whaha, precies mijn planquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:48 schreef miss_sly het volgende:
Deze al gedeeld hier:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)kken-per-week-zetten
[..]
Tja, ik neem aan dat het nou ook weer niet zo gruwelijk geniaal was dat echt niemand anders dat kon bedenkenquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, precies mijn plan
COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #1729
wel frappant, dat het dan een paar dagen erna, wordt gedaanquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tja, ik neem aan dat het nou ook weer niet zo gruwelijk geniaal was dat echt niemand anders dat kon bedenken
Oh ja joh, minder ommetjes in de regen bij 8 graden en windkracht 6? Raar, manquote:Uit de data blijkt ook dat het andere corona-uitje bij uitstek, een blokje omlopen, de afgelopen week juist even minder populair werd.
https://nos.nl/artikel/23(...)rkt-drempelverhogendquote:Bezoekers laten een negatief coronatestbewijs zien bij de ingang van Ouwehands Dierenpark tijdens een test in april ANP
Ik waaide gisteren al 3x bijna wegquote:Op donderdag 6 mei 2021 18:58 schreef Tijn het volgende:
Haha, de NOS: https://nos.nl/artikel/23(...)zoek-minder-ommetjes
[..]
Oh ja joh, minder ommetjes in de regen bij 8 graden en windkracht 6? Raar, man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daarmee ga je niet duizenden mensen tegelijkertijd naar binnen kunnen laten.quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:59 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)rkt-drempelverhogend
Het zal je baan maar zijn.
En dáár hebben ze dan wel tijd voorquote:Op donderdag 6 mei 2021 19:00 schreef capricia het volgende:
Wel heel goed nieuws dat de ziekenhuizen 1 miljoen prikken per week willen gaan zetten.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 18:48 schreef miss_sly het volgende:
Deze al gedeeld hier:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)kken-per-week-zetten
[..]
Een ziekenhuis ligt nooit HELEMAAL VOL met coronapatienten Hans.quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:04 schreef Fred het volgende:
[..]
En dáár hebben ze dan wel tijd voor
Operaties en dagbehandelingen is allemaal moeilijk, moeilijk, maar miljoenen mensen naar het ziekenhuis laten komen voor een spuit kan dan weer wel![]()
Je gaat toch niet miljoenen mensen naar panden laten komen die vol liggen met corona patiënten?
Klink een beetje als bij de brandweerman langs gaan voor brandpreventietips terwijl hij binnen in een brandend pand een brand staat te blussen.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 6 mei 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
Een ziekenhuis ligt nooit HELEMAAL VOL met coronapatienten Hans.
Ook echt een bewoner is overleden maar het is niet duidelijk of dat de oorzaak is. Goh een bewoner van een verpleeghuis overlijdt, bel de krant.quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal niet bijzonder? Ze hebben een verzwakt immuunsysteem en vaccinatie breekt niet de keten van verspreiding, daarom milde klachten want anders waren ze sowieso dood geweest. Dit is het bewijs dat de vaccins werken.
Durf te wedden dat door dit soort situaties het volgende nog wel eens een discussiepunt kan worden:quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook echt een bewoner is overleden maar het is niet duidelijk of dat de oorzaak is. Goh een bewoner van een verpleeghuis overlijdt, bel de krant.
Maatschappelijke druk opvoeren om het onderdeel 'vrijwillig en privé' af te zwakken.quote:Volgens Sensire zijn bij een tweede coronatest ook vijf medewerkers positief op corona getest. De woordvoerder weet niet of het medewerkers zijn die gevaccineerd zijn. "Die informatie mag de werkgever niet weten", legt hij uit.
“Bij een ongeval op de A58 is een automobilist overleden en een andere gewond geraakt. De automobilist was 78 en had 2 weken ervoor de tweede Pfizer prik gehad. Het is onduidelijk of het overlijden veroorzaakt is door het vaccin”quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:07 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook echt een bewoner is overleden maar het is niet duidelijk of dat de oorzaak is. Goh een bewoner van een verpleeghuis overlijdt, bel de krant.
IC verpleegkundigen en chirurgen gaan die prikken ook niet zetten.quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:04 schreef Fred het volgende:
[..]
En dáár hebben ze dan wel tijd voor
Operaties en dagbehandelingen is allemaal moeilijk, moeilijk, maar miljoenen mensen naar het ziekenhuis laten komen voor een spuit kan dan weer wel![]()
Je gaat toch niet miljoenen mensen naar panden laten komen die vol liggen met corona patiënten?
Klink een beetje als bij de brandweerman langs gaan voor brandpreventietips terwijl hij binnen in een brandend pand een brand staat te blussen.
Dit gaat in potentie dus nog heel lang duren.quote:Op donderdag 6 mei 2021 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En dan brengen ze het natuurlijk zo dat de mensen die ze vinden ook voorstander zijn van de testsamenleving in het algemeen.
[..]
Je verwacht het niet. Dat er partijen zijn die het wel zien zitten om dit continue achter de hand te hebben.
Ik snap niet waarom het zo'n probleem is om er een einddatum aan te hangen. Als het toch noodzakelijk is dan gewoon herevalueren en voor bepaalde tijd verlengen. Ziekenhuizen zo goed als leeg? Opheffen die zooi. Wordt de situatie toch weer erger ergens in de toekomst...dan kunnen ze op dat moment toch gewoon kijken of het op dat moment weer nut heeft? Bij voorbaat maar actief laten vind ik geen goede zaak.
De mevrouw in dat verzorgingstehuis heeft ook een ongeluk gehad?quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
“Bij een ongeval op de A58 is een automobilist overleden en een andere gewond geraakt. De automobilist was 78 en had 2 weken ervoor de tweede Pfizer prik gehad. Het is onduidelijk of het overlijden veroorzaakt is door het vaccin”
Dat is ook alleen maar voor dit jaar waarschijnlijk, er moet deze zomer gewoon toerisme zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 19:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit gaat in potentie dus nog heel lang duren.
De EU doet niet voor niets die green card aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |