Over koekepan gesproken, het laatste wat ik vernam van hem was z'n Jordan Peterson periode. Heeft iemand inlichtingen dat het daarna bergopwaarts met m ging?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Was dit niet de laatste?
WFL / De LAATSTE #filosofiemeeting.
Daar moesten we het verder maar niet meer over hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door I.R.Baboon op 05-08-2021 21:59:47 ]Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Jij bent een strenge, knappe, blonde, juffrouw Nederlands. In mijn fantasie.quote:
Daar ben je nu mee getrouwd toch Liene? Of in ieder geval duurzaam samenwonend? Hoe kwam je er eigenljik op om met hem te meeten?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond mijn meet met dwerg wel een succes. Wat zeg ik, een belachelijk groot succes.
Hoe wist je dan wie het waren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:17 schreef Z het volgende:
Ik heb Gellius een keer irl ontmoet en IR een paar keer gespot. Gellius in een restaurant in de Pijp. Breitner? Bestaat niet meer. En IR bij concerten maar heb hem nog nooit aangesproken. Verder ben ik wel eens naar een concert in Munster geweest met een fokker. Die helaas overleden is. Ik vind het altijd een beetje dubbel, anonimiteit heeft ook wel wat en hoort bij internetfora vind ik. Daarnaast ben ik een soort Voskuil als het om sociale interacties gaat. Ik heb Het Bureau eindelijk uit.
Ja, al ruim 6 jaar getrouwd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 09:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daar ben je nu mee getrouwd toch Liene? Of in ieder geval duurzaam samenwonend? Hoe kwam je er eigenljik op om met hem te meeten?
Ik meen dat Gellius en ik wisten dat we die avond in hetzelfde restaurant zouden zitten. En IR doet geen enkele moeite om zijn identiteit geheim te houden. Die herkende ik van foto's.quote:
Voor mij is het onbestaanbaar dat je dan niet even een praatje maakt. Zelf ben ik ook wel wat scheutiger met het plaatsen van foto's online.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik meen dat Gellius en ik wisten dat we die avond in hetzelfde restaurant zouden zitten. En IR doet geen enkele moeite om zijn identiteit geheim te houden. Die herkende ik van foto's.
Ik ben dat altijd wel voornemens maar bij en concert is dat toch altijd wat lastiger. Vooral die kolkende concerten die IR en ik frequenteren.quote:Op vrijdag 6 augustus 2021 12:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor mij is het onbestaanbaar dat je dan niet even een praatje maakt. Zelf ben ik ook wel wat scheutiger met het plaatsen van foto's online.
quote:Op donderdag 5 augustus 2021 21:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Waren nog wel foto's van. Beetje roodbruin. Kont weten we al. Die is in orde. Voetreis naar Spanje dacht ik. Zeer heroïsch. Weet niet of dat nog online staat. Mooi topic.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 20:34 schreef LXIV het volgende:
Ik stel mij Sigme voor als een niet te grote vrouw, met een donkere krullenbos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |