abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199313315
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vraag me dan alleen af, zou het echt zo "makkelijk" gaan, dat je als gezond persoon tussen zeg 20 - 40 jaar heftig bij de huisarts gaat klagen dat je paniekaanvallen hebt vanwege covid en er extreem bang voor bent, dat ie dan zoiets heeft van: 'Oke oke, hier heb je een prikje, nou ophouden met zeuren ja?'
:P
Het maakt mij niet uit waar ik geprikt word, zodra dat maar zo snel mogelijk kan. Zou alleen wat jammer zijn om een prik te krijgen bij de huisarts, maar dat je dan geen vaccinatie bewijs krijgt. Dat is bij huisartsen lastiger toch?
pi_199313318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Prima maar dat helpt dus niet voor de afspraak om 10:00. De volgende die je belt woont mischien een half uur reizen of is aan het werk en kan niet zomaar de deur uitlopen. En de afspraak van 10:30 of 11:00 komt wel gewoon opdagen.
Als je nou doet alsof het een gezondheidscrisis is en je laat mensen 15 min van te voren in de auto wachten, loopt het uit werk je langer door... Gooi er een interactief systeem tegenaan om welke tijd je gevaccineerd wordt...

Als je denkt dat het niet mogelijk is om mensen non stop te prikken dan heb je het mis hoor, dat is gewoon ook gedemonstreerd in USA bijv, waar mensen gewoon drive through geprikt worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199313330
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit waar ik geprikt word, zodra dat maar zo snel mogelijk kan. Zou alleen wat jammer zijn om een prik te krijgen bij de huisarts, maar dat je dan geen vaccinatie bewijs krijgt. Dat is bij huisartsen lastiger toch?
Ik zit daar net een stuk over te lezen.

https://www.nu.nl/coronav(...)de-bedoeling-is.html
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199313336
Een kennis van mij die eigenlijk helemaal niet op had gerekent werd 2 weken terug door zijn huisarts gebelt: Als je wilt kun je nog een een rest spuit AZ krijgen, als je een beter systeem had gehad had je die ook aan iemand kunnen geven waarbij het echt urgent is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:15:38 #180
5428 crew  miss_sly
pi_199313346
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee, dat komt omdat een groot deel via de huisarts gaat met AZ, en die mensen wachten doodleuk op Pfizer, het vervelende is dus dat die mensen denken dat als je AZ niet neemt je een uitnodiging krijgt voor Pfizer, dat gaat voorlopig niet gebeuren.
Dat beleid heb je uitgezet, dat die uitnodiging voorlopig nog niet gestuurd wordt aan die mensen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199313348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:14 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Ik zit daar net een stuk over te lezen.

https://www.nu.nl/coronav(...)de-bedoeling-is.html
Wat ik begrepen heb is dat niet alle artsen hier aan mee willen werken.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:16:19 #182
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199313352
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:06 schreef Questular het volgende:

[..]

Beetje zoals bij gym vroeger. Alleen als het echt niet anders kan worden ze al laatste gekozen voor trefbal.
wahahahahha
pi_199313357
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:15 schreef raptorix het volgende:

[..]

Wat ik begrepen heb is dat niet alle artsen hier aan mee willen werken.
Dat is toch ook niet gek als de gezondheidsraad het vanwege bij-effecten al afraad bij mensen onder de 50(?) ?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:17:50 #184
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199313369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Geen idee.
pi_199313375
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat beleid heb je uitgezet, dat die uitnodiging voorlopig nog niet gestuurd wordt aan die mensen?
Het is niet zozeer een kwestie van willen, de RIVM stuurt uitnodigingen om een afspraak te maken, maar ze leggen niet vast (voor een deel), of die afspraken gemaakt zijn, het RIVM weet dus niet welke mensen geen afspraak hebben gemaakt, kortom je kunt die mensen moeiljk bereiken, pas als er ruim voldoend vaccins zijn zou je wellicht een oproep kunnen doen, om die mensen alnog te laten vaccineren, maar dat zal de komende 2 maanden niet het geval zijn.
pi_199313383
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet gek als de gezondheidsraad het vanwege bij-effecten al afraad bij mensen onder de 50(?) ?
Dat is een andere discussie, ik doelde hier op de registratie van de vaccinatie.
pi_199313391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:18 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dat is een andere discussie, ik doelde hier op de registratie van de vaccinatie.
Ahja, naja, ik vind de minister onbekwaam.
pi_199313397
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahja, naja, ik vind de minister onbekwaam.
Je best doen is ook belangrijk! ;)
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:23:01 #189
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199313439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je maakt echt een denkfout, kijk maar naar het plaatje:

[ afbeelding ]

Je zou gelijk hebben wanneer er echt veel meer gevaccineerd zou worden, maar kijk maar naar de verwachte leveringsschema, we zullen inderdaad een periode meer 1e prikken zetten als 2e, maar ik verwacht dat dat maar 2/3 weken zal zijn, daarna schuift de gele trein samen op de groene, het zijn gewoon wagonnetjes die even hard gaan.
Vergeet ook niet dat de groene vierkantjes straks echt hard gaan als J&J lekker begint te leveren met hun enkelshots vaccin.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199313449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:19 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je best doen is ook belangrijk! ;)
Schijnt dat de gezondheidsraad een rapportje had gemaakt ook met vaccinatiestrategie, in dat optiek heeft die zijn verantwoordelijkheid wel lekker afgeschoven, dat kan ik hem dan niet eens kwalijk meer nemen, maareh, naja, ik zou dat rapport eens moeten lezen...

Ik begrijp alleen niet dat je niet selectief de groep prikt met de hoogste kans om opgenomen te worden op de IC een prikafspraak geeft op het moment dat de zorg wankel verloopt.

Er wordt nu reguliere zorg uitgesteld omdat we dikke oudere mannen geen voorrang willen geven voor een prikje.
pi_199313460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:23 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat de groene vierkantjes straks echt hard gaan als J&J lekker begint te leveren met hun enkelshots vaccin.
Dat is maar een klein plukje. En AZ valt weg he.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:27:06 #192
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199313498
Kritieke zorg in helft van ziekenhuizen niet volgens planning geleverd https://www.nu.nl/coronav(...)anning-geleverd.html (via @nunl)

Nou het masseren voor het niet doorgaan van versoepelingen is weer begonnen...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:28:14 #193
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199313516
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:27 schreef popje het volgende:
Kritieke zorg in helft van ziekenhuizen niet volgens planning geleverd https://www.nu.nl/coronav(...)anning-geleverd.html (via @:NUnl)

Wanneer krijgen we te horen of 18 mei wél kan?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_199313523
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Volgende week zondag vermoed ik.
pi_199313526
quote:
Kritieke zorg in helft van ziekenhuizen niet volgens planning geleverd https://www.nu.nl/coronav(...)anning-geleverd.html (via @:NUnl)

Als je je dan beseft dat 40% dikke man van boven de 50 is op de IC o.i.d.......

Dat is echt 200.000 prikken zetten ofzo en de bezetting zakt met 40%. (Getallen gebaseerd op grote duim schatting)
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:29:08 #196
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199313527
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:28 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

As dinsdag toch?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199313532
quote:

Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat de pleuris uitbreekt als de 18de ook weer niet doorgaat. Nou ja, in ieder geval wel bij mij, wil gewoon weer werken, mis mijn klanten.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:30:35 #198
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_199313543
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Volgende week zondag vermoed ik.
Niet een weekje eerder? Zondag lekt vaak uit voor de persco, dat wel. Maar dat is zondag de 16e. Dan zou de persco op 18 mei zijn en dan is pas de bekendmaking gelijk voor die dag.

Weekje eerder dan?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:30:48 #199
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199313545
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je je dan beseft dat 40% dikke man van boven de 50 is op de IC o.i.d.......

Dat is echt 200.000 prikken zetten ofzo en de bezetting zakt met 40%. (Getallen gebaseerd op grote duim schatting)
Alle dikke mannuh verzameleeeehhh

(sorry ik hoorde die kreet in mijn hoofd bij het lezen van je post :') )
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:31:00 #200
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_199313549
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:30 schreef josja het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, maar ik denk dat de pleuris uitbreekt als de 18de ook weer niet doorgaat. Nou ja, in ieder geval wel bij mij, wil gewoon weer werken, mis mijn klanten.
Totdat mensen die bv een ongeluk krijgen ineens niet meer naar het ziekenhuis kunnen. Omdat er daar geen ruimte is.
Dan gaat het beeld heel hard omslaan.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')