das jammer vind ze leuk samenquote:
ja klikken leuk met elkaarquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Zag er wel serieus uit
ik ga morgenavond na afloop van de finale wel googelenquote:
Mmmm klinkt toch wel vreemd dat helium stemmetjequote:
quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:55 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm klinkt toch wel vreemd dat helium stemmetje
Niet Saaiquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:51 schreef greysbones het volgende:
Morgen de FInale![]()
![]()
![]()
maar hoe saai is dat?
Sophie moest terug naar Nederland vanwege Covidquote:
Je vergeet de belangrijkste,, neuken voor bestaansrecht..quote:Op donderdag 6 mei 2021 23:24 schreef freaky40 het volgende:
Hij had beter tegenover Mat kunnen staan dan tegenover die neus. Finale gezien. Beter en strakker dan bij ons maar niet speciaal, beetje sober ook. Degene met het beste verhaal achter de deelnemer wint ; zo gaat dat altijd.
Woont ze nog steeds in Amsterdam?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sophie moest terug naar Nederland vanwege Covid
Want dat is waar ze woont.
Want een vrouw kan dat niet uit liefde doen?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste,, neuken voor bestaansrecht..
[ afbeelding ]
Proefjes winnen is maar een deel, mannetjes dan wel bondgenoten paaien is deel II, III en IVquote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want een vrouw kan dat niet uit liefde doen?
En alsof dat alles was. Ze won ook gewoon preoeven hoor.
Behoorlijke onzin, als je t mij vraagt.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Proefjes winnen is maar een deel, mannetjes dan wel bondgenoten paaien is deel II, III en IV
Je kan t niet vaststellen, want je weet t niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vraag het jou ook niet, ik stel het vast
laat gaan Angelquote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan t niet vaststellen, want je weet t niet.![]()
Je neemt t AAN, da's iets anders.
wat een onzin.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Proefjes winnen is maar een deel, mannetjes dan wel bondgenoten paaien is deel II, III en IV
Ik vind er niets aan,quote:Op vrijdag 7 mei 2021 12:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke dan ..toch maar ff gaan gluurmuizen
'kweet wie dr wint...![]()
![]()
poeh poeh wat enig
RLS...beetje jammer weer ..
dus datquote:Op vrijdag 7 mei 2021 15:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan,het is zo'n slap aftreksel van een echte rls. Je ziet totaal niets van de interactie overdag en 's avonds, Proeven en nomineren vult de uitzendingen en zelfs daarvan laten ze alleen zien wat ze willen laten zien.
Het is gewoon een over the top geacteerde soap
ik weet niet of iedereen al weer wie er gaat winnen, niet iedereen heeft Videoland en er zijn ook mensen die wel Videoland hebben maar gezellig meekijkenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
zo niet de basic RLS Cos geklep
tv coment en iedereen weet al wie dr gaat winneh
ergerniseh en afzeik dingens...dat wat een rls mooi maakt..e
Commentaar op stream geven is toch wel anders dan op een uitzending. Maar vind dit ook wel gezellig. Bij expeditie robinson hadden we vorige keer ook een topic waar we commentaar gaven op de uitzendingen, was ook leukquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of iedereen al weer wie er gaat winnen, niet iedereen heeft Videoland en er zijn ook mensen die wel Videoland hebben maar gezellig meekijken
Tijdens BB ned/belg ben ik vrijwel niet in de COS geweest omdat het zo druk was, dit is voor mij veel leukerquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Commentaar op stream geven is toch wel anders dan op een uitzending. Maar vind dit ook wel gezellig. Bij expeditie robinson hadden we vorige keer ook een topic waar we commentaar gaven op de uitzendingen, was ook leuk
Het is voor mij geen probleem maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Vind het inderdaad zo ook leuk met een paar mensen. En ik ben heel verbaasd dat er gewoon bijna geen spoilers gegeven zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
Tijdens BB ned/belg ben ik vrijwel niet in de COS geweest omdat het zo druk was, dit is voor mij veel leuker
tis coment op ouwe meuk,...quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik weet niet of iedereen al weer wie er gaat winnen, niet iedereen heeft Videoland en er zijn ook mensen die wel Videoland hebben maar gezellig meekijken
Ja had inderdaad net zo goed in TV gekundquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis coment op ouwe meuk,...
haske gezellie,.. niets van doen met rls COS imo
deze reeks had ook in tv ietsen kunnen staan zeg maar
oh tis bijna tijd![]()
![]()
snekkies en sapjes klaar zet
gesjellugh![]()
ooh struisss wat mis ik jou rijmelarijquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis coment op ouwe meuk,...
haske gezellie,.. niets van doen met rls COS imo
deze reeks had ook in tv ietsen kunnen staan zeg maar
oh tis bijna tijd![]()
![]()
snekkies en sapjes klaar zet
gesjellugh![]()
Ruudjequote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:30 schreef just me het volgende:
Die italiaan met zijn helium stem mis ik ook nog
ja die is er nog niet he trage muts hahaquote:
Jaa laatste keer Joycequote:
ja wat moeten we nou hiernaquote:
wie chad? hahaquote:
beetje laat hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:35 schreef just me het volgende:
kunnen wij ook bellen om onze voorkeur aan te geven
Alleen sms'enquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:35 schreef just me het volgende:
kunnen wij ook bellen om onze voorkeur aan te geven
quote:
Mat natuurlijk maar die is eruit, dan wordt het Chadquote:
Over het algemeen wel redelijk te verstaanquote:
geen party zonder ruudquote:
sommige namenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:40 schreef engine het volgende:
Ik ben sommige van die mensen echt al vergeten
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Over het algemeen wel redelijk te verstaan
quote:
Ja echt héquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:40 schreef engine het volgende:
waren ook niet vaak in beeldquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:40 schreef engine het volgende:
had vroeger mijn kat erna vernoemdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]![]()
skippy ,Skippy the Bush Kangaroo
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]![]()
skippy ,Skippy the Bush Kangaroo
Ja wat een vreselijke kerelquote:
hij is nog jongquote:
Ja hallo zat serie te loerenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die is er nog niet he trage muts haha
sowieso dat aussie accent is leuk!quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind de stem en accent van Angie wel grappig
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Enne ik moet bekennen dat ik al gespiekt had vanmiddag![]()
![]()
Nee, geen ijs. Jij hebt gespiekt dus straf!quote:
als je nu niet gespiekt had, had ik ijs geregeldquote:
Dat vind ik ook wel leuk aan Chad, dat accent. Maar het klinkt tegelijkertijd niet echt slim ofzo.quote:
kieran is echt een stuk minder slimquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel leuk aan Chad, dat accent. Maar het klinkt tegelijkertijd niet echt slim ofzo.
ja dat kan niet he met finale avondquote:
dat ligt aan Danquote:Op vrijdag 7 mei 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel leuk aan Chad, dat accent. Maar het klinkt tegelijkertijd niet echt slim ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |