20 - 40 jaar heftig bij de huisarts gaat klagen dat je paniekaanvallen hebt vanwege covid en er extreem bang voor bent, dat ie dan zoiets heeft van: 'Oke oke, hier heb je een prikje, nou ophouden met zeuren ja?'
Als je nou doet alsof het een gezondheidscrisis is en je laat mensen 15 min van te voren in de auto wachten, loopt het uit werk je langer door... Gooi er een interactief systeem tegenaan om welke tijd je gevaccineerd wordt...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima maar dat helpt dus niet voor de afspraak om 10:00. De volgende die je belt woont mischien een half uur reizen of is aan het werk en kan niet zomaar de deur uitlopen. En de afspraak van 10:30 of 11:00 komt wel gewoon opdagen.
Ik zit daar net een stuk over te lezen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waar ik geprikt word, zodra dat maar zo snel mogelijk kan. Zou alleen wat jammer zijn om een prik te krijgen bij de huisarts, maar dat je dan geen vaccinatie bewijs krijgt. Dat is bij huisartsen lastiger toch?
Dat beleid heb je uitgezet, dat die uitnodiging voorlopig nog niet gestuurd wordt aan die mensen?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, dat komt omdat een groot deel via de huisarts gaat met AZ, en die mensen wachten doodleuk op Pfizer, het vervelende is dus dat die mensen denken dat als je AZ niet neemt je een uitnodiging krijgt voor Pfizer, dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Wat ik begrepen heb is dat niet alle artsen hier aan mee willen werken.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:14 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zit daar net een stuk over te lezen.
https://www.nu.nl/coronav(...)de-bedoeling-is.html
wahahahahhaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Beetje zoals bij gym vroeger. Alleen als het echt niet anders kan worden ze al laatste gekozen voor trefbal.
Dat is toch ook niet gek als de gezondheidsraad het vanwege bij-effecten al afraad bij mensen onder de 50(?) ?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is dat niet alle artsen hier aan mee willen werken.
Is dat zo ja? Geen idee.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit waar ik geprikt word, zodra dat maar zo snel mogelijk kan. Zou alleen wat jammer zijn om een prik te krijgen bij de huisarts, maar dat je dan geen vaccinatie bewijs krijgt. Dat is bij huisartsen lastiger toch?
Het is niet zozeer een kwestie van willen, de RIVM stuurt uitnodigingen om een afspraak te maken, maar ze leggen niet vast (voor een deel), of die afspraken gemaakt zijn, het RIVM weet dus niet welke mensen geen afspraak hebben gemaakt, kortom je kunt die mensen moeiljk bereiken, pas als er ruim voldoend vaccins zijn zou je wellicht een oproep kunnen doen, om die mensen alnog te laten vaccineren, maar dat zal de komende 2 maanden niet het geval zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat beleid heb je uitgezet, dat die uitnodiging voorlopig nog niet gestuurd wordt aan die mensen?
Dat is een andere discussie, ik doelde hier op de registratie van de vaccinatie.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet gek als de gezondheidsraad het vanwege bij-effecten al afraad bij mensen onder de 50(?) ?
Ahja, naja, ik vind de minister onbekwaam.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:18 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, ik doelde hier op de registratie van de vaccinatie.
Je best doen is ook belangrijk!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ahja, naja, ik vind de minister onbekwaam.
Vergeet ook niet dat de groene vierkantjes straks echt hard gaan als J&J lekker begint te leveren met hun enkelshots vaccin.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je maakt echt een denkfout, kijk maar naar het plaatje:
[ afbeelding ]
Je zou gelijk hebben wanneer er echt veel meer gevaccineerd zou worden, maar kijk maar naar de verwachte leveringsschema, we zullen inderdaad een periode meer 1e prikken zetten als 2e, maar ik verwacht dat dat maar 2/3 weken zal zijn, daarna schuift de gele trein samen op de groene, het zijn gewoon wagonnetjes die even hard gaan.
Schijnt dat de gezondheidsraad een rapportje had gemaakt ook met vaccinatiestrategie, in dat optiek heeft die zijn verantwoordelijkheid wel lekker afgeschoven, dat kan ik hem dan niet eens kwalijk meer nemen, maareh, naja, ik zou dat rapport eens moeten lezen...quote:
Dat is maar een klein plukje. En AZ valt weg he.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat de groene vierkantjes straks echt hard gaan als J&J lekker begint te leveren met hun enkelshots vaccin.
Wanneer krijgen we te horen of 18 mei wél kan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:27 schreef popje het volgende:
Kritieke zorg in helft van ziekenhuizen niet volgens planning geleverd https://www.nu.nl/coronav(...)anning-geleverd.html (via @:NUnl)
Nou het masseren voor het niet doorgaan van versoepelingen is weer begonnen...
Volgende week zondag vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we te horen of 18 mei wél kan?
Als je je dan beseft dat 40% dikke man van boven de 50 is op de IC o.i.d.......quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:27 schreef popje het volgende:
Kritieke zorg in helft van ziekenhuizen niet volgens planning geleverd https://www.nu.nl/coronav(...)anning-geleverd.html (via @:NUnl)
As dinsdag toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we te horen of 18 mei wél kan?
Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat de pleuris uitbreekt als de 18de ook weer niet doorgaat. Nou ja, in ieder geval wel bij mij, wil gewoon weer werken, mis mijn klanten.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:27 schreef popje het volgende:
Niet een weekje eerder? Zondag lekt vaak uit voor de persco, dat wel. Maar dat is zondag de 16e. Dan zou de persco op 18 mei zijn en dan is pas de bekendmaking gelijk voor die dag.quote:
Alle dikke mannuh verzameleeeehhhquote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als je je dan beseft dat 40% dikke man van boven de 50 is op de IC o.i.d.......
Dat is echt 200.000 prikken zetten ofzo en de bezetting zakt met 40%. (Getallen gebaseerd op grote duim schatting)
Totdat mensen die bv een ongeluk krijgen ineens niet meer naar het ziekenhuis kunnen. Omdat er daar geen ruimte is.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:30 schreef josja het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat de pleuris uitbreekt als de 18de ook weer niet doorgaat. Nou ja, in ieder geval wel bij mij, wil gewoon weer werken, mis mijn klanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |