abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2021 @ 18:50:25 #226
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199304967
quote:
whaha, precies mijn plan
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1729
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 18:53:22 #227
5428 crew  miss_sly
pi_199304995
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

whaha, precies mijn plan
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1729
Tja, ik neem aan dat het nou ook weer niet zo gruwelijk geniaal was dat echt niemand anders dat kon bedenken :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 mei 2021 @ 18:54:38 #228
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199305007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tja, ik neem aan dat het nou ook weer niet zo gruwelijk geniaal was dat echt niemand anders dat kon bedenken :P
wel frappant, dat het dan een paar dagen erna, wordt gedaan
  donderdag 6 mei 2021 @ 18:58:44 #229
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199305066
Haha, de NOS: https://nos.nl/artikel/23(...)zoek-minder-ommetjes

quote:
Uit de data blijkt ook dat het andere corona-uitje bij uitstek, een blokje omlopen, de afgelopen week juist even minder populair werd.
Oh ja joh, minder ommetjes in de regen bij 8 graden en windkracht 6? Raar, man :+
pi_199305070

quote:
Bezoekers laten een negatief coronatestbewijs zien bij de ingang van Ouwehands Dierenpark tijdens een test in april ANP
https://nos.nl/artikel/23(...)rkt-drempelverhogend

Het zal je baan maar zijn. :')
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:00:20 #231
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199305088
twitter

Dus ik kan eind mei al een afspraak maken? Dat zou mooi zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 19:00:30 #232
236264 crew  capricia
pi_199305092
Wel heel goed nieuws dat de ziekenhuizen 1 miljoen prikken per week willen gaan zetten. O+

Kan niet wachten.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 19:00:34 #233
446930 crew  ESF1Gamer
pi_199305095
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 18:58 schreef Tijn het volgende:
Haha, de NOS: https://nos.nl/artikel/23(...)zoek-minder-ommetjes
[..]

Oh ja joh, minder ommetjes in de regen bij 8 graden en windkracht 6? Raar, man :+
Ik waaide gisteren al 3x bijna weg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:01:23 #234
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199305106
quote:
Daarmee ga je niet duizenden mensen tegelijkertijd naar binnen kunnen laten.

Ik zou in elk geval erg teleurgesteld zijn in mijn mede Nederlanders als nasale en orale penetratie te norm wordt om plezier te kunnen beleven.
So we just called him Fred
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:04:40 #235
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199305146
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:00 schreef capricia het volgende:
Wel heel goed nieuws dat de ziekenhuizen 1 miljoen prikken per week willen gaan zetten. O+
En dáár hebben ze dan wel tijd voor :?
Operaties en dagbehandelingen is allemaal moeilijk, moeilijk, maar miljoenen mensen naar het ziekenhuis laten komen voor een spuit kan dan weer wel 8)7

Je gaat toch niet miljoenen mensen naar panden laten komen die vol liggen met corona patiënten?
Klink een beetje als bij de brandweerman langs gaan voor brandpreventietips terwijl hij binnen in een brandend pand een brand staat te blussen.
pi_199305158
quote:
O+ O+ O+ beste nieuws van de laatste tijd! Zou het dan echt gebeuren? Een vaccinatie voor 1 juli? _O_
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:06:41 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199305172
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:04 schreef Fred het volgende:

[..]

Operaties en dagbehandelingen is allemaal moeilijk, moeilijk, maar miljoenen mensen naar het ziekenhuis laten komen voor een spuit kan dan weer wel 8)7

Je gaat toch niet miljoenen mensen naar panden laten komen die vol liggen met corona patiënten?
Klink een beetje als bij de brandweerman langs gaan voor brandpreventietips terwijl hij binnen in een brandend pand een brand staat te blussen.
Een ziekenhuis ligt nooit HELEMAAL VOL met coronapatienten Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:07:27 #238
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199305183
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
Een ziekenhuis ligt nooit HELEMAAL VOL met coronapatienten Hans.
Dat zeg ik toch ook niet :?
pi_199305194
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dit is toch helemaal niet bijzonder? Ze hebben een verzwakt immuunsysteem en vaccinatie breekt niet de keten van verspreiding, daarom milde klachten want anders waren ze sowieso dood geweest. Dit is het bewijs dat de vaccins werken.
Ook echt een bewoner is overleden maar het is niet duidelijk of dat de oorzaak is. Goh een bewoner van een verpleeghuis overlijdt, bel de krant.
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:12:43 #240
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199305271
Wederom een mooie belofte van Hugo: https://www.rtlnieuws.nl/(...)jk-al-juni-deels-weg

Maar als dat testen zo belangrijk is om van die anderhalve meter af te komen, waarom zitten scholieren dan nu al op afstanden korter dan 1,5m van elkaar in klaslokalen?
pi_199305293
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:07 schreef -0- het volgende:

[..]

Ook echt een bewoner is overleden maar het is niet duidelijk of dat de oorzaak is. Goh een bewoner van een verpleeghuis overlijdt, bel de krant.
Durf te wedden dat door dit soort situaties het volgende nog wel eens een discussiepunt kan worden:

quote:
Volgens Sensire zijn bij een tweede coronatest ook vijf medewerkers positief op corona getest. De woordvoerder weet niet of het medewerkers zijn die gevaccineerd zijn. "Die informatie mag de werkgever niet weten", legt hij uit.
Maatschappelijke druk opvoeren om het onderdeel 'vrijwillig en privé' af te zwakken.

Terwijl je ook kunt denken: ze zijn 80+ en dementerend. Zwak genoeg dat ze na vaccinatie nog positief kunnen testen. Heel af en toe zal er dan helaas eentje sterven. Laat. Ze. Gaan. Ze zijn toch niet gevangen op deze wereld?
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:14:48 #242
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199305302
Vanaf Juni gaan 60 ziekenhuizen meehelpen met het vaccineren van jonge gezonde mensen.
Het is de bedoeling dat deze ziekenhuizen 1 miljoen prikken per week voor hun rekening nemen. Daarmee zullen er 2,5 miljoen prikken per week gezet gaan worden.

_O_ Laat maar komen!
pi_199305319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:07 schreef -0- het volgende:

[..]

“Bij een ongeval op de A58 is een automobilist overleden en een andere gewond geraakt. De automobilist was 78 en had 2 weken ervoor de tweede Pfizer prik gehad. Het is onduidelijk of het overlijden veroorzaakt is door het vaccin”
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:16:43 #244
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199305327
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:04 schreef Fred het volgende:

[..]

IC verpleegkundigen en chirurgen gaan die prikken ook niet zetten.
Maar er is voldoende bekwaam personeel in ziekenhuizen die wel tijd hebben. Mijn vrouw werk bijvoorbeeld op de Neonatologie intensive care.... daar is het geen patient drukker dan normaal.
pi_199305334
Okay, Groenlinks maakt me weer bang. Ik ben weken lang optimistisch geweest dat we gewoon onze oude vrijheid en leven terugkrijgen, maar bv. vanmiddag zag ik deze random tweet: https://ibb.co/7yW2b8f

Nou dacht ik eerst "lekker laten lullen, een omgedraaide wappie who cares, de hele tweede kamer, de hele regering, >80% van de bevolking én de hele economie én het hele OMT + 90% van de andere experts in nederland verklaren haar direct voor gestoord als ze dit zien", maar toen zag ik wie het geliked hadden, en daar zit dus verdorie een stadsdeelcommisielid in Amsterdam van GroenLinks bij: https://ibb.co/NSCR8J7

Dit maakt me echt weer fysiek benauwd en bang, want die anderen kunnen we negeren, maar stel dat politici deze levende hel erin weten te houden, wat dan?? Er zijn dus daadwerkelijk "mensen" (?) die vinden dat het oude normaal middeleeuws en smerig was en we voor eeuwig 1,5m en mondvodjes moeten houden en nooit meer normaal in vrijheid gezellig leven want griep. En het erge is (idioten heb je altijd, en alle andere reacties op marino van zelst tweet waren op één na normaal gewoon "net zo veel als de griep lijkt me prima", en die ene andere idioot kreeg geen likes en werd direct teruggefloten, dus overal was de discussie prima in lijn met wat we hier vinden) dat een groenlinks politicus dat dus liked!! En dat dus kennelijk ook vind! Help!

Hoe kan je zo vertrouwen houden dat we idd over aantal maanden als we allemaal gevaccineerd zijn gewoon weer onze oude vrijheid en leven terugkrijgen?? Ik vind het best als een paar idioten zoals dat e rest van hun "leven" afstand willen houden en vodjes willen dragen, maar ik wil gewoon weer als vanouds normaal van mijn conventies kunnen genieten! Ik wil weer leven! Ik weet dat alle redelijke mensen hier (zoals @miss_sly bv) er ook zo over denken, ik zie in de tweede kamer ook zowat elke partij dat zeggen, maar is groenlinks nou gek geworden of is dit alleen een lokaal partijlid?? Hoeveel invloed heeft zo'n lid binnen de partij? Ik zie alle andere linkse partijen (pvdd, pvda, d66, cu, sp, etc) wel gewoon juist benadrukken dat testen tijdelijk moet zijn en de minister platvragen voor garanties daarover, dus wat de neuk is er mis met groenlinks??

Moet ik me zorgen maken of kan ik dit gewoon vergeten en ervan uitgaan dat we deze mensen over 6 maanden vanaf de dansvloer van een club vierkant uit kunnen lachen?

Hoeveel invloed heeft zo'n mens?

Gewoon zien dat een lokale politicus dat liked maakt me direct weer doodsbang, is dat hoe groenlinks er tegenaan kijkt, of is zo iemand niemand in zo'n partij en kunnen we haar bestaan veilig negeren?
#WeesGeenWhales
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 19:17:36 #246
236264 crew  capricia
pi_199305337
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En dan brengen ze het natuurlijk zo dat de mensen die ze vinden ook voorstander zijn van de testsamenleving in het algemeen.
[..]

Je verwacht het niet. Dat er partijen zijn die het wel zien zitten om dit continue achter de hand te hebben.

Ik snap niet waarom het zo'n probleem is om er een einddatum aan te hangen. Als het toch noodzakelijk is dan gewoon herevalueren en voor bepaalde tijd verlengen. Ziekenhuizen zo goed als leeg? Opheffen die zooi. Wordt de situatie toch weer erger ergens in de toekomst...dan kunnen ze op dat moment toch gewoon kijken of het op dat moment weer nut heeft? Bij voorbaat maar actief laten vind ik geen goede zaak.
Dit gaat in potentie dus nog heel lang duren.
De EU doet niet voor niets die green card aanbieden.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_199305350
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:16 schreef chratnox het volgende:

[..]

“Bij een ongeval op de A58 is een automobilist overleden en een andere gewond geraakt. De automobilist was 78 en had 2 weken ervoor de tweede Pfizer prik gehad. Het is onduidelijk of het overlijden veroorzaakt is door het vaccin”
De mevrouw in dat verzorgingstehuis heeft ook een ongeluk gehad?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:19:20 #248
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199305362
Fleur is niet plat van voren
pi_199305400
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:17 schreef capricia het volgende:

[..]

Dit gaat in potentie dus nog heel lang duren.
De EU doet niet voor niets die green card aanbieden.
Dat is ook alleen maar voor dit jaar waarschijnlijk, er moet deze zomer gewoon toerisme zijn.

Ondanks die wappie lokaal van GL in amsterdam (zie hierboven) ga ik er nog steeds van uit dat we over max 6 maanden uit deze onvrije levende hel verlost zijn, en we weer gewoon normaal als vrije mensen kunnen leven met onze oude vrijheid en leven. Ik kan niet wachten. Daar overloof ik nu ook op, op die hoop, dit is geen leven zo. Ik wil weer MENS mogen zijn, zonder beperkingen leuke sociale gezellige dingen mogen doen.

Ik vind die testsamenleving prima als die zoals kabinet zegt een paar maanden eerder lowlands of animecon of what have you mogelijk maakt, maar ook daar wil ik zsm vanaf. Dat willen PVDA, CU, PVVD, PVV, FVD, Paternotte van D66, SP, SGP, Ja21, daarmee al een meerderheid dus, en ongetwijfeld VVD en CDA echter ook, dus ik zie dat wel positief in.

De dag dat alles opgeheven wordt ga ik zo zo zo blij zijn en zo hard genieten en meteen vergeten dat dit t*ringvirus ooit bestaan heeft!
#WeesGeenWhales
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 19:26:12 #250
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199305448
twitter
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: