Maar spreek je het nu uit als Raaven? Of Reeven?quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:49 schreef Seven. het volgende:
Ik vind Raven wel veel beter passen dan Ryanne.
echte schoonheid hier gespot met ongeveer lichtsnelheid.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:49 schreef Seven. het volgende:
"lange aa, zoals in tomaaaaaaaaaten"quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar spreek je het nu uit als Raaven? Of Reeven?
Geen flauw idee, ik vermoed de Engelse uitspraak.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar spreek je het nu uit als Raaven? Of Reeven?
Warp 9. Engage.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:51 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
echte schoonheid hier gespot met ongeveer lichtsnelheid.
Voorbeeld voor vele non-binairies die nog niet uit de kast zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het boeit me echt helemaal niks hoe die kerel wil heten. Waarom al die aandacht voor 1 persoon?
Ik kan je nog een paar speciale mensen laten zien die heel populair zijn en vriendelijk die niet perse mannelijk of vrouwelijk zijnquote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe hij/zij/hen precies aangeduid "moet" worden is mij nog onduidelijk trouwens.
Ja, snap ik, heb laatst nog Christine and the Queens gekeken met mijn kinderen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:01 schreef christmastsunami het volgende:
Ik kan je nog een paar speciale mensen laten zien die heel populair zijn en vriendelijk die niet perse mannelijk of vrouwelijk zijn
Tilda Swinton lijkt op david bowie en omgekeerd
Christine and the Queensquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, snap ik, heb laatst nog Christine and the Queens gekeken met mijn kinderen.
Wil alleen weten of het nog ok is dat ik zeg "ik heb altijd genoten van haar programma's, hopelijk gaat hij/zij/hen daar mee door".
Oh dat weet ik niet eens. Ging mij meer om het (zoals dat voorheen genoemd werd) androgyne.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Christine and the QueensWil zij ook niet meer aangesproken worden als zij? Als je haar ziet vind ik het er wel een type voor ja.
Van Ryanne naar Raven .... mwah neequote:Op donderdag 6 mei 2021 21:58 schreef christmastsunami het volgende:
Raven slaat natuurlijk op "Raaf', die vogel, maar Raven is nogal speciaal en heel erg mooi.
Omdat Ryanne een vrouwen naam is en ze geen vrouw is volgens jou?quote:Op donderdag 6 mei 2021 21:49 schreef Seven. het volgende:
mwhanee voor jou, ik wil meer mensen zoals Raven, en het gaat niet om seks.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Ryanne naar Raven .... mwah nee
Haar moeder dacht inderdaad: laat ik eens mal doen en een intersekse persoon op de wereld brengenquote:Op donderdag 6 mei 2021 23:10 schreef NightDancert het volgende:
Gekkies die aandacht willen moet je vooral geen aandacht geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |